2008-09-15, 10:52
Bannlyst
Du fr lov att bertta vad du tycker om din 2g touch sen!
Citera
2008-09-15, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakan11
Ja windows har jag... Vad e Badaboom fr ngt? Hittar inget om det...

Inte nog med att det tog 2,5 timmar, filen blev 1,5 Gb fast den beknades till typ 700mb

konstigt. Du kanske tog och gjorde fel i kvalitets-instllningarna ? Prova att kra power-convert-mode i videodora istllet. d ska det nog fungera.
Citera
2008-09-15, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fillesa
hejsan.

Ngon som vet hur det r att bestlla frn Apple Usa?
Det blir ju mycket billigare...

Hur hg r tull? Ja, tips och rd?

Mvh
Ja r det ngon som vet hur mycket tull man kan ka p?
Citera
2008-09-15, 14:59
Medlem
Bryshans avatar
r det ngon annan hr som rkat ut fr att home knappen fastnat?
Ingen anning om hur de gick.. Lyssnade lite p den la undan den sedan... 1 timme efter s r knappen fast. helt sjukt.

Kan dock trycka p den ifall jag trycker hrt med tummen men de e lite jobbigt.
Citera
2008-09-15, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the blackmaba
Ngon som har hunnit f sin iPod Touch 2G? Min kommer med UPS idag, det gller bara att jag hinner hem i tid fr att hmta paketet.

Fick nyss hra att min blev graverad av apple idag, s lr drja ett par dagar innan jag fr min =/

Var har ni bestllt ifrn? Applestore?
Citera
2008-09-15, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froid
konstigt. Du kanske tog och gjorde fel i kvalitets-instllningarna ? Prova att kra power-convert-mode i videodora istllet. d ska det nog fungera.

Ok, ska testa det Men hur ska man stlla in alla instllningar man fr vlja fr bsta resultat?
Citera
2008-09-15, 19:30
Medlem
Hgerkroks avatar
Drog ivg en bestllning frn Applestore precis nyss, en 16 GB blev det, men det jobbiga r ju att man knappt orkar vnta vill ju ha den nuuu!
Citera
2008-09-15, 20:08
Medlem
Nu har jag ftt min iPod Touch 2G 8GB. Fasen vad jag lskar den.

Hgtalaren och volymkontrollen r av hgsta kvalite och det r riktigt bra ljud i hrlurarna. Om det r nn som har ngra frgor s r det bara att frga p.
Citera
2008-09-15, 20:22
Medlem
Citat:

Hgtalaren och volymkontrollen r av hgsta kvalite och det r riktigt bra ljud i hrlurarna. Om det r nn som har ngra frgor s r det bara att frga p.

Ge oss en kort sammanfattning vad du tycker om den (stil/funktioner/osv).

Grna en allmn s d jag r helt ny vid ipod
Citera
2008-09-15, 20:23
Medlem
Citat:

Lter strlande, har ett par frgor.

1.Tror du att 8 gig kommer att rcka? r det mycket fler saker n musik o filmer som kommer att ta upp minnet?

2. Storleken. Hur funkar den att ha i ett par jeans? kommer man att f prioritera utrymmet i fickorna nu med oTouch, mobil o nycklar. Eller r den liten?

3. Hur fungerar den att surfa med?

4. Gr det att ladda ner program verhuvud taget? Skulle vilja ladda ner sopcast fr att kunna kolla p streamad fotboll.

5. Hur r spelen?
Citera
2008-09-15, 20:33
Medlem
Hgerkroks avatar
Citat:

Hur mnga dagar tog det innan du fick din sknhet?
Citera
2008-09-15, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShazaM
Ge oss en kort sammanfattning vad du tycker om den (stil/funktioner/osv).

Grna en allmn s d jag r helt ny vid ipod

Den har allt man kan vilja ha p den. Wi-Fi funkar utmrkt. Hittade mitt egna trdlsa ntverk s fort jag startat den. Den knns vldigt gedigen i handen. Knns som kvalite. Tangentbordet r skitbra, lite konsitgt i brjan men man vnjer sig.

Vldigt bra ljud i hrlurarna, ngot jag inte frvntade mig frn de hrlurarna som fljde med. Och frpackningen r ocks skitsnygg. Blev som ett litet barn p julaffton nr jag ppnade kartongen.

Jag lovar dig, du blir inte besviken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in