2013-07-05, 14:12
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Tullen bryr sig inte om vad du gjort utomlands. De bryr sig bara om du tar med dig olagliga saker över gränsen.
Citera
2013-07-05, 14:24
Medlem
Nu kommer jag förmodligen låta extremt paranoid, vilket jag faktiskt är...Men kommer de misstänka att man smugglar något inom sig ifall de luktar cb men utan att man har något på sig?
Citera
2013-07-05, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattkastrull
Nu kommer jag förmodligen låta extremt paranoid, vilket jag faktiskt är...Men kommer de misstänka att man smugglar något inom sig ifall de luktar cb men utan att man har något på sig?

Kan hända, det hände min polare på tåget. Han fick strippa naken
Citera
2013-07-05, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattkastrull
Det är väl möjligt att ni kan ses som intressanta ur deras perspektiv. Men, vad gör det om ni ändå inte ska ta med något över?
Citera
2013-07-05, 18:34
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wailer
Det är väl möjligt att ni kan ses som intressanta ur deras perspektiv. Men, vad gör det om ni ändå inte ska ta med något över?
Precis, har ni inget på er spelar det ingen roll. Det värsta som kan hända är att få strippa naken i tullarnas förhörsrum, böja sig fram och hosta medans tulltjänstemannen sätter på sig latexhandskarna... nej jag skojar inte. De kommer dock inte stoppa in ngt i din röv, bara plocka upp det som eventuellt kommer ut.,
Citera
2013-07-06, 21:02
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Thc i svensk tull infogad.

/Mod
Citera
2013-07-09, 02:39
Medlem
Tja!

Någon schysst som har lust att tipsa om några bra hemsidor som man kan beställa hem cannabis ifrån? Säg gärna vad man bör tänka på och vilka risker det finns då jag är en noob när det kommer till att beställa via nätet
Citera
2013-07-09, 02:45
Medlem
akvifers avatar
Beställ inrikes på Silkroad.

Det slår Alla sätt att skaffa röka på, förutom att odla.
Citera
2013-07-09, 10:51
Medlem
juju_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deckade
Tja!

Någon schysst som har lust att tipsa om några bra hemsidor som man kan beställa hem cannabis ifrån? Säg gärna vad man bör tänka på och vilka risker det finns då jag är en noob när det kommer till att beställa via nätet

Titta i tråden droger-drogshoppar-cannabis
Citera
2013-07-09, 13:44
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juju_man
Titta i tråden droger-drogshoppar-cannabis

Jämfört med Silkroad så är alla drogshoppar i cannabis-delen rena slantsinglingen, kanske tom sämre odds att få det man betalar för.
Citera
2013-07-09, 14:08
Medlem
juju_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Jämfört med Silkroad så är alla drogshoppar i cannabis-delen rena slantsinglingen, kanske tom sämre odds att få det man betalar för.

Det fins flera gröna shoppar i den tråden. Lite dumt att tro att en webbaserad shop måste vara sämre. Läs i tråden och se vilja som är gröna.
Citera
2013-07-09, 14:26
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juju_man
Det fins flera gröna shoppar i den tråden. Lite dumt att tro att en webbaserad shop måste vara sämre. Läs i tråden och se vilja som är gröna.

Samtliga är väl webbaserade? Men de måste inte vara sämre, men eftersom tekniken som används av Silkroad är så långt bättre än en sida på clearnet någonsin kan åstakomma så bör personer känna till detta.

Sedan är alla betalningar spårbara, bitcoins är bara så jävligt mycket svårare att spåra än alla andra valutor. Det är ju så bra poliser jobbar, follow the money
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in