Flashback bygger pepparkakshus!
2007-04-03, 23:43
Medlem
cones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusar´n
ditt första inlägg!!!

det är nog lite billigare om man inte har bra kontakter här i Sverige.

Med all transportkostnad t o r, risken osv... kanske blir samma pris och med lite osis lite mer. man måste vara fett desperat eller nåt. Säkrast är att odla själv
Citera
2007-04-03, 23:51
Medlem
oskarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaistick.
varför skriver ni tipsen här??

ta det privat man!

bra att någon säger nåt, tycker det är dumt att man sprider så mycket information på det här forumet.. information som man helst inte vill att bengt ska få reda på, dem är ju stammisar på det här forumet. här läser de och dricker sitt morgon kaffe

civil poliser = c.p
Citera
2007-04-04, 00:31
Medlem
får man komma med ett jävligt bra tips:

Om det är en typ 3a eller 5a vi snackar om och att man har sätt stor snusgrop så kan man ju alltid stoppa i det i nån kondom och lägga upp det som en snus!
Citera
2007-04-04, 03:14
Medlem
Distanssamtals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Jo det kan väl vara sant att en del hundar inte är s.k "knarkhundar". Men om 20% stämmer tror jag inte riktigt.

Men för övrigt tror jag det är jävligt svårt att glida förbi en knarkhund utan att få några nojjor eller dylikt.

Det är självklart att man blir nojjig, men man måste inte visa det.
Citera
2007-04-04, 03:29
Medlem
requiem_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qetuR
Kondomen kan inte brytas ner av magsyran. Den kan dock gå sönder av nånting. Säg att du har kola eller nått i magen, den går sönder = inte kul. Cannabis därimot, visst du lär ju inte dö, men speciellt kul kanske det inte blir.
Och detta har du källor på Rutger stavat baklänges?
För det finns ju ett gäng syror i magen såvitt jag förstått det, inte bara saltsyra.
Då är ju också frågan om en latex- eller gummikondom håller bäst?
Annars finns det ju receptfritt den syrahämmande medicinen Omeprazol.
Citera
2007-04-08, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av requiem_
Och detta har du källor på Rutger stavat baklänges?
För det finns ju ett gäng syror i magen såvitt jag förstått det, inte bara saltsyra.
Då är ju också frågan om en latex- eller gummikondom håller bäst?
Annars finns det ju receptfritt den syrahämmande medicinen Omeprazol.
Men man behöver ju inte använda bara 1 kondom, man kan ju ta den kondomen i en till kondom och den i en till o.s.v. Så man har flera lager. Då lär den ju inte gå sönder.
Citera
2007-04-09, 01:01
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Varför skall du ha kaffe i kondomen?
Det funkar inte. Hundarna känner lukten ändå!
Citera
2007-04-09, 02:52
Medlem
Vesuvios avatar
alla verkar tro att man dör om kondomen skulle brista. det värsta som händer e väll att du somnar?
iof har jag läst tidigare att rökat måste hettas upp för att man ska kunna ta upp THC.

förövrigt är kaffebönan känd för att "neutralisera" luktsinnet. det är därför du kan hitta kaffebönor på tex parfym avdelningen på åhlens =)
Citera
2007-04-09, 04:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Varför skall du ha kaffe i kondomen?
Det funkar inte. Hundarna känner lukten ändå!
Haha, nej men för att vara på en säkra sidan. Det är nog bättre än ingenting.

Citat:
Ursprungligen postat av Vesuvio
alla verkar tro att man dör om kondomen skulle brista. det värsta som händer e väll att du somnar?
iof har jag läst tidigare att rökat måste hettas upp för att man ska kunna ta upp THC.

förövrigt är kaffebönan känd för att "neutralisera" luktsinnet. det är därför du kan hitta kaffebönor på tex parfym avdelningen på åhlens =)
Beror väl på hur mycket man har i kondomen. Om man har 7-8g i så tror jag att man skulle bli så jävla bäng så man inte vet vad fan man heter, och få bl.a hallucinationer.
Citera
2007-04-09, 15:00
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Man kan käka kol, det neutraliserar mag syrorna eller någonting sånt så att inget man käkat bryts ner.
(Är inte helt säker på detta, man har hört det någonstans.)
haha. Isak? du är visst säker på det du fick ju kolsaft på sjukhuset?
Citera
2007-04-09, 15:01
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Haha, nej men för att vara på en säkra sidan. Det är nog bättre än ingenting.

Beror väl på hur mycket man har i kondomen. Om man har 7-8g i så tror jag att man skulle bli så jävla bäng så man inte vet vad fan man heter, och få bl.a hallucinationer.
Vilken säkra sida
Det kan göra hål på kondomen efter som det kan skava.
Men det hjälper INTE ett dugg mot hundarna.
Citera
2007-05-05, 23:44
Medlem
Angående Cannabis & Inrikes Post

Har en snabb fråga och har inte letat igenom alla trådar för det brinner i knutarna. Att skicka Cannabis inom landet från t.ex Stockholm till Malmö finns det någon risk att paketet blir taget. För polisen/tullen kollar väl inte igenom inrikes post för det lär väl vara extremt mycket post som skickas inom landet. Så om jag skulle skicka 10 g i ett brev/paket finns det ens en risk att det blir taget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in