2007-02-21, 19:01
Medlem
MummaPappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Eller så blir det väldigt trevligt om den spricker, beror på situation

Satt just och tänkte detsamma, säg att du smugglar 10g och kondomen går sönder på något i mage, och detta händer under flygresan som förmodligen är några timmar då har du ett stort problem... Jag skulle, som sagt ovan, skicka det i ett paket
Citera
2007-02-21, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lappis
Fixa en sån här också så kan du vara på den säkra sidan!

Vafan är det där?
Citera
2007-02-21, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Duffen
Vafan är det där?

Ser ut som en "analplugg".
Citera
2007-02-21, 19:21
Medlem
Fat Lucky SOBs avatar
Citat:
Vafan är det där?

Undrar fan jag med!
Man kan ju anta saker.. men fyfan! Den ser ju läskig ut..
Citera
2007-02-21, 19:46
Bannlyst
Citat:
Vafan är det där?
Buttplug!
Citera
2007-02-21, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Eller så blir det väldigt trevligt om den spricker, beror på situation
Tror inte det skulle kunna bli trevligt i vilket fall som helst om den skulle spricka. Låt säga att man har 20g i magen och dom skulle spricka eller gå sönder, så tror jag absolut inte det skulle vara så roligt som man tror om man inte är berädd på effekten det vill säga. Men 20g cannabis kan nog inte ha en speciell trevlig effekt alls.
Citera
2007-02-21, 19:51
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Tror inte det skulle kunna bli trevligt i vilket fall som helst om den skulle spricka. Låt säga att man har 20g i magen och dom skulle spricka eller gå sönder, så tror jag absolut inte det skulle vara så roligt som man tror om man inte är berädd på effekten det vill säga. Men 20g cannabis kan nog inte ha en speciell trevlig effekt alls.

Antagligen inte, men jag hade mindre mängder i åtanke.
Hade bara tänkt mig en femma eller så..
Citera
2007-02-21, 19:53
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe

Här för mig jag läste om nån för nått år sedan som åt 20 gram hasch, han somnade och sov rätt djupt ett antal timmar, kan juh vara lite jobbigt att somna på flyget och sen inte vakna.
Citera
2007-02-21, 20:03
Medlem
toMishs avatar
Hur gör polisen om hundarna börjar skälla på dig? Gräver runt i arslet? Om den ligger i början av tjocktarmen, hur går de tillväga? Väntar de på att man ska skita?
Citera
2007-02-21, 21:44
Medlem
ozcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Hur gör polisen om hundarna börjar skälla på dig? Gräver runt i arslet? Om den ligger i början av tjocktarmen, hur går de tillväga? Väntar de på att man ska skita?

vad jag har hört så lär du bli röntgad, och ser de då att du har en kådis i magen så väntar de tills det att du skiter...
Citera
2007-02-21, 22:20
Medlem
Playcontrols avatar
Haha, flytta till humor, har inte skrattat såhär mycket åt en tråd på länge
Citera
2007-02-22, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Playcontrol
Haha, flytta till humor, har inte skrattat såhär mycket åt en tråd på länge
Word.