2004-03-11, 14:56
Medlem
Deleriums avatar
tim_hedlund och tim_persson, Nej, de har inte stängt handeln. Den pågår fortfarande på pusherstreet. Dock så har de satt upp ett kravallstängsel så att de snabbt kan spärra av ifall snuten är i antågande. Dessutom har de vakter som går omkring och frågar vem man är och vad man gör där, och om man inte är snut. Blev tillfrågad tre gånger när jag var där.
Citera
2004-03-12, 02:10
Bannlyst
Vad tar dom för 1g Svart afgan i criss? mycket billigare än i sverige eller ?
Citera
2004-03-12, 08:45
Medlem
Deleriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackish
Vad tar dom för 1g Svart afgan i criss? mycket billigare än i sverige eller ?
Brukar ligga på 60kr. Köper du större mängd kan du få ner det till 30kr utan problem.
Citera
2004-03-12, 08:49
Bannlyst
Va 2st.

Den ena tar tåget före & står på perongen. Står det där inga tullare så är det bara han ringer till han som sitter på tåget & säger att det är lugnt.
Citera
2004-03-17, 11:49
Medlem
Niffel kongs avatar
men nu går det inte...vår fristad har tagigts av snutarn :mad:
/Legalize it!
Citera
2005-07-16, 17:28
Bannlyst
Tog buss till Hbg , båt till Helsingör för att sedan ta tåg till Köpenhamn.
Köpte 0.5kg dunderröka , passade på o köpa cola när vi ändå va i köpenhamn oxå.. tog tåget till Helsingör, köpte 6 flak öl på båten min polare hinkade i sig en kraftig mängd öl på båten hem o blev stupfull han tog väskan med det olagliga i o jag gick 50 meter framför o såg suspekt ut .. o nu till det roliga... samtidigt som min polare har ett jävla bekymmer med den stora väskan och 6 flak öl så kommer där 4 st slipsnissar i 50 års åldern som antagligen varit på firmafest lr likn o vill hjälpa min polare med ölkärran eftersom han hde lite svårt att gå o han va ju inte dummare än så så han bad dom ta väskan oxå... :P så vi fick ett gäng bulvaner som tog hem det åt oss .. inne på knutpunkten tackade vi för bärhjälpen o skiljdes åt
Citera
2005-07-18, 01:42
Bannlyst
Cannabis via posten...?

Tja, jag funderar lite pa att fa nagra polare i Holland att skicka kanske nat hekto till mig i Sverige..
Om jag hittar nagon tom brevlada, typ sommarstuga, sa det inte kan kopplas till min adress.. Hur stora tror ni chanserna ar att jag far igenom det? Har dom jyckar som kollar posten ocksa eller?
Forst testar jag ju givetvis och hittar jag inget i posten efter nagra veckor sa that's it, men det kan va intressant att veta pa forhand om nagon har nagon erfarenhet av det?

Vidare, om dom kommer och halsar pa, via bil, fran Holland.. Oresundsbron osv, kan man fa igenom kanske 30-50g dar?
Tack och hej grabs
Citera
2005-07-18, 01:51
Medlem
Spunkbumbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tavi
Vidare, om dom kommer och halsar pa, via bil, fran Holland.. Oresundsbron osv, kan man fa igenom kanske 30-50g dar?
Tack och hej grabs

inte för att vara lite besserwisser men det känns som att du inte är den enda som kommit på den idén
Citera
2005-07-18, 02:01
Medlem
Benny2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tavi
Tja, jag funderar lite pa att fa nagra polare i Holland att skicka kanske nat hekto till mig i Sverige..

Hehe, en sån stor bit skulle till och med jag kunna lukta mig till om jag så hade hösnuva

Men varför inte prova lite mindre bitar i taget, värt att prova har man lite tur så!
Citera
2005-07-18, 02:44
Medlem
mo0kies avatar
all utrikespost hamnar i arlanda där det sniffas igenom med hund.
Citera
2005-07-18, 04:33
Bannlyst
Grejen ar den att jag inte roker sjalv, jag gor det for att testa om det gar och gora lite vinst kanske..
Jag forstar sjalvklart att jag inte ar forst med dessa tankar (det ar darfor jag fragar), men man behover val en rejal dos otur om dom kollar ens bil med jyckar?

Damn att dom har hundar pa arlanda... Funkar filmtricket med kaffebonor? Kan man vira in det i nat for att dolja lukten?

Thanks
Citera
2005-07-18, 14:13
Avstängd
Lacerdas avatar
År 2004 då jag bodde i Sverige tog jag emot 5 eller 6 brev med ca 10 g hasch, alla mina beställningar kom fram .

Även när jag bodde i utlandet skickade jag samma mängd till olika vänner i Sverige, vilka kom fram. Tack för det era slappa jävlar på tullen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in