Jag är generellt väldigt oimponerad över Aftonblaskan, men då handlar det om kvaliteten på deras artiklar, snyftvinklingar och andra inslag av typen "Kolla, Kissies rumpa är stor" eller så. Motsvarigheten till landsortstidingarnas "Jönssons traktor välte - läs mer på sidorna 3, 4, 7, 8 och 12".
Hur som helst, hot och våld är fel. Punkt. Oavsett vem som är avsändare och vem som är mottagare. Om man nu anser att man står för något bra, något rätt och något sant, borde inte då det alternativet presenteras som det bästa? Att t.ex. ett Sverige utan invandrare är det bästa alternativet för befolkningen? Alltså - är det inte bättre att propagera för sin sak på ett korrekt vis, visa på fördelarna med ens argument och gå vinnande ur diverse diskussioner?
Vad jag tycker är direkt löjligt är att man å ena sidan vräker ur sig diverse dynga som att "jävla negerapor, invällande snyltare bla bla bla" och liknande, man hotar och förolämpar folk som tycker annorlunda än en själv... SEDAN slår man sig för bröstet över vilken förträfflig Svensk man är och hur hemska alla från mellanöstern och Afrika är!
Nej, tyvärr, det där håller inte. Ni som läser detta och vill förändra Sverige radikalt, oavsett om det med SDs partiprogram, NSF (om de nu finns idag) eller annat - gör det då på rätt sätt. Var artiga, hövliga, argumentera sakligt för er sak och respektera meningsmotståndaren. Var vuxna människor, säg att "jag håller inte alls med dig, här är argumenten som säger att du har fel...". Inte "höhö jag skall knulla dig, din svenskfientliga fitta". Är det verkligen nivån ni vill ligga på? Är det så man visar hur förträfflig man är?
Det är exakt samma trams som när vänsterungdomar ger sig ut och kastar gatsten på skyltfönster för att "förändra samhället". Det enda, absolut det enda, det åstadkommer är förakt och slöseri med skattemedel. Det vinner ingen sympati hos svenska folket, det blir inte ett dugg bättre.
Jag står helt utanför debatten, jag tycker varken höger eller vänster eller för eller emot invandring. Jag skiter precis i allt, men jag tycker att metoderna som används är förkastliga och långt under nivån för vad normalbegåvade människor klarar av.