2009-01-25, 23:03
Medlem
akkies avatar
tjenare, vad var det den filmen hette när dem visade tips och vad man inte skulle göra osv? Peace
Citera
2009-01-25, 23:42
Medlem
tions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akkie
tjenare, vad var det den filmen hette när dem visade tips och vad man inte skulle göra osv? Peace

Never get busted
Citera
2009-01-26, 00:15
Medlem
akkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tion
Never get busted

Tack
Citera
2009-01-26, 03:17
Medlem
d3vions avatar
Jag funderade på att ta med mig lite för någon dags utlandsresa (alltså FRÅN sverige).

2-4 gram brunt i ett "treorör" incheckat med bagaget borde väl vara ganska säkert?

Luktar ju inte speciellt mycket, väldigt liten mängd, tjockt plaströr håller väl lukten inne nån timme iaf plus att chansen att en hund över huvud taget skulle lukta på väskan är väl ganska liten?

Resan är sverige -> tjeckien btw.
Citera
2009-01-26, 07:09
Medlem
liszts avatar
goddag mitt folk, postar ett litet inlegg har da min trad blev last.
har forsokt soka i traden men med ett internet som inte ar snabare en mormors forsta steg ur koman sa skriver jag ett nytt inlegg.

jag ska aka fran indien till arlanda och undrar hur det ser ut och gar till, tankte stoppa rokat i rumpan och undrar hur det ser ut nar man landar i arlanda och om det ar i sverige eller indien som hunden star?

vad ar oddsen att hundrackaren star dar och vad ar oddsen pa att han kanner doften ur mitt anus?
Citera
2009-01-26, 09:18
Medlem
tions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liszt
goddag mitt folk, postar ett litet inlegg har da min trad blev last.
har forsokt soka i traden men med ett internet som inte ar snabare en mormors forsta steg ur koman sa skriver jag ett nytt inlegg.

jag ska aka fran indien till arlanda och undrar hur det ser ut och gar till, tankte stoppa rokat i rumpan och undrar hur det ser ut nar man landar i arlanda och om det ar i sverige eller indien som hunden star?

vad ar oddsen att hundrackaren star dar och vad ar oddsen pa att han kanner doften ur mitt anus?

Om hund är på plats, och om den ska söka på dig så kommer den utan tvekan känna av det. OM det är en riktig hund.

MEN, om du följer Never get busted, så har du ändå en rätt stor chans att ta dig igenom även om hunden är på plats. Men då får du ha ett stort ANUS.

Huruvida var hundarna är eller ej har jag tyvärr ingen aning om.
Citera
2009-01-26, 11:20
Medlem
Hej undrar hur det skulle gå till om man åkte till amsterdam å skicka över lite mdma & sånt hem till sverige, hur går det för mottagaren?? värsta somkan hända borde väll vara att det åker fast i tullen, en snut knackar på och han måste pissa eller nåt liknande??

(Frågan har säkerts ställts 100 ggr här men pallar inte söka )

//Tack på för hand Affz
Citera
2009-01-26, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Affz

(Frågan har säkerts ställts 100 ggr här men pallar inte söka )

Förstår precis hur du känner för själv pallar jag inte svara.
Citera
2009-01-26, 23:10
Medlem
professor_knass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J_Soder
En kompis var över på chris häromveckan o spenderade en tusenlapp på brunt. På tåget la han biten väl gömd på toa.

Sen utspelar sig följande;

Tåget stannar mitt på bron och efter en stund kommer en man från vagnen framför och fortsätter sedan vidare bakåt till nästa. Det kanske låter befängt men kompisen misstänkte direkt att det var en civilklädd tull-tjänsteman som trålade diskret då han effektivt kollade igenom kupéerna från golv till tak, medan han gick igenom. Det såg nästan ut som att han letade efter något/någon.

Hursomhelst, 2 minuter senare kommer ytterligare en man, välklädd, välkammad och väldigt "neutralt" men propert klädd 35-40 årig man från samma håll som den förra, gör samma sak, men stannar vid toaletten där biten fanns. Han går in och befinner sig där inne en god stund, ca 6-7 minuter ungefär (men spolade inte, vacuum toaletterna låter som f-n på tågen) Däremot hördes en ganska hög smäll som om något ryktes loss, typ nåt lock eller liknande. Kompisen misstänkte då att även detta var en tullare och toan blev genomsökt.

Efter en stund kommer mannen ut, låter blicken vandra igenom kompisens kupé och går sen in i nästa kupé och sätter sig så han har uppsikt mot toan. Min kompis blev lite nojjig och gick på toa för att lugnt konstatera att allt är kvar.

När tåget sen rullar in på centralen så sitter kompisen kvar vid dörren in i det längsta, men faller tillslut för trycket och kliver av. Utan biten.

Den misstänkta tullare nr. 2 följer då efter kompisen som en skugga på perrongen. (Detta efter att kompisen väntade på tåget med öppna dörrar minst 1,5minut, normalt går man väl till dörrarna i god tid och lämnar ett halvtomt tåg direkt?)

Kompis försöker sig på en fint och stannar till för att "knyta skorna" precis utanför för att se om "tullaren" går iväg, vilket han inte gör! Han stannar omedelbart utanför tågdörren och pillar med nån mobil eller nåt. Kompisen vänder sig jävligt frustrerat men samtidigt road av situationens något absurda läge, får ögonkontankt, båda skrattar till lite och sen ökar kompisen takten och lämnar perongen utan sitt röka

Nu till frågan, jävligt korkat eller jävligt smart? Var det tullare som hittat skiten och ville locka fram ägaren eller var det bara en bög som flirtade haha Jäkligt störigt iaf, rökat skulle suttit jäkligt fint nu är vi båda väldigt överrens om, jag o min kompis

Alltså, supersuper-självklart var det en tullare, och det var ett väldigt bra drag av din kompis att låta biten vara.
Citera
2009-01-27, 01:09
Medlem
EDDY#s avatar
Läste Tullen efter besök i Christiania och nu undrar jag hur säkert de är att svälja de bruna och spy upp sen när man kommer över gränsen, någon?
Citera
2009-02-05, 09:55
Medlem
Mögelfars avatar
Brukar dom inte ha hundar på stationen i DK?
Citera
2009-02-05, 11:17
Medlem
KingPsychedelics avatar
amatuers

Det mest optimala o smuggla över sundet är, med en båt, och hänga relativt stora trälådor under båten, detta kan du ju göra med mindre lådor med,

vi gjorde detta 2002, med tre kilo ganja, funkade klockrent, man lägger till, softar en stund sen far vidare längst kusten,

en annan variant är att smuggla i möbler, eller tavlor som vi gjorde, men då beöhvs en export/import konstfirma,

konst anses lite heligt fortfarande så vi använda religiös kristen konst, öppna tavla, platta ut ett hg afghan, sätt i folie ett par ggr, klistra igen, sätt på baksidan, piece of cake ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in