2015-06-08, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flunitrazepamtk2
En polare kom över med över 300 på tåget (cph-malmö) för mindre än en vecka sen, man kan också ha turen på sin sida.

Det är bättre med skicklighet än tur. Du kan inte hoppas på tur för resten av livet.
Citera
2015-06-08, 15:36
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manligmann
Uppdatering:
Det gick hur lätt som helst att smuggla i fittan, de hade t.o.m hund i tullen, nån spaniel av någon sort.
Den märkte ingenting.
Fast det kan ju dock ha varit en vanlig polishund som inte var narkotikatränad, men den reagerade iallafall inte på mig
Bra! Tjejer har en stor fördel när ni skall smuggla.
Citera
2015-06-09, 12:41
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
OBS:

Modtaget 11:20

"...Svenskerne er i gang med en opstilling af en komplet razzia ved broen ! Alt udstyr er ved at blive stillet op ! incl , 6 biler med narkohunde"

Eyes Open

Stor razzia på öresundsbron. Flera patruller och 6 narkotikahundar!
Citera
2015-06-18, 10:21
Medlem
infamousbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuffles
Fyfan vad äckligt och onödigt. Om det kommer riktiga knarkhundar så åker du fast trots att det är i röven.

Du åker inte fast om haschet är i kroppen! då skulle alla åka dit som har puffat dude. Dessutom så får dom inte röngta kroppen om det inte finns stora misstankar t ex att man ser helt väck ut och att man vrider och vänder sig av smärta av plasten.
Och hur vet du om det med hundar har du torskat för det or what??
Citera
2015-06-19, 09:11
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infamousbomb
Du åker inte fast om haschet är i kroppen! då skulle alla åka dit som har puffat dude. Dessutom så får dom inte röngta kroppen om det inte finns stora misstankar t ex att man ser helt väck ut och att man vrider och vänder sig av smärta av plasten.
Och hur vet du om det med hundar har du torskat för det or what??
Det fetmarkerade, omfg hahaha. Var du hög när du skrev detta? Ska hundarna sniffa till sig cannabinoiderna i blodet?! Klart att hundarna inte känner någon lukt om du är hög, så länge kläderna inte luktar och man inte har något på sig, man har ju rökt upp weedet. Stoppar man in rökat i röven så kommer lukten sakta men säkert att läcka ut, det är allt som krävs. Ända sättet att vara 100% säker är att förvara det vakuumförpackat. Och nej, jag har inte torskat pga hundar.
Citera
2015-06-19, 10:32
Medlem
Citat:
Stoppar man in rökat i röven så kommer lukten sakta men säkert att läcka ut, det är allt som krävs.

Det man kan göra är att säkerställa att man får grov diarré vid hemfärd innan man trycker upp påsen. Håller man det tight så att det inte läcker ut någon vätska lär det inte komma ut något annat heller.

Citera
2015-06-19, 10:57
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziiko
Det man kan göra är att säkerställa att man får grov diarré vid hemfärd innan man trycker upp påsen. Håller man det tight så att det inte läcker ut någon vätska lär det inte komma ut något annat heller.

Vet inte om du är seriös eller ej, gissar på inte men mikroskopiska mängder luft passerar anus oavsett hur hårt du klämmer. Hundar kan sniffa till sig sånt.
Citera
2015-06-19, 11:15
Medlem
Citat:
Vet inte om du är seriös eller ej, gissar på inte men mikroskopiska mängder luft passerar anus oavsett hur hårt du klämmer. Hundar kan sniffa till sig sånt.

Men tryck dit lite toys r us lera som täpper igen alla skavanker bra och sen en bit gaffatejp hårt fasttryckt över analpartiet, klart. En resa på 40min ska man klara
Citera
2015-06-19, 11:31
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziiko
Men tryck dit lite toys r us lera som täpper igen alla skavanker bra och sen en bit gaffatejp hårt fasttryckt över analpartiet, klart. En resa på 40min ska man klara
Eller så vakuumförpackar man det.
Citera
2015-06-19, 11:35
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Eller så vakuumförpackar man det.

Men inte ens vaccumpack undkommer ju hundarna?
Rätt gjort kanske man köper sig lite tid innan doften hinner ut, vilket var kanske vad du menade?

Sen vill jag förtydliga för användaren som skriver om modelleran i röven
Det är inte "bara" att vaccumförpacka du ska vara helt ren! Minsta lilla doft på vaccumpåsen eller kläder och en RIKTIG narkotikahund kommer att markera.
Citera
2015-06-19, 12:12
Medlem
infamousbombs avatar
Citat:
Det fetmarkerade, omfg hahaha. Var du hög när du skrev detta? Ska hundarna sniffa till sig cannabinoiderna i blodet?! Klart att hundarna inte känner någon lukt om du är hög, så länge kläderna inte luktar och man inte har något på sig, man har ju rökt upp weedet. Stoppar man in rökat i röven så kommer lukten sakta men säkert att läcka ut, det är allt som krävs. Ända sättet att vara 100% säker är att förvara det vakuumförpackat. Och nej, jag har inte torskat pga hundar.

Jag var inte hög när jag skrev det, jag gjorde detta för ett år sen och det funkade utan några problem.
det klart jag plastade in allt. Hundarna reagerade på mina kläder för att jag hade torkat av meck från fingrarna efter jag hade rullat en jolle, men dom märkte inget av det som fanns i min kropp!
Citera
2015-06-26, 11:20
Medlem
Sitter på nettbuss på väg från Köpenhamn via Malmö, norrut i Sverige

I tullen på svenska sidan fick bussen köra in för kontroll. Först kom det in en hundförare med hund i kupén och dom gick ett varv fram och tillbaka. Hörde hur dom frågade några som satt längre bak om typ "vems grejor är det där" och så'nt, men hunden verkade inte reagera på något så det var väl bara lite vanliga frågor.

Själv hade jag planerat innan resan ner att ta med lite gräs hem, men ångrat mig i sista minuten vilket kändes rätt skönt. Jag hade dock rökt på en hel del två dagar i rad och var orolig för att det skulle be pinsamt om hunden reagerade, trots att jag inte hade någon illegal substans med mig. Även om man inte åker dit för något är det ju inte kul med någon "uppståndelse"

Sedan skickade dom in hunden i bagageutrymmet. Vi passagerare satt ju kvar i bussen förstår, men man kunde höra lite konversaion mellan tullare och chaufför. Chaffisen uttryckte ett tydligt missnöje med att bli stoppad och därför få störning i tidtabellen, men tullarna sa bara nåt i stil med "här i Sverige jobbar vi på detta sätt, och särskilt på de här linjebussarna får vi träffar dagligen, så därför är vi noggranna"

Har ingen aning om det här med luktlös paketering osv men om man inte säkert vet vad man håller på med så är det nog bäst att avstå.

Själv tycker jag att det räckte med konsumtionen på plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in