2012-12-20, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
Så är det. Det är nog få utanför Vänsterpartiet, Miljöpartiet och journalistkåren (litet tautologiskt där) som begråter att den upprörda allmänheten framför sina synpunkter till ABs kulturchef.

Den upprörda allmänheten, vilket enligt din egen bedömning borde uppgå till någonstans runt 85% av svenska folket, har alltså inget emot att bland annat synpunkterna ”Ärligt gumman, när var det sist du pullade dig själv i fittan?”, och "Din äckliga lilla fitta hoppas en kongoneger våldtar och mördar dig omgående. Du är värd mindre en silverfisk på toalettgolvet." framförs?

Mycket sakliga synpunkter, det är svårt att förneka, men jag ställer mig ändå lite tveksam till att det bara är miljöpartister och vänsterpartister som tycker att det är riktigt jävla efterblivet. Men å andra sidan har jag inte skrivit 30K inlägg på flashback, och det är väl först då man får de där riktigt breda perspektiven som krävs för att analysera en sån här knivig situation. Bäst att snabba upp postandet lite så man förstår hur det hänger ihop.

Det är fan imponerande hur stora delar av flashback i alla lägen lyckas försvara precis allt efterblivet som dess dummaste svans spottar ur sig.
Citera
2012-12-20, 19:55
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Det kan bara ha varit retorik-teknik-taktik av Linderborg att gå ut på detta sättet. Hon kan glömma sympatier bland "de arbetande massorna”. Hennes påskyndare finns bland bipolära kolleger och wannabees på Söder.

Vem annars tycker synd om en miljonärsslampa med kommunistiska ambitioner?
Naturligtvis ingår dagens underläppdarrande utspel i den långa kampanjen av "granskning". Man har sökt och (beklagligt nog) fått den reaktion av slöddret som man hela tiden eftersträvat. Detta skall man nu smeta ner sansade och sakliga sverigevänner med under lång tid. Allt i kampen för det goda samhället där Sverige och svenskar marginaliseras till förmån för främmande kulturer som bevisligen inte ens fungerar i de länder dom kommer ifrån. Det är hög tid att ignorera Linderborg och hennes destruktiva och ständigt uppviglande tidning.
Citera
2012-12-20, 20:25
Medlem
Bengrots avatar
Hela den här historien är förmodligen regisserad av Aftonbladet själva. Åsa har skrivit en del artiklar där hon medvetet har provocerat folk med nationella ideal för att på så sätt trigga igång hatandet. Jag tror faktiskt inte att hon har fått så många SMS som hon påstår, jag tror att allt är en lögn. Den kvinnan är beredd att gå över lik när det gäller att få sin politiska vilja igenom. Där räds inga som helst metoder.

Hur kan så många olika människor SMS:a till henne? Hon har ju hemligt nummer. Jag ger mig på att det är hon och hennes slask-kollegor på AftonNazisten som har skrivit SMS:en och sedan skickat dem till henne.

Jag tror att allt är hittepå!!
Citera
2012-12-20, 20:28
Medlem
Mycket bra om antivita känner sig hotade, ytterst positivt. All heder till de som visar att hennes beteende är oacceptabelt. Skulle en sådan fruktansvärd batikhäxa tas av daga firar jag med champagne.
Citera
2012-12-20, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Hela den här historien är förmodligen regisserad av Aftonbladet själva. Åsa har skrivit en del artiklar där hon medvetet har provocerat folk med nationella ideal för att på så sätt trigga igång hatandet. Jag tror faktiskt inte att hon har fått så många SMS som hon påstår, jag tror att allt är en lögn. Den kvinnan är beredd att gå över lik när det gäller att få sin politiska vilja igenom. Där räds inga som helst metoder.

Hur kan så många olika människor SMS:a till henne? Hon har ju hemligt nummer. Jag ger mig på att det är hon och hennes slask-kollegor på AftonNazisten som har skrivit SMS:en och sedan skickat dem till henne.

Jag tror att allt är hittepå!!

Klart du tror det, givetvis utan tillstymmelse till belägg. Något annat anstår väl inte en stolt vit patriot som du själv, sanningen är PK och ska bekämpas! Däremot är det ju känt att ni SD:are fejkat många av "attackerna" ni är "utsatta" för.
Citera
2012-12-20, 20:35
Medlem
StigAllans avatar
Åsa Linderborg har alltså fått snusk-SMS till sitt hemliga mobilnummer några gånger.
Ordvalet i dessa SMS är rätt likartat så vi får anta att det är samma person som roar sig.

När Åsa dessutom har ett hemligt mobilnummer så minskar kretsen där den skyldige finns markant.
Kanske är det Åsa som SMS:ar till sig själv för att få tillfälle att gråta ut lite?
Det är ju så synd om hotade människor, helst om de är rättrogna vänstermänniskor.

Åsa har på sitt sätt härmat kaxen på krogen som provocerar alla och överallt med tanke på att gänget som finns bak ryggen ska ställa upp med backup när det hettar till.
Tyvärr så verkar Åsa inte begripa att hennes agerande väcker både irritation och vrede!

Att Åsa i sann kommunistisk agenda tycker att det är rätt och riktigt detta att förhindra andra åsikter att spridas och uttryckas visar på en inskränkthet som bara kan platsa bland de intolerantas åsikter.

Detta att Linderborg anser sig ha ett tolkningsföreträde att bestämma hur Sveriges befolkning ska få tycka och uttrycka sig är skrämmande.
Om nu Åsa är så naiv eller kanske intolerant och dum att hon genom att ge uttryck för sådana idéer inte begriper att det kan vara väldigt avvikande åsikter för en frihetsälskande människa?

När hon dessutom själv gillar att det utövas våld mot meningsmotståndare och det dessutom skriftlig så bör hon genom att skriva sådant begripa att hon ger sig in i leken och ska då självklart leken tåla!
Inre gråta och gnälla som en kärring!
Senast redigerad av StigAllan 2012-12-20 kl. 20:41.
Citera
2012-12-20, 20:45
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Här grinas det friskt. För säkerhets skull ska jag påpeka att jag inte på något vis tycker att det är okej att hota henne personligen, eller att vara en enskild ful gubbe med mobiltelefon.

Vad hon måste förstå dock, är att all den här alternativa median som hon hela tiden kallar "skit", har vuxit fram som en reaktion mot personer som henne. Make no mistake. Hon är extremvänster ut i fingerspetsarna. Hon är dessutom kulturchef för Sveriges största tidning. Hon kan basunera ut precis vad som helst utan att få någon replik i sin egen skyddade verkstad.

Så när alternativ media blir för stor bestämmer hon sig för att granska "skiten". Skiten är i det här fallet vanligt folk som är jävligt trötta på folk som henne. Hon som från sitt elfenbenstorn nu hotar att stänga ner de enda ventlierna som finns, och som under tiden passar på att påpeka vilken makt hon har jämfört med de sunkiga, rötna bönderna som inte delar hennes åsikter, eller uppfattning om vad yttrandefrihet innebär.

Dessa sunkiga, rötna, bondläpparna läser hennes påhitt och reagerar starkt. Så de kallar henne en skrynklig fitta. Vad mer kan de göra? Rötna bönder har inga elfenbenstorn. De har Avpixlat eller Fria Tider, där de kan ventilera lite. Åsa vill stänga ned dessa siter för att främja hennes variant av yttrandefrihet.

När hon misslyckas radikalt, och själv riskerar att hamna under luppen för HMF, då blir de rötna bondläpparna lyckliga, och kallar henne för en skrynklig fitta en gång till. Grisarna kan sova tryggt en natt.

MEN! Så dyker Åsa upp igen, den här gången med argumentet att någon har kallat henne en skrynklig fitta! En sån obegriplig fasa! Nu måste alla tycka synd om Åsa. Hon är trots allt bara en stackars kulturchef på Sveriges största tidning! När hennes planer på att ställa folk inför rätta inte fungerade, tar hon till offerkoftan. (Insert "SD är en offerkofta" here).

Nu har hon efter sin veckolånga, trogna kamp mot "skiten" bevis för att det är hon som är den goda, och att skiten är det onda. Nu får hon cred från twitter. Twitter är samlingsplatsen för folk som inte kan formulera mer än 100 tecken åt gången. Där finner hon sin tröst, efter att ha blivit kallad en skrynklig fitta.
Och Internet lever vidare nästa dag, som om ingenting hade hänt.
Citera
2012-12-20, 20:49
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Klart du tror det, givetvis utan tillstymmelse till belägg. Något annat anstår väl inte en stolt vit patriot som du själv, sanningen är PK och ska bekämpas! Däremot är det ju känt att ni SD:are fejkat många av "attackerna" ni är "utsatta" för.
Nej, när jag skriver att jag tror så har jag inga mer belägg än mina teorier. Har du själv några belägg för det du skriver om SD?
Citera
2012-12-20, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
En mycket bra sammanfattning av vad jag själv också länge känt. Detta evinnerliga jävla gapande om kulturmarxister, nassesvin, blattekramare, bonnläppar och allt vad fan det är är otroligt jävla antiintellektuellt på alla sätt och vis och omöjliggör sakligt resonerande. Jag må låta som om jag kommer från Mars nu men det ÄR faktiskt givande att verkligen leva sig in i också sina meningsmotståndares världar, försöka ta in vad de säger och se saker ur deras synpunkt, utan att det måste innebära att man överger sin egen ståndpunkt.

On topic så hoppas jag givetvis att dessa ynkliga, värdelösa, krälande små encelliga ursäkter till liv snarast uppsöks av en hel bortsprungen fängelseavdelning och utsätts för de sexuella handlingar de beskriver, tjugofalt. Att svara på någon som kritiserar ens världsbild genom att ligga vaken på nätterna och skicka sex-sms måste tyda på väldigt, väldigt många svåra snedsteg i barn- och ungdom. Och som brukligt är det personer från just samma ideologiska träsk som skriker högst emot att etniskt svenska kvinnor kallas horor som själva tycks ägna sig åt det som någon slags fritidshobby.

Instämmer. Trakasserierna mot Åsa Linderborg kan inte försvaras och är inte hennes eget fel. Folk som är inne på den linjen är betydligt mer värdelösa än vad hon kan anses vara. Det flyter runt för mycket gendefekt material inom den invandringskritiska rörelsen, tyvärr.
Citera
2012-12-20, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Så när alternativ media blir för stor bestämmer hon sig för att granska "skiten". Skiten är i det här fallet vanligt folk som är jävligt trötta på folk som henne. Hon som från sitt elfenbenstorn nu hotar att stänga ner de enda ventlierna som finns, och som under tiden passar på att påpeka vilken makt hon har jämfört med de sunkiga, rötna bönderna som inte delar hennes åsikter, eller uppfattning om vad yttrandefrihet innebär.

Dessa sunkiga, rötna, bondläpparna läser hennes påhitt och reagerar starkt. Så de kallar henne en skrynklig fitta. Vad mer kan de göra? Rötna bönder har inga elfenbenstorn. De har Avpixlat eller Fria Tider, där de kan ventilera lite. Åsa vill stänga ned dessa siter för att främja hennes variant av yttrandefrihet.

Anledningen till att jag som SD-anhängare väljer att vara anonym är att slippa förknippas med halvidioter som dig. Hur kan man tycka kvinnor som utsätts för hot och trakasserier får skylla sig själva?
Citera
2012-12-20, 21:16
Medlem
JosefSvenssons avatar
Media borde fråga Fredrik Reinfeldt vad han tycker om hoten mot Åsa Linderborg?

Angående hoten mot SD politiker så menade negerättlingen Reinfeldt att "De som lever på att driva upp ett vi och dom tänkande och ett i grunden hatfullt sätt att se på relationer mellan människor inte ska bli förvånade om sådant händer".
http://www.expressen.se/kvp/reinfeldt-om-sd-attacken-de-ska-inte-bli-forvanade/

När hatet drabbar SD folket då löper inte vårt mediafolk amok på "Twitter". Hycklare är dom hela högen!

Åsa Linderborg ville granska och tysta ner vad hon kallade skiten. Väljer man att använda sådana epitet på folk så kanske skiten stänker tillbaka på en själva.

Jag har väldigt svårt att tycka synd om Åsa Linderborg. Åsa Linderborg har i åratal spytt ut sitt hat mot alla Sverigevänner i Aftonbladet. När hon nu bemöts lite med samma mynt så åker offerkoftan på.

Föga förvånande så är hon idag närmast en hjältinna bland Sveriges all övriga mediapack.
Citera
2012-12-20, 21:19
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Å När Åsa dessutom har ett hemligt mobilnummer så minskar kretsen där den skyldige finns markant.
Kanske är det Åsa som SMS:ar till sig själv för att få tillfälle att gråta ut lite?
Det är ju så synd om hotade människor, helst om de är rättrogna vänstermänniskor.

Ligger ju väldigt mycket i detta. Hennes hemliga telefonnummer torde vara väldigt få förunnade att känna till. Närmaste släkten, chefer på skittidningen och diverse kompisar på Söder. Knappast dödsknarkarnazisterna, va?

Finns det verkligen inga bland dom vattenkammade medierna som kan ställa den frågan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in