2012-12-20, 15:04
Medlem
birgerburgers avatar
Nu är det frågestund hos Aftonbladet. I diktaturen Sverige så går frågestunder dock till så här: http://www.youtube.com/watch?v=yUbDK-Yhutw

Bara ryggdunkningar och hejarrop kommer fram, inga kritiska frågor eller något som på något sätt går stick i stäv med "journalisternas uppdrag att bedriva opinionsbildning".
Citera
2012-12-20, 15:04
Medlem
Citat:
Hej Marcus, jag är inte rädd för dem som mejlar, näthatar och ringer. Det är den tysta svansen man inte vet nåt om. Ibland är jag rädd, ibland inte. Mest är jag ledsen, har inte skrattat på tre veckor ungefär.

Vem fan håller räkning på när man skrattade senast?
Citera
2012-12-20, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birgerburger
Nu är det frågestund hos Aftonbladet. I diktaturen Sverige så går frågestunder dock till så här: http://www.youtube.com/watch?v=yUbDK-Yhutw

Bara ryggdunkningar och hejarrop kommer fram, inga kritiska frågor eller något som på något sätt går stick i stäv med "journalisternas uppdrag att bedriva opinionsbildning".
Tänkte precis påpeka samma sak. Det är otroligt irriterande. Här förväntar man sig en frågestund så att man kan resonera lite kring hennes tankar etc. Men så får man detta, en pöbel av folk som vrålar "BRAAAAAA, STÅ PÅ DIG!!"
Citera
2012-12-20, 15:06
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Du är fantastisk, vill bara säga det.

Citat:
Jag tycker du är grym Åsa.

Citat:
Du står aldrig ensam Åsa. Glöm inte hur många vi är som står vid din sida

För den som inte vill gå in på Aftonbladet kan jag meddela att hälften av "frågorna" ser ut ungefär som ovan. Mina tre kritiska har inte kommit med.
Citera
2012-12-20, 15:08
Medlem
VitNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
För den som inte vill gå in på Aftonbladet kan jag meddela att hälften av "frågorna" ser ut ungefär som ovan. Mina tre kritiska har inte kommit med.

Vad är det för kritiska frågor du har då?
Citera
2012-12-20, 15:09
Medlem
felias avatar
Judemedia helgonförklarar södermalmsfnasket.

”Julens modigaste människa är utan tvekan Åsa Linderborg.” (Jesper Börjesson, journalist och programledare TV4)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15963036.ab

Citera
2012-12-20, 15:10
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin

Det är säkert hennes kollegor eller hon själv som har skrivit dessa.
Citera
2012-12-20, 15:12
Medlem
Vintergrisens avatar
Har hon anmält hoten, stod det klart att de var politiskt motiverade och vet hon hur hennes privata nummer har läckt?

Tre frågor vars svar kanske faktiskt skulle tillföra något.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Judemedia helgonförklarar södermalmsfnasket.

”Julens modigaste människa är utan tvekan Åsa Linderborg.” (Jesper Börjesson, journalist och programledare TV4)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15963036.ab

Aftonbladet är en av få större svenska tidningar som inte är judeägd. I själva verket är Linderborg en av "judemedias" mest hatade personligheter. Många av hoten mot henne kommer förmodligen från judar.
Citera
Medlem
TokayGecks avatar
Har skrivit flera kritiska frågor angående både granskningen och hennes arbete. Har i varje meddelande förklarat att jag beklagat mig över hoten som riktas mot henne då jag anser att ingen skall utstå sådant.

Blir dock jävligt förbannad när jag ser henne skriva sånt här skit:

Citat:

Jennie hej! Ja! De säger att alla muslimer är våldtäktsmän, men själva är de besatta av att hata kvinnor som inte tycker som de själva

Vem fan är det som skapar ett "Vi" och "dem" tänkande? Tycker Åsa kan gå och slänga sin kampanj ut genom fönstret och börja arbeta med något annat. Ska man göra en granskning så skall den fan inte vara vinklad efter hennes kulturmarxistiska världsbild! Det är ungefär som att låta en femenist dömma i ett våldtäktsmål där feministens kompis är den som råkat ut för brottet! Korkat och otroligt mycket bias!
Citera
2012-12-20, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scubble
Haha den var bra.

Haha, ja, hon är verkligen ensam, Åsas arbete kan jämföras med Politkovskaja, hon ska nog passa sig så inte reinfeldt & co lönnmördar henne för sin hårda kritik mot etablissemanget.
Citera
2012-12-20, 15:14
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Aftonbladet är en av få större svenska tidningar som inte är judeägd. I själva verket är Linderborg en av "judemedias" mest hatade personligheter. Många av hoten mot henne kommer förmodligen från judar.

Åsyftade TV4's kommentar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in