Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-14, 18:42
Medlem
bluemoons avatar
Var köper jag 3M™ Moisture Barrier Bag Dri-Shield 3400?
Citera
2014-06-14, 19:44
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluemoon
Var köper jag 3M™ Moisture Barrier Bag Dri-Shield 3400?

Internet och utrikes är det enda som funkat för mig.
Citera
2014-06-17, 08:50
Medlem
CarlSolomons avatar
Tror ni detta funkar

Om jag l'gger det r;kat jag har inlindat i en strumpa, inlindat och g;mt i en tr;ja och allt det i en separat kasse att ha p[ t[get.

T'nkte att om snuten kommer s[ l[tsas jag som att v'skan inte 'r min, tar dom det s[ tar dom det, spelar ingen roll, bara mindre m'ngd i alla fall.
Citera
2014-06-17, 14:17
Medlem
akvifers avatar
Är det dina egna strumpor och tröja så är det ju väldigt dumt, då de kan kopplas till dig.

Helt enkelt, tänk på bevisen du lämnar, allt från fingeravtryck till hårstrån. Men i grunden så gör man ju sådär, lägger en påse nånstans som inte kan knytas till dig.
Citera
2014-06-26, 23:52
Medlem
kissie.blogg.ses avatar
Tänkte köra från Malmö till Roskilde med pulver. Lånar en brobizz. Hur stor är risken att bli stoppad? Känns obefintligt...
Citera
2014-06-27, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kissie.blogg.se
Tänkte köra från Malmö till Roskilde med pulver. Lånar en brobizz. Hur stor är risken att bli stoppad? Känns obefintligt...

Offtopic: vad är en brobizz? Blatte språk för bil eller mc?

Gissningsvis mellan 0,5-1% för en rutinkontroll, vilket är lugnt om du inte är påverkad eller ligger i 200 konstant. Om du menar till festivalen så är det nog liknande, dock högre risk efter. Säkert 0,5-5% som ändå inte påverkar.
Citera
2014-06-27, 00:41
Medlem
Herblaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner

Vet du inte vad en brobizz är?

Det är slang för flakmoppe.
Citera
2014-06-27, 01:10
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner

Gissningsvis mellan 0,5-1% för en rutinkontroll, vilket är lugnt om du inte är påverkad eller ligger i 200 konstant. Om du menar till festivalen så är det nog liknande, dock högre risk efter. Säkert 0,5-5% som ändå inte påverkar.
http://www.brobizz.dk/2/bestil-en-brobizz
Citera
2014-06-27, 04:12
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
Vet du inte vad en brobizz är?

Det är slang för flakmoppe.
Aha, flakmoppe. Perfekta fordonet för att smuggla såklart. Flaket rymmer tillräckligt och vem stoppar en flakmoppe liksom?
Citera
2014-07-04, 19:26
Medlem
Skulle det här funka?
Åka till Thailand. Köpa på sig ca 10-25 pack 80mg oxy, ca 10000 st benso och kanske lite andra piller. Lägga allt i bagaget som man checkar in med vanliga turist saker, och linda väskan i sån där genomskinlig plast. Hämta väskan i Sverige och ha det bra i ett par månader.
Hur noga kontrolleras incheckat bagage, kommer dom se blister? Något dom kommer bry sig om?
Om man åker fast, kan man hävda att någon lagt det i väskan?
Om man tar ut tabletterna ur blister syns dom på kroppsröntgen eller väskröntgen?
Citera
2014-07-04, 20:02
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMetalist01
Skulle det här funka?
Åka till Thailand. Köpa på sig ca 10-25 pack 80mg oxy, ca 10000 st benso och kanske lite andra piller

Funka kanske det skulle göra, men varför i hela helvetet vill du göra det där i ett land som har dödsstraff för det du talar om?

Bli inte ännu ett vitt ansikte i thailändska fängelsesystemet...
Citera
2014-07-04, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Funka kanske det skulle göra, men varför i hela helvetet vill du göra det där i ett land som har dödsstraff för det du talar om?

Bli inte ännu ett vitt ansikte i thailändska fängelsesystemet...
Det är väl dödstraff på att smuggla TILL Thailand, inte ut om det nu inte är ett par kilo heroin.
I värsta fall får jag väl skaffa recept på allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in