Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
Så är det. Det är nog få utanför Vänsterpartiet, Miljöpartiet och journalistkåren (litet tautologiskt där) som begråter att den upprörda allmänheten framför sina synpunkter till ABs kulturchef.
Den upprörda allmänheten, vilket enligt din egen bedömning borde uppgå till någonstans runt 85% av svenska folket, har alltså inget emot att bland annat synpunkterna
”Ärligt gumman, när var det sist du pullade dig själv i fittan?”, och
"Din äckliga lilla fitta hoppas en kongoneger våldtar och mördar dig omgående. Du är värd mindre en silverfisk på toalettgolvet." framförs?
Mycket sakliga synpunkter, det är svårt att förneka, men jag ställer mig ändå lite tveksam till att det bara är miljöpartister och vänsterpartister som tycker att det är riktigt jävla efterblivet. Men å andra sidan har jag inte skrivit 30K inlägg på flashback, och det är väl först då man får de där riktigt breda perspektiven som krävs för att analysera en sån här knivig situation. Bäst att snabba upp postandet lite så man förstår hur det hänger ihop.
Det är fan imponerande hur stora delar av flashback i alla lägen lyckas försvara precis allt efterblivet som dess dummaste svans spottar ur sig.