Citat:
Ursprungligen postat av tavi
Förlåt men du har inte nån jävla aning om vad du säger. Kan du stödja dina teser med något som helst vettigt?
Varför skulle man inte kunna göra samma resa två gånger? Man kanske har släkt i Holland? Varför skulle en tullare som ser tusentals ansikten om dagen känna igen en? Varför skulle han i så fall bli misstänksam? Varför skulle det inte gå att ha hundar i Holland, dom har inga inrikesflyg bright spark... Ofta man köper damkläder för att använda som undanflykt vid smuggel av 20g.
För övrigt så ja, hundar har cpbra luktsinne. Dom kan känna doften av ett lik på botten av en sjö om dom sitter i en båt...
Jo chansen är större att du torskar ifall du smugglar 2gånger än en gång.
chansen är även betydligt större att tullaren känner igen dig ifall du gör resan fler gånger...kan exempelvis vara speciel klädstil eller annat utsende som sätter sig på hjärnan.
jag har aldrig en sett en knarkhund på amsterdams flygplats men har nog fel men jag tror inte de har det i samma utsträckning som andra länder varför det? jo eftersom man får bära en viss mängd hasch på sig lagligt.
Och sedan angående damkläderna ? det underlättare din story BETYDLIGT ifall det är någon annans kläder (kanske damkläder) och inte dina kläder som ligger i väskan ifall du ska blåneka och skylla på väsk-förväxling.
jojo visst 20gram ? vart har jag nämnt det ? jag nämnde även att man skulle slå på stort direkt jag vet inte om att slå på stort är att smuggla 20gram hasch från amsterdam men det kanske det är för dig.
hur i helvete kan du gämföra en mäniskas doft med hasch ? det är nog bra mycket mer ämnen från en människa som en hund känner lukten av en än haschkaka.