2012-12-20, 14:29
Medlem
Ställ era frågor till Åsa kl 14:45.

http://www.aftonbladet.se/debatt/article15963094.ab
Citera
2012-12-20, 14:31
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Jag har numret till en bra psykolog. Du borde verkligen tala med någon om dina våldsfantasier och din taskiga kvinnosyn. Det är helt enkelt inte bra för dig att gå runt med såna tankar. Jag antar att det var längesen du fick ligga, med den kvinnosynen?

Intressant. Vad består mina våldsfantasier av? Har jag uttalat något hot i tråden? Taskig kvinnosyn och inte få ligga, du ska nog inte projicera din egna tillkortakommanden på mig.
Citera
2012-12-20, 14:31
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Kan man skicka SMS via Aftonbladets växel? Hennes nummer är väl hemligt? Kan det vara kollegor som skickar dessa SMS? EXPO falserar ju hot på webben tex, det ingår i deras arbetsmetoder. "Nazister i trappan hos Pascalidou" är väl en av EXPOs mest kända arrangerade falskhot mot innerstadskändisar för att få dem att springa deras ärenden och driva deras politiska agenda. Aftonbladet tycks aldrig lära sig. - Jag försvarar inte denna apliknande verksamhet, men jag tycker det är underligt att hon får SMS om numret är hemligt.

Inte otänkbart. Någon (AB eller expo) gör en Pascalidou på den bedrövliga kulturchefen. Och sympatiyttringarna från folket till rikemanskommunisten väller in… nej, vänta nu, det gör det inte.

Jag tror att nackskotts-Åsa får svårt att få folket med sig, men de fejkade hoten låter som gjorda för typ SVT Debatt
Senast redigerad av Mikojan 2012-12-20 kl. 14:35.
Citera
2012-12-20, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Lite sextrakasserier via SMS är det minsta man får tåla när man är med och subventionerar alla gruppvåldtäkter som det mångkulturella samhället innebär. Hon skriver en krönika om det samtidigt som hennes tidning i många fall inte ens orkar rapportera om en ny våldtäkt ute i förorten. Rätt åt dig, Åsa.

edit; du har goa pattar!

Här i ligger dubbelmoralen igen. SD:are och nazister hetsar om att invandrare begår gruppvåldtäkterna och hur hemskt det är i ena andetaget, och skriver sedan hotfulla våldtäkts-SMS i det andra andetaget, utan att reflektera över att det är nåt konstigt i det. I själva verket har dessa två grupper ytterst mycket gemensamt. De trashiga invandrarna och de trashiga näthatarna. One and the same, but different colour...båda utgör ett reellt hot mot våra civiliserade samhällstrukturer.
Citera
2012-12-20, 14:33
Medlem
Hon står för den typ av åsikter som innebär att det kommer hit utlänningar som utarmar, våldtar och mördar svenskar.

Svenskarna tycker inte om den utvecklingen. De blir arga.

Det förstår inte Åsa.
Citera
2012-12-20, 14:34
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitNeger
Fast du missar helt poängen. Om du går upp ur sandlådan så inser du att det handlar inte om vilken sida som är värst. Det handlar om att det är oacceptabelt att bete sig, uttala sig och uppmuntra sånt här. Avpixlat, och många av de som hänger på avpixlat, uppmuntrar och/eller möjliggör sådant här. Nästa steg blir så klart att någon får för sig att bryta sig in och misshandla X.

Btw:Finns AFA ens längre? Såvitt jag vet är det väl egentligen bara en gång en sverigedemokrati blivit misshandlad. De andra gångerna har det visat sig att sverigedemokraterna själva orsakat den skada, på person eller egendom, som de går ut och skriker om i media.
Håller med dig till fullo så länge vi skiljer på åsikt och uttryck. Det är väldans lätt hänt att man gör den felaktiga kopplingen att ett dåligt uttryck, ett idiotiskt beteende eller undermålig semantik är detsamma som att den bakomliggande åsikten är helt förfelad. Spiller denna felkoppling även över på andra som delar dårens grundåsikt men som motsätter sig hans beteende blir det än mer tokigt.

Jag delar mångas uppfattning att Åsa är ett kverulerande miffo som vältrar sig i det faktum att hon har en alldeles egen, helgalen stalker och odlar världsfrånvända åsikter i sin inver att tycka "rätt" och få beröm av "rätt" människor. JAg anser också att hennes intolerans och totala blåvägran att ens försöka förstå andra människor är oroväckande.
Att skicka SMS om hennes könsorgan och hota henne med våld är dock givetvis helt fel.
See the difference?
Citera
2012-12-20, 14:34
Medlem
DeMysteriiss avatar
Frågan är hur folk kan vara så korkat ostrategiska att de börjar hota och trakassera. Nu uppfyller man ju bilden av att "invandringskritiker" är precis lika lättretade och drastiska i sina responser som muslimer som ser nidbilder av Muhammed. Samma skrot och korn alltså. Frågan är varför man inte gör precis tvärt om, avskiljer sig från de så kallade barbarerna. Nu ligger det förmodligen väldigt mycket mindre allvar i hoten mot Åsa Linderborg än mot islamkritiker exempelvis, men det spelar ju föga roll för den som är hotad.
Citera
2012-12-20, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thepirate
Ställ era frågor till Åsa kl 14:45.

http://www.aftonbladet.se/debatt/article15963094.ab

Skickade fråga om att SMSen inte verkar vara politiskt motiverade utan bara en snuskgubbe som stalkar. Undrar om den kommer med.
Citera
2012-12-20, 14:37
Medlem
Wayaheads avatar
Om nu Åsna vill sova ostört kan hon hon faktiskt sätta mobilen på ljudlöst. Så här gör du Åsna;
Profil > tryck ljudlöst och voila, nu hörs inte sms'en längre. Men har man dåligt samvete kan det vara svårt att sov ändå?!
Citera
2012-12-20, 14:38
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daedrra
Skickade fråga om att SMSen inte verkar vara politiskt motiverade utan bara en snuskgubbe som stalkar. Undrar om den kommer med.

Passa på att fråga var man hittar fnaskets mobilnummer.
Citera
2012-12-20, 14:38
Medlem
S.C.s avatar
Hur går det för Åsa i hennes granskning föresten?

Inte så bra kan jag meddela.... Och jag kan garantera att ingen av oss som körde SweCon någonsin har skrivit en rad till henne.
Citera
2012-12-20, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Men nu gör ju du exakt samma sak. Du gör dig själv till martyr och känner dig utfryst av "etablissemanget", "alla PK-människor" och "vänstermedierna".

SD är experter på att tycka synd om sig själva och dela upp samhället i vi och dom. Det tjänar ingen på.
Jag röstar på Socialdemokraterna din jävla mupp...

Jag kan dock inte blunda för hur verkligen ser ut. Är man pk så kan man vänta sig mycket sympati, är man Sverigedemokrat så får man helt enkelt ta att man hängs ut på internet etc (så som en del av mina familjemedlemmar har blivit)

Jag sa aldrig att jag sympatiserade med SD, konstaterade endast hur jag upplevde denna situation. Varför inte kommentera på det istället för att direkt anklaga för att spela offer? (antar att det är vad du gör per automatik tbh)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in