2012-12-22, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
I stället borde Linderborg tillsammans med andra Sverigefientliga journalister och politiker med inflytande ställas inför rätta i god rättsstatlig ordning och åtalas för landsförräderi.

Det är alltså grov brottslighet att inte hata invandrare per default. Jag önskar jag kunde skylla på att lördagsgroggen nu börjar susa i Svennes vener, men så här ÄR dessvärre sverigedemokraternas väljarbas.
Citera
2012-12-22, 23:30
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Det är alltså grov brottslighet att inte hata invandrare per default. Jag önskar jag kunde skylla på att lördagsgroggen nu börjar susa i Svennes vener, men så här ÄR dessvärre sverigedemokraternas väljarbas.

Hata invandrare, det gör åtminstone inte jag! På helnykter kaluv kan jag dock bara tycka att de politiker och journalister som koketterar med sitt förakt för landets befolkning, förnekar dess existens och historia, systematiskt undergräver landets säkerhet genom massimport av kriminella element och islamistiska gökungar samt raserar landets ekonomi genom bidragstagarimport en masse inte förtjänara annat än åtal för hög-/landsförräderi.

Men nu glider vi OffT...
Citera
2012-12-22, 23:38
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Borde väl inte vara några problem med tanke på vad du och andra SD-rasister brukar kalla invandrare generellt för, eller hur? Men det är ju skillnad på folk och folk, råkade glömma det igen.
Jag tycker att SD har en bra politik och jag kallar inte invandrare för öknamn och inte heller är jag rasist. Men du som sitter här och beklagar dig över "rasisternas" språkbruk vill tydligen inte skriva under på att man inte heller ska kalla SD för löss.
Hyckleri...
Citera
2012-12-22, 23:39
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt

Man ska väl egentligen inte bli förvånad över hur du lyckas förvränga saker då det inte är första gången du postar logiska felslut på slutande plan. Jag önskar att du kunde skylla på lördagsgroggen så du hade en ursäkt för dina debila inlägg.

Den här tråden är tillägnad Åsa Luderborg och inte SD. Har du problem med SD finns nog ett antal trådar som du kan spy galla i, varför inte hålla dig till dem?
Citera
2012-12-22, 23:42
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krimreporter
Inte så där lösryckt.

Men det är dags att skaka SD-lössen ur den svenska fanan. Ja då är det okej.
Det är ju lika illa. Så länge du anser att detta är OK, kan du faktiskt inte kritisera dem som kallar Åsa för hora - eller något annat med avsikt att skymfa.
Citera
2012-12-22, 23:49
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krimreporter
Inte så där lösryckt.

Men det är dags att skaka SD-lössen ur den svenska fanan. Ja då är det okej.

Jag tycker inte det är okej att åsa linderborg för luderborg. Om man konsekvent med det markerar man att kvinnor inte ska ha samma rättigheter som män. Då är man patriarkal sexist.

Hur får du till att jag skulle vara en "patriarkal sexist"? Har du inget annat för dig än att sitta och fabulera ihop vaneföreställningar och extremfeministiska idiotier?

Jag kallar saker vid dess rätta namn. Är man som Åsa en köpt desinformatör som vigt sitt liv till att dra sin skamlösa lekamen i smutsen och använder det för att oskyldiga ska solkas och befläckas är man ett luder. Ett billigt luder.
Citera
2012-12-22, 23:51
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Är man som Åsa en köpt desinformatör
Belägg??
Citera
2012-12-22, 23:56
Medlem
Citat:
Jag kallar saker vid dess rätta namn. Är man som Åsa en köpt desinformatör som vigt sitt liv till att dra sin skamlösa lekamen i smutsen och använder det för att oskyldiga ska solkas och befläckas är man ett luder. Ett billigt luder.

Kriminella psykopatnazister är aldrig oskyldiga. Ni har alltid blod på era händer. Hotar man människor och begår hets mot folkgrupp och andra brott är man inte oskyldig.

Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Belägg??

felias källa är väl Sion vises protokoll, "Bolsjevismen från Moses till Lenin" eller liknande.
Citera
2012-12-23, 00:00
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Belägg??

Skämtar du eller?
Citera
2012-12-23, 00:05
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Hata invandrare, det gör åtminstone inte jag!

Det där stämmer inte enligt Bengt Westerg som vill lagstift att du är rasist. Och bara för att du finns på denna sajt visar att stödjer rasismen. Detta enligt Åsa Linderborg. Vad du själv som individ anser är liksom totalt ointressant.Just det senare är upphovet till denna tråd.
Citera
2012-12-23, 00:11
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Kriminella psykopatnazister är aldrig oskyldiga. Ni har alltid blod på era händer. Hotar man människor och begår hets mot folkgrupp och andra brott är man inte oskyldig.

Hets mot folkgrupp - jag antar att du hört talas om "klass mot klass"? Blod på händerna har ni kommunister förvisso, du liksom Linderborg och andra diktaturälskare formligen vadar ju i blod!

Här berättar Linderborg i sin egen skändliga rännstensblaska AB om sina äventyr i diktaturens Ungern som representant för Kommunistisk Ungdom:

http://www.aftonbladet.se/kultur/article12186417.ab
Citera
2012-12-23, 00:14
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Skämtar du eller?
Inget belägg alltså.
Men påstå inte saker då.

Du kallar henne luder och hon kallar SD fascister.
Så speciellt mycket till seriös debatt lär det ju inte bli här...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in