Citat:
Ursprungligen postat av VitNeger
Fast du missar helt poängen. Om du går upp ur sandlådan så inser du att det handlar inte om vilken sida som är värst. Det handlar om att det är oacceptabelt att bete sig, uttala sig och uppmuntra sånt här. Avpixlat, och många av de som hänger på avpixlat, uppmuntrar och/eller möjliggör sådant här. Nästa steg blir så klart att någon får för sig att bryta sig in och misshandla X.
Btw:Finns AFA ens längre? Såvitt jag vet är det väl egentligen bara en gång en sverigedemokrati blivit misshandlad. De andra gångerna har det visat sig att sverigedemokraterna själva orsakat den skada, på person eller egendom, som de går ut och skriker om i media.
Håller med dig till fullo så länge vi skiljer på åsikt och uttryck. Det är väldans lätt hänt att man gör den felaktiga kopplingen att ett dåligt uttryck, ett idiotiskt beteende eller undermålig semantik är detsamma som att den bakomliggande åsikten är helt förfelad. Spiller denna felkoppling även över på andra som delar dårens grundåsikt men som motsätter sig hans beteende blir det än mer tokigt.
Jag delar mångas uppfattning att Åsa är ett kverulerande miffo som vältrar sig i det faktum att hon har en alldeles egen, helgalen stalker och odlar världsfrånvända åsikter i sin inver att tycka "rätt" och få beröm av "rätt" människor. JAg anser också att hennes intolerans och totala blåvägran att ens försöka förstå andra människor är oroväckande.
Att skicka SMS om hennes könsorgan och hota henne med våld är dock givetvis helt fel.
See the difference?