2009-02-05, 14:40
Medlem
bongbooms avatar
Yo!!

Hände mig något galet i Oslo. Hade köpt gräs i en butik och satt o väntade på tåget hem från Oslo till Svea.
Då vi sitter på burgerkings övervåning och shmäffar i oss varsin burgare så kommer det en tullhora med en knarhorhund. Ca 30g potent djävulsgräs ligger precis i öppningen av min reseväska när hund jäveln och dess besudlade förare närmar sig, den lilla skiten to m går över min väska men inte en markering gjorde han. (Vi kände weed doften där vi satt o krubba )

Ok, så jag är helt inställd på att antingen så var hunden inte alls en neakohund, utan mest försynsskull. Eller så får den lukta på EN viss drog innan den ger sig ut o letar.

För att skylla på ren tur är omöjligt, jag vet att om det hade varit en knarkhund så hade den givit utslag på min bag

Finns det någon som vet eller har ideer?

Pass opp!!
Citera
2009-02-08, 18:31
Medlem
EDDY#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongboom
Yo!!

Hände mig något galet i Oslo. Hade köpt gräs i en butik och satt o väntade på tåget hem från Oslo till Svea.
Då vi sitter på burgerkings övervåning och shmäffar i oss varsin burgare så kommer det en tullhora med en knarhorhund. Ca 30g potent djävulsgräs ligger precis i öppningen av min reseväska när hund jäveln och dess besudlade förare närmar sig, den lilla skiten to m går över min väska men inte en markering gjorde han. (Vi kände weed doften där vi satt o krubba )

Ok, så jag är helt inställd på att antingen så var hunden inte alls en neakohund, utan mest försynsskull. Eller så får den lukta på EN viss drog innan den ger sig ut o letar.

För att skylla på ren tur är omöjligt, jag vet att om det hade varit en knarkhund så hade den givit utslag på min bag

Pass opp!!

Dom är ju tränade på att markera på kommando, det är ju inte så att du ser en hund sitta och göra vacker tass hela tiden bara för att den kan de.. Det är en lek för dom..
Citera
2009-02-08, 20:24
Medlem
Jag smugglade nu innan jul med mig en gubbe svart marockan från Spanien.. Hade glömt biten i fickan, tur var det inga hundar i närheten, på arlanda hade dom en som låg och sov skulle jag tro.. gick bra, var för full för att nojja och pratade till och med lite med tullaren.
Citera
2009-02-08, 20:46
Medlem
MidgetHumpers avatar
Nån som har det ultimata sättet att smuggla med tåget från dk till swe?

Tider osv, vart det ska läggas hur man ska sitta bäst blabla etc ALLT

i want to learn!
Citera
2009-02-08, 21:05
Medlem
Headcharges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidgetHumper
Nån som har det ultimata sättet att smuggla med tåget från dk till swe?

Tider osv, vart det ska läggas hur man ska sitta bäst blabla etc ALLT

i want to learn!

Mycket fint att skriva det på ett öppet forum, där polisen absolut INTE läser i just STORA SMUGGELTRÅDEN.. Folk slutar tamejfan aldrig att häpna en av sin otroliga dumhet.
Citera
2009-02-08, 21:10
Medlem
snuttes avatar
Stod många tullare idag runt lunch vid svågertorp. Dom stod direkt ovanför trappan så man kunde inte undvika dom.
Citera
2009-02-08, 22:00
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snutte
Stod många tullare idag runt lunch vid svågertorp. Dom stod direkt ovanför trappan så man kunde inte undvika dom.

Både Svågertorp och Malmö C kan jag upplysa. Äckligt hur man kan slösa med skattepengar på det sättet.
Citera
2009-02-08, 23:17
Citat:
Ursprungligen postat av bongboom
Yo!!

Pass opp!!

Köpt gräs i en butik i Oslo?
Citera
2009-02-08, 23:33
Medlem
Är man väldigt nojig när man ska över från criss, så kan man ringa o tipsa tullen, svågertorp eller c, ljuga om att det verka vara mkt på gång just idag men ändå kliva av där man tipsat. Du blir väldigt mkt mer nojig, men är du "välklädd" så kommer du förbi utan en blick.
Citera
2009-02-08, 23:37
Medlem
Sushimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Är man väldigt nojig när man ska över från criss, så kan man ringa o tipsa tullen, svågertorp eller c, ljuga om att det verka vara mkt på gång just idag men ändå kliva av där man tipsat. Du blir väldigt mkt mer nojig, men är du "välklädd" så kommer du förbi utan en blick.

Va? Fatta noll..
Citera
2009-02-08, 23:40
Medlem
förklarade jag så dåligt? :P fan, får väl försöka skriva bättre då.. men det blir inte idag
Citera
2009-02-09, 00:06
Medlem
Satkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sushiman
Va? Fatta noll..

Så att dom kollar folk som ser pundiga ut istället för kostymnissen som sitter på dödsknarket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in