2012-12-20, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krimreporter
Vilket luder? Är det någon du smittat ned.

Om det gäller Åsa Lindeborg så är hon inget luder. Vore det någon stake i dig så skulle du ringa Aftonbladets växel be att få bli kopplad till Åsa, presentera dig och stå för det du säger.
Precis som Åsa står för det hon skriver.

Ryggradslösa kräk finns det nog av.

Kan man skicka SMS via Aftonbladets växel? Hennes nummer är väl hemligt? Kan det vara kollegor som skickar dessa SMS? EXPO falserar ju hot på webben tex, det ingår i deras arbetsmetoder. "Nazister i trappan hos Pascalidou" är väl en av EXPOs mest kända arrangerade falskhot mot innerstadskändisar för att få dem att springa deras ärenden och driva deras politiska agenda. Aftonbladet tycks aldrig lära sig. - Jag försvarar inte denna apliknande verksamhet, men jag tycker det är underligt att hon får SMS om numret är hemligt.

Det skulle även underlätta om Åsa slutade att granska "skiten" och sluta kalla vanligt folk utanför innerstan för rasister, nazister och fascister. Åsa kan ju sälja sin dyra bostadsrätt på Södermalm och flytta ut i förorten, då skulle hon ju återfå trovärdighet. - Man kan inte sitta i Europas rasrenaste huvudstad på Europas rasrenaste arbetsplats och peka rasistfinger. Sånt håller inte, det förstår vilken marknadsförare som helst.
Citera
2012-12-20, 14:16
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daedrra
http://www.aftonbladet.se/kultur/article15960057.ab

Hur mycket är sanning i det hon skriver och hur mycket är feministiska fantasier?
Det ligger säkert en hel del sanning i det Linderborgskan skriver. Kul att få bekräftat att hon följer upp sina sjuka utspel med att googla lite på sig själv och få omedelbar feedback från "folket i stugorna" -det vill säga oss intoleranta näthatare!

Jag tror dessvärre att hon får en hel del ryggdunk och tillrop i sin inkorg också. Det finns alltjämt gott om nyttiga idioter i Sverige och batikfolket håller ihop! Man äger så gott som Twitter, t.ex.

Jag har full förståelse för att Åsa känner obehag, blir rädd och tycker att det är jobbigt med den här uppmärksamheten från sina meningsmotståndare. Det är inte speciellt snyggt och semantiken ligger på en träskliknande nivå, men samtidigt njuter hon av det här. Bär sin "utsatthet" som medaljer och ärr från fronten. Hon står på "barrikaderna" liksom! Längst fram! Hon skaffar sig enormt med kredd i den miljö hon rör sig i! Egentligen gynnar det vår sak mer om vi ignorerade henne helt eller använde ett trevligare språkbruk i våra försök att ta debatten och feedbacka hennes stolligheter, men å andra sidan är vreden, de verbala spyorna och hatet hon möter ganska begripligt. Det är den underpriviligierades utfall mot en privilegierad elits opinions och åsiktsmonopol. Det är helt enkelt revolutionär ilska hon får känna på. Ni vet, sådan som störtar regimer och monterar upp giljotinen på stortorget!

Så, istället för att uppmana till besinning, be folk sila snacket och själv bli verserad, så vänder jag mig direkt till Linderborgskan med följande:

BRINN I EN HISS, SUGGSKAFT! Bäva inför den folkets vrede som kommer att drabba dig en dag! Min personliga förhoppning är att det går rätt och lagligt till när man gör upp räkningen med dig och att du får tillfälle att reflektera över din dom innan den verkställs! Gillar du inte folklig feedback på ditt skit, så skaffa nytt nummer, flytta och be någon sätta upp ett bättre filter i din epost. Jag är dock övertygad om att du riktigt NJUTER av uppmärksamheten. Kanske rent utav kliar dig på bäret när folk skäller på dig som bandhundar och kallar dig luder? Din lilla snuskfia!
Citera
2012-12-20, 14:17
Medlem
Om Linderborg talar sanning är det ganska beklämmande hur många primitiva idioter man har på "sin sida" i den här kampen. Samma människor som skriver alla dessa våldtäktshot skulle säkert bli livrädda och börja darra om någon tog upp ras- eller judefrågan. Känns väldigt mycket som de klassiska "realisterna", alltså fullvuxna män som politiskt står "nånstans mellan M och SD". Bara känsla, inget förnuft. Pinsamt.
Citera
2012-12-20, 14:18
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Kan man skicka SMS via Aftonbladets växel? Hennes nummer är väl hemligt? Kan det vara kollegor som skickar dessa SMS? EXPO falserar ju hot på webben tex, det ingår i deras arbetsmetoder. "Nazister i trappan hos Pascalidou" är väl en av EXPOs mest kända arrangerade falskhot mot innerstadskändisar för att få dem att springa deras ärenden och driva deras politiska agenda. Aftonbladet tycks aldrig lära sig. - Jag försvarar inte denna apliknande verksamhet, men jag tycker det är underligt att hon får SMS om numret är hemligt.

Det skulle även underlätta om Åsa slutade att granska "skiten" och sluta kalla vanligt folk utanför innerstan för rasister, nazister och fascister. Åsa kan ju sälja sin dyra bostadsrätt på Södermalm och flytta ut i förorten, då skulle hon ju återfå trovärdighet. - Man kan inte sitta i Europas rasrenaste huvudstad på Europas rasrenaste arbetsplats och peka rasistfinger. Sånt håller inte, det förstår vilken marknadsförare som helst.

Känslan som du utsöndrar är ändå hoppingivande. Om alla vore lika inkompetenta som du skulle Åsa och andra slippa hatfloskler och rasistklyschor per sms.
Citera
2012-12-20, 14:18
Medlem
VitNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Knox
Mmm... för de stollarna är ju säkert representativa för SD som parti.
Jag har då aldrig sett Vänsterpartiet gå ut och fördömma AFA och stenkastarvänsterns uppförande under exempelvis SD och SDU:s torgmöten.

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.445463-ohly-fordomer-sd-overfall Ohly fördömde trots att det sen visade sig att den här stjärnan ristat in hakkorset själv.

Jimmie däremot, kallar Avpixlat för en "sund del av internet".

Men oavsett, om du läser det jag skrev igen så ser du att jag inte säger att Sd som parti ska sätta sig på nätet och skriva att det här är oacceptabelt beteende, utan att andra sverigedemokrater bör markera mot sånt här. Det är jävligt konstigt att en sverigedemokrat kan sitta och föra en seriös diskussion med en annan sverigedemokrat som skriver om att våldta feminister och liknande. Det hade aldrig accepterats bland de andra partiernas väljare.
Citera
2012-12-20, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micrealist
Jo, hon är ett svenskfientligt luder som njuter av att få negerkuk. Vad skulle annars vara syftet med att propagera för invandringen av en massa jävla analfabetiska sandapor och niggers?

Vem propagerar för invandring av en jävla massa analfabetiska sandapor och Niggers. I vart fall inte Åsa Linderborg.
De verkar vara insatt i det där med sexualorgan. För att ställa en fråga du kanske begriper. Föredrar du tvåan?

Ju fler inlägg du gör i den här tråden desto mer bevisar du att Åsa Linderborg har helt rätt.
Citera
2012-12-20, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitNeger
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.445463-ohly-fordomer-sd-overfall Ohly fördömde trots att det sen visade sig att den här stjärnan ristat in hakkorset själv.

Jimmie däremot, kallar Avpixlat för en "sund del av internet".

Men oavsett, om du läser det jag skrev igen så ser du att jag inte säger att Sd som parti ska sätta sig på nätet och skriva att det här är oacceptabelt beteende, utan att andra sverigedemokrater bör markera mot sånt här. Det är jävligt konstigt att en sverigedemokrat kan sitta och föra en seriös diskussion med en annan sverigedemokrat som skriver om att våldta feminister och liknande. Det hade aldrig accepterats bland de andra partiernas väljare.

Skillnaden mellan AFA och Avpixlat är att de senare inte bryter sig in i folks hem och misshandlar dem. En väsentlig skillnad.
Citera
2012-12-20, 14:23
Medlem
felias avatar
Enligt ludret själv ska hon ha fått två "hot-SMS":

”Ärligt gumman, när var det sist du pullade dig själv i fittan?” och ”Jag hoppas att du är rakad där nere eftersom jag gärna vill komma och knulla dig hårt både i din stora röv och din skrynkliga fitta.”

Att bli anmodad att onanera eller få ligga är för mig inga hot. Då jag inte arbetar enligt hennes metoder kanske jag har missat vad just SMS-hotbilden består i? Lever hon i celibat? Är hennes negerhanne upprörd att hon inte rakat fittan? Frågorna hopar sig här.

Saknar fortfarande Skit-Åsas telefonnummer för att kunna skicka gratulations-SMS, någon som har numret?
Citera
2012-12-20, 14:23
Medlem
Guitarsmokes avatar
Det här är intressant:

Hon drömmer om sin kastrerade son.

Citat:
Han är tyst, bortom medvetande eller ordlöst i samförstånd.

Nationalisterna är formlösa skuggfigurer som vill dominera henne genom våldsamma sexövergrepp. Ju mer hon attackerar hatet desto starkare blir deras lustar och hunger efter henne.

Citat:
Jag går upp och kissar, plågad av att mitt underliv inte längre är mitt. Det är en yta för våldsamma nationalistiska fantasier. De som dagarna i ända påstår att alla muslimer är våldtäktsmän, är helt besatta av att trasa sönder min kropp.

Hon har lyckas dra fram odjuret. Hon lyckas blotta det dolda, det primitiva, bakom den tyglade fasaden.

Feminiseringen av männen i det här landet förskjuter dem från hennes övertygelse att de innerst inne är primitiva bestar. När svenska män tar avstånd från det maskulina förlorar även teorin om patriarkatet tyngd och riskerar att hota feminismen som ideologi. Precis som inkivisatören behöver de kättare han motverkar behöver feminismen män som agerar som män. Ju mindre män de blir desto starkare måste provokationerna mot det maskulina bli. Till slut, när männen helt tycks ha gett upp, återstår bara en lösning. Hotet om att klippa av dem könsorganet. Om de inte ens då protesterar, ja då förtjänar de heller inte att få bära mannens yttersta symbol.

Hennes son är den medgörlige mannen som hon kan göra vad hon vill med. Hon har redan psykologiskt kastrerat honom och det är ursprunget till drömmen. Nationalisterna är de omedgörliga, de som hon inte kan kontrollera. Om dessa fantiserar hon att de vill ha henne. Deras kukar, deras manlighet, the root of all evil, vill in i henne. Martyren omsluter det onda med sin heliga kropp, dör för syndarna och blir det ultimata offret för sin egen övertygelse.
Citera
2012-12-20, 14:26
Medlem
Fula Gubbens avatar
Kära Åsa: intresseklubben antecknar.
Citera
2012-12-20, 14:27
Medlem
VitNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-man
Skillnaden mellan AFA och Avpixlat är att de senare inte bryter sig in i folks hem och misshandlar dem. En väsentlig skillnad.

Fast du missar helt poängen. Om du går upp ur sandlådan så inser du att det handlar inte om vilken sida som är värst. Det handlar om att det är oacceptabelt att bete sig, uttala sig och uppmuntra sånt här. Avpixlat, och många av de som hänger på avpixlat, uppmuntrar och/eller möjliggör sådant här. Nästa steg blir så klart att någon får för sig att bryta sig in och misshandla X.

Btw:Finns AFA ens längre? Såvitt jag vet är det väl egentligen bara en gång en sverigedemokrati blivit misshandlad. De andra gångerna har det visat sig att sverigedemokraterna själva orsakat den skada, på person eller egendom, som de går ut och skriker om i media.
Citera
2012-12-20, 14:27
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Enligt ludret själv ska hon ha fått två "hot-SMS":

”Ärligt gumman, när var det sist du pullade dig själv i fittan?” och ”Jag hoppas att du är rakad där nere eftersom jag gärna vill komma och knulla dig hårt både i din stora röv och din skrynkliga fitta.”

Att bli anmodad att onanera eller få ligga är för mig inga hot. Då jag inte arbetar enligt hennes metoder kanske jag har missat vad just SMS-hotbilden består i? Lever hon i celibat? Är hennes negerhanne upprörd att hon inte rakat fittan? Frågorna hopar sig här.

Saknar fortfarande Skit-Åsas telefonnummer för att kunna skicka gratulations-SMS, någon som har numret?

Jag har numret till en bra psykolog. Du borde verkligen tala med någon om dina våldsfantasier och din taskiga kvinnosyn. Det är helt enkelt inte bra för dig att gå runt med såna tankar. Jag antar att det var längesen du fick ligga, med den kvinnosynen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in