2007-09-26, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av professor_knas
Nu minns jag inte vad det är för substans, vilket renderar detta inlägg ganska värdelöst, men hur som helst så finns det ett ämne som inte är så svårt att få tag på som är för starkt för hundarna, de vill inte komma nära ens för att det bränner i deras känsliga nosar.

Tänker du på ammoniak min vän ?
Citera
2007-09-26, 22:47
Medlem
callcias avatar
En blybehållare är tät iaf

Man kan väl tänka såhär: det som inte släpper igenom strålning, släpper inte igenom molekyler. Strålningspartiklar (t.ex. gamma, alfa) är ju mindre än molekylerna som
förekommer i cannabis.

Obs: en del typer av strålning absorberas av positiva partiklar.

Blev lite fysik
Citera
2007-09-26, 22:58
Medlem
Jikdors avatar
Att typ lägga det i saker med starka dofter, benintanken osv funakr absolut inte... en hund känner lukten igom. Man kan plaste in röka hur mycket som helst, lukter komemr igenom efter ett tag ändå, det bästa man kan göra ärväll att lägga detbland massa kött elelr nått för det skulle distrahera hunden. Fins en film som heter "Never get busted again" Där en föredetta narkotikapolis i usa visar precis hur hundarna är tränade, hur dom letar osv, grymt bra. Lärde mig massor av den filmen. http://www.nevergetbusted.com/
Här är en torrent till filmen. http://www.mininova.org/tor/730501
Citera
2007-09-26, 23:12
Medlem
pastoratets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Tullen står när du klivit av tåget.. iaf den enda gången jag åkt med tåg över..

Har aldrig, under alla de gånger jag åkt med tåg över bron, sett en enda tullare. Tror det är ganska lungt om man bara ställer undan grejerna lite strategiskt.

En lite mer kreativ lösning på det hela är ju att köpa nån form av hamburgare i en såndär take away-påse, öppna burgaren och lägga in grejerna i den sedan försluta omslaget igen.
Citera
2007-09-27, 00:07
Medlem
Skaffa en privat båt med jetmotor som går typ 60-70 knop

Lasta på så mycket olaglia substanser du orkar

Åk hem ! GL
Citera
2007-09-27, 00:44
Medlem
Kottonmouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mountain Dew
Hört att det finns "låtsas"-knarkhundar, dvs. hundar som bara finns där för att skrämma upp de som smugglar. Att personalen då ser att man blir nervös för att det finns en hund i närheten. Vet dock ej om detta stämmer, har faktiskt ingen aning. Detta är vad jag har läst på FB.
Men om sökfunktionen hade fungerat hade det underlättat.

Skulle eventuellt kunna stämma.
När jag var nere på Fillipinerna, så blev det en del rökande, tack vare dom billiga priserna etc. I slutet av resan, så skulle vi till en annan Ö och besöka en turistort. Jag hade då 10~färdigrullade joints i fickan på mina shorts, saken är den att när vi väl kom fram till hamnen, så visade sig vara precis som en flygplats. Dvs incheckning, baggage-röntgen etc. Och jag var inte orolig förrens jag såg killen med shäfern 20 meter framför röntgen stället. Sedan när han vände sig om stod det klart och tydligt; "K9 UNIT" på ryggen på han.

Jag blev självfallet skit nervös och lyckades efter många om och men, dumpa skiten någonstans under en betonggris. Det jag inte tänkte på var all lukt [efter att ha rökt] och alla rester som låg i fickan.

Jag gick då runt hunden, väääldigt långt runt. Och klarade mig. Det är inte säkert det var en fake-hund, men man tycker att hunden borde kännt lukten, jag menar: Jag hade precis rökt 30 minuter innan jag kom dit.
Hursomhelst så klarade jag mig!
Citera
2007-09-27, 02:32
Medlem
Jikdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottonmouth
Skulle eventuellt kunna stämma.
När jag var nere på Fillipinerna, så blev det en del rökande, tack vare dom billiga priserna etc. I slutet av resan, så skulle vi till en annan Ö och besöka en turistort. Jag hade då 10~färdigrullade joints i fickan på mina shorts, saken är den att när vi väl kom fram till hamnen, så visade sig vara precis som en flygplats. Dvs incheckning, baggage-röntgen etc. Och jag var inte orolig förrens jag såg killen med shäfern 20 meter framför röntgen stället. Sedan när han vände sig om stod det klart och tydligt; "K9 UNIT" på ryggen på han.

Jag blev självfallet skit nervös och lyckades efter många om och men, dumpa skiten någonstans under en betonggris. Det jag inte tänkte på var all lukt [efter att ha rökt] och alla rester som låg i fickan.

Jag gick då runt hunden, väääldigt långt runt. Och klarade mig. Det är inte säkert det var en fake-hund, men man tycker att hunden borde kännt lukten, jag menar: Jag hade precis rökt 30 minuter innan jag kom dit.
Hursomhelst så klarade jag mig!
Om det inte hade varit en fake-hund hade den garanterat känt lukten av dig
Citera
2007-09-29, 15:57
Bannlyst
inte rekommenderat

inte värt det att torska smuggling för cb, har ett gäng polare som sitter i
tyskland för att ta in Cb och tjäna skitpengar inte värt det.
Citera
2007-09-29, 21:02
Bannlyst
Jag har precis flyttat till London och tog mig en tur ner till Camden igår för att skaffa lite grönt, och det första jag ser när jag kommer upp ur tuben är 5 poliser och en aggressiv hund som liksom skäller och drar i kopplet så polisen får dra emot, om ni förstår, och det var inte en schäfer utan en mindre hund, så jag antar att deras narkotikahundar inte bara är schäfrar.

I alla fall, jag kom ut på gatan och inom 10 sekunder hör jag nån viska "skunk weed" så jag köper rökat och tar en taxi till nästa tub-station där jag tar tåget haha

Bra grönt var det också
Citera
2007-09-29, 21:09
Medlem
StorMammas avatar
Egentligen vill jag skrika " SÖÖÖÖK" men det funkar ju inte då söken dött.

Tråden lever på nåder tills söken är fixad....// MoD.
Citera
2007-09-29, 21:18
Medlem
overklockeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Egentligen vill jag skrika " SÖÖÖÖK" men det funkar ju inte då söken dött.

Tråden lever på nåder tills söken är fixad....// MoD.

Sök har ju fungerat sen igår?
Citera
2007-09-29, 22:57
Medlem
tyst nu annars måste vi anstränga oss igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in