2023-01-30, 23:55
Medlem
Twinturns avatar
Lämgesen jag rökte weed (typ 1998 i London) men helvete vad potent skit asså. Jag tror dock jag är lättpåverkad. Finns grönt att köpa öht längre i Sve?
Citera
2023-01-31, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twinturn
Lämgesen jag rökte weed (typ 1998 i London) men helvete vad potent skit asså. Jag tror dock jag är lättpåverkad. Finns grönt att köpa öht längre i Sve?
Ja grönt finns fortfarande, dock så kan man få rätt så bush saker beroende på vem man köper av och sen brukar det även vara lite dyrare
Citera
2023-02-04, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banxs
Eftersom jag tyvärr inte har någon kran kvar i Sverige (skåne) så har jag tagit tåget över några gånger och handlat på christiania. Vilket är sjukt nojjigt varje gång.

Men hur ofta har ni sett tull på tåget? Jag har aldrig stöt på tull under hela mitt liv. Jag åker över ungefär 6 gånger om året (handlar inte röka varje gång)

Hade helst inte behövt göra på detta viss men just nu har jag inget val. Är 30 + svenne inte lätt att hitta någon ny pålitlig att köpa från då

Funderar på att ta tåget men bra jävla nojjig att tullen ska kliva på just den gången man själv valt att åka 😀
Citera
2023-02-06, 22:50
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonax83
Funderar på att ta tåget men bra jävla nojjig att tullen ska kliva på just den gången man själv valt att åka 😀

Tror alla tänker så när man väl sitter där eller kör över Öresundsbron. Måste finnas många tips på att få bort lukt dock? För hundar tänker jag,
Citera
2023-02-10, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Tror alla tänker så när man väl sitter där eller kör över Öresundsbron. Måste finnas många tips på att få bort lukt dock? För hundar tänker jag,

Vissa säger ju att hunden kan lukta genom allt
Citera
2023-02-10, 09:36
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonax83
Vissa säger ju att hunden kan lukta genom allt

Jo dom är riktigt bra. Men vet flera tips som kan förvirra men hade själv inte tagit risken. Hundförare är också skickliga på att se om hunden gör något tveksamt
Citera
2023-02-10, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Jo dom är riktigt bra. Men vet flera tips som kan förvirra men hade själv inte tagit risken. Hundförare är också skickliga på att se om hunden gör något tveksamt

Jo hört det också
Citera
2023-04-05, 19:10
Medlem
Kliv på tåget från Kastrup flygplats så är det lugnt, du ser om tullare kliver på där. Sen hoppa av i Hyllie bara. Så gjorde jag i 10+ år men är något år sen nu.
Citera
2023-04-18, 11:10
Medlem
Knarkboxs avatar
Såg nyss tullare med hund hoppa av ett öresundståg på Malmö C (tåget kom från CPH).
Citera
2023-05-16, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bredpung
Kliv på tåget från Kastrup flygplats så är det lugnt, du ser om tullare kliver på där. Sen hoppa av i Hyllie bara. Så gjorde jag i 10+ år men är något år sen nu.

Word
Citera
2023-07-04, 21:43
Medlem
Väldigt oinsatt men vad är det vinster på att köpa tex 250/500g cannabis i Danmark/ nederländerna och sälja här hemma på ett ungefär? Kostar väl kring 5-600 kr här hemma så vad får man pynta där nere?
Citera
2023-08-01, 22:41
Medlem
katr00pzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Väldigt oinsatt men vad är det vinster på att köpa tex 250/500g cannabis i Danmark/ nederländerna och sälja här hemma på ett ungefär? Kostar väl kring 5-600 kr här hemma så vad får man pynta där nere?
De gångerna jag har köpt i cris och nederländerna så har det varit ganska lika priser som i Sverige, men de har bättre grejer än vad som jag i alla fall oftast får tag på i Sverige, så det borde ju dra upp priset i alla fall. Men tror de stora pengarna ligger i att köpa i bulk, men då är det ju hundratals kilon vi pratar om och skulle aldrig rekomendera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in