2009-11-05, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One-Love
Med väskan så får man se till att man inte tagit på gräset innan för lukten sitter kvar på fingrarna, kommer hunden då är det kört ändå.

Nej sundet har inte fryst på skitlänge, även om det gör det så blir det en BRED kanal där alla båtar går. Håller dock med om att det hade varit kung. Glida över med skrillor och köpa ett hegge skunk. Haha

Torskar man verkligen för att man bara LUKTAR cannabis?
Citera
2009-11-05, 17:19
Medlem
blommigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
öö ja? hah
Citera
2009-11-05, 23:17
Medlem
TredjeFingrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´

Vet inte, låter ju inte troligt om du varken har de i kroppen eller på dig.
Citera
2009-11-05, 23:21
Medlem
One-Loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeFingret
Vet inte, låter ju inte troligt om du varken har de i kroppen eller på dig.

Nej men om det står en väska med ett hegge 5 meter ifrån dig i samma tågvagn/buss, samtidigt som hunden markerar dig. Ja, då lär man inte direkt ligga bra till.

Nu vet jag inte om det var det DU syftade på, men det var detta fallet jag menade från början iaf
Citera
2009-11-06, 02:06
Medlem
Asdfhhasdds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackadda
Om man typ sticker till chriss å köper med sig ett par gn och vet inte hur man ska få igenom det i tullen så är det bara att ha ett skiitlåångt snöre på taket med en haliumballong på. sen tejpar man fast lite hasch på ballongen.
å tvättar händer å allt som har kommit kontakt med haschet. det borde funka. någon kan ju testa så kan ni säga hur det gick för er. haha

Moderator Kezoo`s lilla smuggelidè

Att man köper hem ett fett modellflygplan så kan man ju flyga över med det. sånt borde ju funka. värt attt testa är det nog

Om man ger sig in i leken får man leken tåla, bara gå och gå.. Åkt båtarna många gånger utan och aldrig blivit stoppad och då har jag åkt många gånger. Ta en bra dag bara, kallar dem in dig spring. Du kommer knasa ändå om du följer med, men seriöst ballonger och skit?.. Tråden har nog delat med sig mycket smaskigt, hoppas inte hor tull tar nytta utav något :- (.
Citera
2009-11-08, 17:38
Medlem
Sjoestedts avatar
Hur pantade är ni som skriver när och hur ni ska ta över skiten hit? Det kan ju vara så att tullen har bevakning på trådar som den här. Man vet ju aldrig.
Citera
2009-11-11, 14:13
Medlem
Rangvalds avatar
Ska ner till frankrike och fira nyår iår, kommer stanna till med polarna ett dygn i Amsterdam först.

Hur ser det ut med att köpa på sig i Amsterdam och ta in i Frankrike?
Citera
2009-11-11, 14:20
Medlem
MassaGrejers avatar
Tjena, har en fråga till er här. Ska smuggla över 1kg grymt gräs idag som jag ska få för en billig slant av min kontakt i danmark. Vad är smartast, att hoppa av på malmö c eller svågertorp? Ska ta tåget 1803 från köpenhamn, om det har någon betydelse?
Citera
2009-11-11, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassaGrejer
Tjena, har en fråga till er här. Ska smuggla över 1kg grymt gräs idag som jag ska få för en billig slant av min kontakt i danmark. Vad är smartast, att hoppa av på malmö c eller svågertorp? Ska ta tåget 1803 från köpenhamn, om det har någon betydelse?

Det beror på... vilken vagn åker du med?
Citera
2009-11-11, 14:30
Medlem
DhaStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassaGrejer

tjena trollet! xD
Citera
2009-11-11, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
tjena trollet! xD

Han behöver inte vara något troll bara pga det inlägget, jag såg det faktiskt som ganska smart då han förmodligen ljuger om tiden och har tullen koll på FB så kommer dom ju satsa allting på just det tåget som han "säger" att han "ska åka med"

vilket gör det enklare att ta över det vid en annan tidpunkt t.ex.
Citera
2009-11-11, 14:44
Medlem
mongomanishs avatar
Asså ingen är så dum att den skriver att den ska ta över ett kilo IDAG och med vilket tåg han kommer med, sorry

Dock en av de få gånger man uppskattar troll (:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in