2009-08-19, 08:33
Medlem
Ska snart flyga till Cypern Larnaka, och polarna hade tänkt ta med sig spice ner, tror ni risken finns att vi missar flyget alt. att jag åker ner ensam utan några polare om de skulle hitta skiten? eller räcker det med att förklara för flygsnubbarna att det är spice?
eller kommer dom ta sin tid på att "undersöka" det?

De hade tänkt tömma ut det i plastfolie och ha i fickan då själva spicepåsen kanske ger utslag på metalldetektorn?
Citera
2009-08-19, 09:28
Medlem
thereins avatar
lägg grejerna i en påse, tejpa hela påsen med silvertejp, ta fram lube och kör upp den i röven. Repeat tills det är fullt.
Citera
2009-08-19, 09:51
Medlem
Plastpåses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rezpondes
Ska snart flyga till Cypern Larnaka, och polarna hade tänkt ta med sig spice ner, tror ni risken finns att vi missar flyget alt. att jag åker ner ensam utan några polare om de skulle hitta skiten? eller räcker det med att förklara för flygsnubbarna att det är spice?
eller kommer dom ta sin tid på att "undersöka" det?

De hade tänkt tömma ut det i plastfolie och ha i fickan då själva spicepåsen kanske ger utslag på metalldetektorn?

Om jag var du skulle jag inte ta risken för lite sketet spice. Hittar dem det så kommer ni antagligen få stanna kvar eftersom de förmodligen måste undersöka det. Säljer de inte spice på cypern? Finns ju i princip överallt nu känns det som.
Citera
2009-08-19, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastpåse
Om jag var du skulle jag inte ta risken för lite sketet spice. Hittar dem det så kommer ni antagligen få stanna kvar eftersom de förmodligen måste undersöka det. Säljer de inte spice på cypern? Finns ju i princip överallt nu känns det som.
Tror inte Spice går att hitta där nere, om man packar ner det i bagaget och checkar in det borde det vara lugnt eller? alltså inte handbagaget. Det kan knappast se ut som något annat än vanligt Te på röntgen?
Citera
2009-08-19, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Jaja.

Byta ut det mot téet i en tepåse är ju inte så dumt, inte som att någon kommer känna igen lukten ändå tror jag.

Hahah, jo det var ju det jag tänkte på, även om det skulle knasa så kan jag ju inte få något straff eller så. är bara orolig ifall jag missar flyget då måste jag ta mitt liv inkl personalens...
Citera
2009-08-23, 20:22
Medlem
Craves avatar
Ni får ursäkta, men jag har inte pallat läsa igenom tråden för att ev. hitta svar på min fråga. Kanske finns det nån snäll/kunnig som ändå kan svara.

Snart dax att åka silja färja. Funderar på att ta med amfetamin (1g eller liknande). Hur mycket doft känner ev. hundar? Vart/i vad skulle bästa stället att smugga vara? Svälja för att sedan skita ut är inte ett alternativ. Inte heller att köra upp det i röven.

Tacksam för svar.

Edit: såg nu att ja postat lite fel, men kanske finns nån som kan hjälpa till ändå?! Annars får väl mod flytta inlägget..!
Senast redigerad av Crave 2009-08-23 kl. 20:26.
Citera
2009-08-23, 22:55
Medlem
Apanalol001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crave
Ni får ursäkta, men jag har inte pallat läsa igenom tråden för att ev. hitta svar på min fråga. Kanske finns det nån snäll/kunnig som ändå kan svara.

Snart dax att åka silja färja. Funderar på att ta med amfetamin (1g eller liknande). Hur mycket doft känner ev. hundar? Vart/i vad skulle bästa stället att smugga vara? Svälja för att sedan skita ut är inte ett alternativ. Inte heller att köra upp det i röven.

Tacksam för svar.

Edit: såg nu att ja postat lite fel, men kanske finns nån som kan hjälpa till ändå?! Annars får väl mod flytta inlägget..!

lol, tänkte exakt samma.
Funderar själv på att få in det i en liten påse under läppen.
Citera
2009-08-24, 20:13
Medlem
Craves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanalol001
lol, tänkte exakt samma.
Funderar själv på att få in det i en liten påse under läppen.

Skulle kunna vara ett alternativ. Men du bör känna till att har dom hundar där som är tränade på att känna dofter så kommer dom garanterat känna den doften under läppen..
Citera
2009-08-26, 21:15
Medlem
Apanalol001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crave
Skulle kunna vara ett alternativ. Men du bör känna till att har dom hundar där som är tränade på att känna dofter så kommer dom garanterat känna den doften under läppen..
då får man svälja illa kvickt, helst något som löser upp i magen.
Citera
2009-09-22, 22:14
Medlem
Intevetarns avatar
Tagen av snyten

En kille som gick på min skola under högstadiet skickade från chriss till sig själv och det gick genom tullen men när han hämtat ut det så stod farbror blå utanför för att haffa honom. Det blev behandlings hem för honom.
Citera
2009-09-22, 22:52
Medlem
Str8flushs avatar
Skickat ifrån chris och det har kommit igenom. har även polare som har skickat från Adam och det har kommit fram dom flesta gångerna.. men sist blev dom av med det i tullen tyvärr.. Så det är ju lite lotteri med det hela.
Citera
2009-09-23, 15:37
Medlem
Unixxals avatar
bra metoder att gömma herbs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in