2012-12-20, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micrealist
Och du tror inte representanter från SD får sånt här också?
Menar du på att man ska se ner på ALLA som INTE är nationalister då också?
Fjant.

Jo det tror jag, varför är det relevant? Jag säger bara att enda hotet mot SD (och andra nationalistiska partier) är medlemmarna själva. Skulle alla sluta använda ord som sandapor, pedofildyrkande arabluder och andra omogna skällsord så skulle partiet gynnas. Men vissa verkar tycka att det är viktigare att få bete sig som ett barn än att partiet ska växa.
Citera
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daedrra
http://www.aftonbladet.se/kultur/article15960057.ab

Hur mycket är sanning i det hon skriver och hur mycket är feministiska fantasier?
Vad har "feministiska fantasier" med det hela att göra? Jag tror att det stämmer. Det finns väldigt många vita kränkta män som inte kan ta till sig fakta och se hela bilden (det gäller Åsa också).
Eftersom det är en kvinna så eskalerar hatet.
Citera
Medlem
Jag har ställt flertalet frågor, bland annat om vad kulturmarxism osv innebär. Ingen har kommit med.
Inget jag har skrivit har kommit med i chatten med "åsa"
Citera
2012-12-20, 15:15
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitNeger
Vad är det för kritiska frågor du har då?

De gällde näthat och kampanjer mot näthat kontra irl-hat som drabbar vanligt folk och jag undrade väl när det kommer liknande, lite mindre politiskt korrekta, kampanjer. Ungefär.
Citera
2012-12-20, 15:16
Medlem
ringmuskelns avatar
Vänta, är det för att hon skriver att hon känner sig hotad som leder till att hon kommer få ännu grövre och fler hot av oss normala eller är jag född på fel sida av internet? Äh, det där ingår i AftonBladetBabbeAnal-körat som letar under stenar men hittar inget nytt förutom ett långfinger uppkörd i både hennes och Janbanans chokladfabrik. Men jag undrar fortfarande varför de ska "Granska skiten". Låter perverst. Jag hörde också att mAgNUS Betner skulle med rännskita invadera alla toaletter på AB-kontoret så nu är det alltså den skiten de granskar. Det var alltså ingen babbe eller bubba som hade sprejat ner Jannes privata pissoar. Det var en vit skinskalle som gillar bärs och vaxad fitta. Det kan inte bli ett bättre scoop. När släpps den oklippa filmen?
Senast redigerad av ringmuskeln 2012-12-20 kl. 15:19.
Citera
2012-12-20, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Åsyftade TV4's kommentar.
Det var väl mer en enskild kommentar från en arisk medarbetare på TV4?
Citera
2012-12-20, 15:17
Medlem
Dom släpper endast igenom smicker och fjäsk. Känns som de modererar för att skapa axeldunk. Tror säkert att alla på egna redaktionen sitter och knappar. Hade varit intressant att se IP nummer.
Citera
2012-12-20, 15:18
Medlem
"både adam lanzas mamma och anders behring breiviks mamma var manshatande feminster. oroar du dig för hur din son kommer vara som vuxen?"

Min fråga kom inte med.
Citera
2012-12-20, 15:18
Medlem
Kommentar från Nätmobbad
"Jag tycker att Aftonbladet borde genomföra en granskning av Flashback, en av nätets värsta sajter för spridning av näthat och rasism!"
Citera
2012-12-20, 15:19
Medlem
ills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
De gällde näthat och kampanjer mot näthat kontra irl-hat som drabbar vanligt folk och jag undrade väl när det kommer liknande, lite mindre politiskt korrekta, kampanjer. Ungefär.
Hur drabbar kampanjer mot näthat kontra IRL-hat vanligt folk?
Citera
2012-12-20, 15:20
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naravodomok
Din patetiska lilla nolla. Avlid.

Du sitter väl inte och näthatar? Sånt är det ju bara vi patetiska små rasister som gör.
Citera
2012-12-20, 15:20
Medlem
VitNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin

Verkar rätt oklart vad du ville fråga. Förstår inte hur det skulle vara relevant för Åsa att svara på under de här premisserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in