Funderade p en iPhone, men eftersom Telias abonnemang inte r s lockande s har jag bestmt mig fr att skaffa mig en iPod Touch och anvnda den tillsamans med en gammal Nokia som telefon. Det enda som fattas d blir ju kamera och MMS. Men kan nog verleva utan de funktionerna.
Tnkte bara kolla om ngon haft samma problem som jag med en 32gig touch.
Musiken hackar till ibland, och vissa ltar bara slutar spelas, fast de fungerar klockrent p datorn. Har testat att terstlla den, och det enda som hnder r att det r andra ltar som brjar krngla (nr man lagt tillbaka allt igen), s jag misstnker att det r ngot fysiskt fel p den, och inte bara ngot med mjukvaran. Ngon som hrt ngot liknande ?
Jag brukar anvnda www.meebo.com och jag tycker att det fungerar ganska bra. Skulle iof vara intressant med en specialgjord msn-app men ngon sdan har jag ingen vetskap om iaf..
Jag brukar anvnda www.meebo.com och jag tycker att det fungerar ganska bra. Skulle iof vara intressant med en specialgjord msn-app men ngon sdan har jag ingen vetskap om iaf..
IMPlus r MSN osv, det r en gratis app fr Ipod Touch och Iphone
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!