2015-02-16, 21:34
Medlem
Incognitons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Är det verkligen värt risken för en femmas skull?
Inte etablerat några kontakter här än, precis flyttat 20 mil.
Även om man säkert kan få tag på nån kontakt lätt, så är det svårt att hitta good shit om man säger så.

Vad sägs om dubbla kondomer och upp i röven? Det kan jag genomlida, men kan hundarna märka av det ändå?

Eller måste det gå genom munnen först?
Citera
2015-02-16, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Incogniton
Även om man säkert kan få tag på nån kontakt lätt, så är det svårt att hitta good shit om man säger så.

Vad sägs om dubbla kondomer och upp i röven? Det kan jag genomlida, men kan hundarna märka av det ändå?

Hundar i USA har kännt lukten av paket med cannbis som legat i igensvetsade bensintankar, (med bensin i), så de borde nog eventuellt kunna känna lukten av cb vilken väg du än tar det.
Citera
2015-02-16, 22:55
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:

5:a i pruppen Vart är din stolthet

Låt dom andra ta den risken finns gott om dom, Bra röka finns
Så ansträng dig lite i Helsingborg så hittar du bra saker
Fokusera på det inte på att "smuggla"
Citera
2015-02-17, 10:36
Medlem
Incognitons avatar
Fan vad min plan slås ned då. Är det verkligen så riskfyllt?

Vad är det för straff på 5-10 gubbar då?

Enklare/säkrare med brunt?

Posta det från Danmark då?
Citera
2015-02-18, 22:03
Medlem
Citat:
Fan vad min plan slås ned då. Är det verkligen så riskfyllt?

Vad är det för straff på 5-10 gubbar då?

Enklare/säkrare med brunt?

Posta det från Danmark då?

det blir ringa narkotikabrott. när jag smugglade innan från chris så brukade ja bara köra dubbla kondomer (iofs hjälper de inte jätte mycket men ändå) o lägga i papperskorgen bredvid mig o sen hoppas på de bästa..de här va inga stora mängder, brukade ta med ca 30 g brunt varje gång. satte på mig glasögon o lite nördigt klädd så civvarna inte skulle tro man höll på me nåt skumt gjorde detta typ 10-15 ggr o funkade alla gånger utom 2..då hittade dom det med hjälp av hund
Citera
2015-02-18, 23:50
Medlem
Citat:

Varför inte någon form av postkran? Låta dina gamla kontakter posta till dig kanske. Inrikespost är extremt säkert, särskilt jämfört med att smuggla från Danmark.
Citera
2015-02-19, 01:22
Medlem
någon som vet vart man kan köpa ätbara cannabisprodukter som godis OCH liknande, kollar som fan på google men HITTAR bara sidor som säljer inom usa, och massa sidor som inte är legit för fem öre!

är det vara tor silkroad och shit som gäller eller finns det smidigare? PM:a gärna mig om någon vet nått, tjo!
Citera
2015-02-19, 14:26
Medlem
Då jag veckopendlade till o från köpenhamn så kunde jag få med mig 5g utan problem, och jag gjorde det som såhär:

1. Skaffa en Brobizz, för dom kollar aldrig pendlare.
2. En deodorant flaska som är tom, lirka upp kulan i deon lite försiktigt med ett vasst föremål.
3. Tejpa påsen och tryck ut så mycket luft ur påsen du bara kan. Men va försiktig så du inte gör hål på den. Sen bara mata ner den i deon och klicka i kulan igen. Då jag tejpat det väl så går det att parfymera tejpen lite, för jag har fått för mig att hundar är känsliga mot starka dofter som just parfym.

Att gömma den i deon och tejpa etc är bara en säkerhetsåtgärd trots att man kan egentligen bara åka rätt igenom. Åker i arbetskläder och ser inte det minsta suspekt ut.
Citera
2015-02-19, 17:28
Medlem
Miniwas avatar
Jag och några polare ska på tågluffa nu i sommar och det lär bli en hel del röka inhandlat längst vägen. Tänkte eventuellt köpa runt 5g i Christiania och ta med in till Tyskland, funderar också på att köpa i Amsterdam och ta med till Belgien/Frankrike.

Någon som har erfarenhet med nån av rutterna?
Citera
2015-02-19, 18:22
Medlem
infamousbombs avatar
Köp ett hegge och dela med en kompis och kör upp det i rumpan med plast och vaselin, sen ta tåget så behöver du/ni inte oro er. Sen när ni kommer hem så tar ni en hink och skiter ut det och spolar rent det, av med plasten och lukta på det luktar det bajs så släng det annars är det bara att puffa det. Har gjort det två gånger over and out!!!!
Citera
2015-02-21, 15:04
Medlem
LilSmokeys avatar
om man nu ska smuggla genom att svälja låt oss säga kokain i magen, vad är det man måste tänka på? Att ha fastande mage eller?
Citera
2015-02-21, 15:46
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilSmokey
om man nu ska smuggla genom att svälja låt oss säga kokain i magen, vad är det man måste tänka på? Att ha fastande mage eller?

Att packa det säkert så skiten inte spricker och du dör av överdos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in