Flashback bygger pepparkakshus!
2008-07-05, 21:48
Medlem
Legaliserings avatar
Varför inte en GIGANTISK katapult?
Citera
2008-07-06, 23:26
Medlem
Lightbulbs avatar
Hur är det med personal och sådant på båtar/flyg? Går de igenom samma sak (hundar och röntgen av väskor etc) som passagerare?

Känns som att ex. en pilot för en 747 el. dylikt skulle kunna sköta det ganska smidigt, om personen i fråga slipper hundarna dvs.
Citat:
Ursprungligen postat av Legalisering
Varför inte en GIGANTISK katapult?

Det där var nog fan den bästa idén jag har läst hittils
Citera
2008-07-07, 01:11
Medlem
petters avatar
Absolut bästa sättet är att ta det i "lilla resväskan". Hundarna är bra men det ska mycket till innan de känner det luktar från din mage. Fast då kanske du ser nervös, ung, påverkad eller bara har otur så du blir utvald till visitation i en liten skrubb där tullaren ska tulla ditt anus. Nu beror det på hur långt du har stuckit upp grejerna. Har du tur så har du tryckt rejält så det blev något sorts baksug så det vandrade upp en bit i tarmen.
Citera
2008-07-07, 05:12
Bannlyst
OK, efter att ha skummat igenom tråden verkar det ju som att skicka hem gräset är det bästa alternativet.

Min fråga är då: Vad skickar man det i? Kuvert? nää, vad använder ni för "förslutande material"?
Citera
2008-07-07, 13:20
Medlem
B_F_Gs avatar
Drar till Amsterdam snart, hade tänkt posta lite E hem, är det värt att försöka eller kommer det med största sannolikhet att fastna?
Sen hade jag tänkt försöka dra med mig lite salvia D i bagaget, det är väl inget dom kollar efter ifall dom har hundar?
Vore tacksam för svar.
Citera
2008-07-08, 20:25
Medlem
norrlandssnubbes avatar
Luktar knarkhundar på väskor som checkas in vid flyg i inrikesflygningar?
Typ GBG - norrland?
Eller är det bäst att ha i handbagaget?
Citera
2008-07-08, 20:29
Medlem
linppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohmana
OK, efter att ha skummat igenom tråden verkar det ju som att skicka hem gräset är det bästa alternativet.

Min fråga är då: Vad skickar man det i? Kuvert? nää, vad använder ni för "förslutande material"?

Undrar samma sak, dock är det en polare från england som ev. tänker skicka
Citera
2008-07-08, 20:36
Medlem
qetuRs avatar
Har ett tips till alla som åker tåg eller buss.

Då det nästan inte är någon koll alls på vems packnign är vad på tåg och bussar, så är det bara ha en liten extra plast påse med nån t-shirt, och nån macka eller nått som du sedan stoppar i lastutrymmet på bussen, en bit ifrån din väska. Om dom senare kommer med hund och hittar innehållet, så kan dom aldrig bevisa att det är du som har det med dej...

Det blir annat på tåget, lägg då bara påsen en bit bort i lasthyllan, och din riktiga packning över dej, så om dom kommer med hund kan dom aldrig placera dej för brottet heller.

Akta dej bara för om det finns vittnet på att just du hade den påsen, men? Jag menar, brukar du kolla vad andra männsikor har för färg på sina plastpåsar som dom har med sej?
Citera
2008-07-09, 08:37
Medlem
Mol3xs avatar
Hur enkelt är det att ta över ca 10g från Danmark - Sverige om man bilar via öresundsbron? ska väll inte vara så mycket problem med tull, eller?
Citera
2008-07-09, 21:06
Bannlyst
Alltså, om man är tjej, kan man då köra upp lite olika saker i fittan istället för röven?^^
Och om man sväljer en kondom, varför inte bara spy upp dne sen istället för att leta i sin skit?... Hade jag nog föredragit...
Citera
2008-07-09, 21:14
Medlem
Juörgens avatar
lägg de i bilen och hoppas på det bästa.

Men fan det måste vara jobbigt att spy upp en kondom med gräs.
Citera
2008-07-10, 03:06
Medlem
Lightbulbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WIsabellaW
Alltså, om man är tjej, kan man då köra upp lite olika saker i fittan istället för röven?^^
Och om man sväljer en kondom, varför inte bara spy upp dne sen istället för att leta i sin skit?... Hade jag nog föredragit...

enda hindret jag kan tänka på är att den kanske redan har passerat ut i tarmarna? vet inte hur långt tid det tar för mat/randomsubstans att åka igenom matsäcken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in