2018-07-13, 12:43
Medlem
tarafels avatar
Hej,

Hur är det med tull på Öresundsbron på väg in i Danmark. Alltså på den danska sidan? Lugnt att ha med något gram gräs i bilen?
Citera
2018-07-14, 13:09
Medlem
Haltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarafel
Hej,

Hur är det med tull på Öresundsbron på väg in i Danmark. Alltså på den danska sidan? Lugnt att ha med något gram gräs i bilen?

Du ska alltså TA MED gräs till danmark? Du har Christiania några minuter därifrån..
Citera
2018-07-15, 07:23
Medlem
tarafels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halta
Du ska alltså TA MED gräs till danmark? Du har Christiania några minuter därifrån..

Jo jag vet. Har inte möjlighet att ta mig dit så det hjälper inte så mycket.
Citera
2018-07-17, 07:45
Medlem
Har ni varit med om kontroller för SJ tåg inne i landet? Dvs efter att det passerat Hyllie eller Malmö C? Hur mycket brunt är realistiskt att kunna ha i munnen och svälja, 5 g?
Citera
2018-07-17, 19:22
Medlem
MosDefinites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amakiri
Har ni varit med om kontroller för SJ tåg inne i landet? Dvs efter att det passerat Hyllie eller Malmö C? Hur mycket brunt är realistiskt att kunna ha i munnen och svälja, 5 g?
Brunt är ganska kompakt. En femma är som 2-3 tuggummi i strl.
Citera
2018-07-17, 22:34
Medlem
pyramusthisbes avatar
Edibles från Amsterdam

Är det på något sätt möjligt att köpa med sig edibles från Amsterdam? Tänker främst ifrån coffeshops såsom Space Muffins. Eller är det bara att glömma?

Har dom lika mycket koll på edibles som cannabis i annan form?

För er som har koll, vad för roligt KAN man köpa hem? Tänker på allt som har med röka att göra.
Senast redigerad av pyramusthisbe 2018-07-17 kl. 22:44.
Citera
2018-07-18, 00:12
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Edibles från Amsterdam infogad.

/Mod
Citera
2018-07-18, 00:16
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyramusthisbe
Är det på något sätt möjligt att köpa med sig edibles från Amsterdam? Tänker främst ifrån coffeshops såsom Space Muffins. Eller är det bara att glömma?
Det känns spontant som en onödig risk. Jag skulle råda dig att bruka vad du vill därnere, låta bli att smuggla och sedan köpa nytt röka eller edibles hemma i Sverige istället.
Citat:
För er som har koll, vad för roligt KAN man köpa hem? Tänker på allt som har med röka att göra.
Du kan utan problem ta med (rena) bongar, pipor, grinders, rullpapper och liknande tillbehör då dessa är lagliga i Sverige.
Citera
2018-07-24, 07:54
Bannlyst
Jag tänkte tala om för er som skrivit om gömma cannabis i olika saker. Det spelar ju ingen roll om ni tar 20 varv plast. Eller dubbel vakuum. Läste även om stearin i en glasburk. Det kommer dom givetvis plocka sönder.

Blir ni utvalda för visitation, så kommer det hittas.

Dessutom så står dom ibland på Malmö central, efter man klivit av tåget.

Allt handlar om att inte bli utvald. Och det kan man bli oavsett om hunden markerat eller inte.

Sen skulle jag säga att sena nätter är lite säkrare vad jag märkt. Någon som har samma tankar?
Citera
2018-07-24, 08:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Har dom lika mycket koll på edibles som cannabis i annan form?

Alltså, det går ju. Hade ett gäng godisar med mig i fickan sist jag åkte därifrån och det var ingen som tänkte två gånger på det. Misstänker dock att en hund hade fått frispel så det är liksom dumt att chansa.

Jag chansade inte, jag har var hög och tänkte inte.
Citera
2018-07-30, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powerkingredbull
Förstår era resonemang men som sagt i SMÅ MÄNGDER så spelar det ingen roll om du köper ifrån Sverige eller Chris och särskilt om man tänker på risken. Dem grejerna ni ser på borden e inte de bästa som dem har där de e inte dåligt men de e sånt de säljer till turister har bott i tårnby o de bästa som tex pollen o super polm finns inte på borden utan i deras fickor. o sånt e inte så billigt heller. primero o cream ser ut som pollen men de e inte det.
Cream ser inte ut som pollen.
Citera
2018-07-30, 23:22
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
Cream ser inte ut som pollen.
Nu vet jag inte vilket cream-hasch som TS tänkte på men här är en variant av marockanskt cream-hasch som ser ut som pollen.

https://www.smokersguide.com/hashwee...l#.W1-A4cuew0M
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in