2012-12-20, 13:20
Medlem
Själv är jag på andra sidan, jag stödjer till 100% alla människor som är beredda att göra horans liv till ett rent helvet. Hon förtjänar inget annat.

Bara att hoppas att hon en dag får stå inför rätta för sina brott och sen dömas.
Citera
2012-12-20, 13:22
Medlem
Att ge en person som Åsa Linderborg den plats i rampljuset som hennes roll på AB innebär är i grunden djupt oansvarig. Åsa ägnar sin position, mot bättre vetande, och säkert helt övertygad om sin godhet och sin mission, åt att skapa djup osämja i samhället.

Jag tror det enda sättet att komma till rätta med det här är att media blir mer demokratiserat. Och den processen är också igång. Att skribenter som Åsa inte får den opropertioneliga makt, hon idag har. Det kommer också lösa Åsa's problem då färre virrpannor kommer träffas av Åsas extremistiska politiska budskap.

Extremister ska få komma till tals. Även Åsa alltså. Men... storleken på deras plattform bör inte överstiga den förankring de har i befolkningen, och det är precis det som är problemet med skribenter som Åsa.

Och till alla människor det rinner över för: Vänta 5 minuter innan ni klickar på sänd, ni kanske kommer på bättre tankar. Skriv något sakligt om ni bara måste skriva något. Jag tror dessutom inte mottagaren bryr sig om din åsikt, kanske bättre att debattera någon annanstans.
Citera
2012-12-20, 13:24
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Problemet är att hon i sin artikel tar upp både sex-sms och politiska påhopp på nätet. Vi vet ju inte om det finns något samband mellan dem.
Helt säkert vet vi i alla fall att Åsa vill skapa den bilden...

Nu är jag inte helt insatt i alla aspekter av SDs politik men hård analsex och förkärlek för stora bröst finns sannolikt inte i partiprogrammet..

Med detta sagt så önskar jag att de mest rabiata tokstollarna på både höger och vänsterkanten kunde hålla truten ett tag så att den sansade debatten kunde få blomstra. Vi som förhåller oss skeptiska till svensk invandringspolitik blir ständigt förknippade med mordhotande Breivikfans och andra tokstollar vilket är synnerligen irriterande
Citera
2012-12-20, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Själv är jag på andra sidan, jag stödjer till 100% alla människor som är beredda att göra horans liv till ett rent helvet. Hon förtjänar inget annat.

Bara att hoppas att hon en dag får stå inför rätta för sina brott och sen dömas.
Håller med dig. Hetsar man en sida så får man stå sitt kast. Hetsa inte från första början..
Citera
2012-12-20, 13:26
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:

Så, vad är det för brott hon har begått? Och nu menar jag inte sånt dravel som att hon har förrått sin ras och sitt land, sånt som bara dom enfaldiga kommer med för att trycka till allt dom inte gillar. Nej, jag menar rent bokstavligen, vad exakt är det för lagbrott hon har begått? Om du inte kan leta fram fram det så står du naken bakom dina enfaldiga argument.
Citera
2012-12-20, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Så, vad är det för brott hon har begått? Och nu menar jag inte sånt dravel som att hon har förrått sin ras och sitt land, sånt som bara dom enfaldiga kommer med för att trycka till allt dom inte gillar. Nej, jag menar rent bokstavligen, vad exakt är det för lagbrott hon har begått? Om du inte kan leta fram fram det så står du naken bakom dina enfaldiga argument.
Uppmaning till folkmord?
Sen kan man väl säga de som propagerar för mångkultur får stå för den skenade brottsligheten..
Citera
2012-12-20, 13:28
Medlem
Wahnsinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micrealist
Uppmaning till folkmord?
Jaha, källa på det?

Vidare: Tycker åtminstone det är hedervärt av Linderborg att hon vågar skriva i sitt eget namn, till skillnad från alla anonyma tomtar här. Skulle garva ihjäl mig om det på något lustigt sätt dök upp ett register över alla Flashbackare och deras personuppgifter.
Senast redigerad av Wahnsinn 2012-12-20 kl. 13:30.
Citera
2012-12-20, 13:28
Medlem
Jag tror hon ljuger alt. överdriver. Falskare opinionsbildare har jag då aldrig sett. Tragiskt att politiker gömmer sig bakom journalistyrket och drar ner ryktet på hela journalistyrket som ett resultat av det.

Journalister ska vara journalister. Politiker ska vara politiker. Nuff said!

Just det. Den som ger sig in i leken få också leken tåla
Citera
2012-12-20, 13:29
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:

Tröttsamma människa...

För det första är jag rätt säker på att hon inte försörjer sig på prostitution så sluta låta som en 15-årig fjunmusche från förorten. Det är sådana som du som fuckar upp debatten och ger batikvänstern verktyg att odla sin unkna politik genom att vi sansade invandringskritiska buntas ihop med pajashögern och således kan ignoreras. Inte bra
Citera
2012-12-20, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Jaha, källa på det?
En hjärna med över 100 i IQ.
Förstår att du inte fattar med dina neandertalare-gener.
Citera
2012-12-20, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mshirow
Kärringen sitter ju och hetsar och provocerar så mycket hon bara kan.
Hon kallar alla sidor för "järnrörssajter" och vill förbjuda och tysta allt som inte passar.

Herregud vilken människa...

Hon vill inte förbjuda. Hon vill granska, det är hennes huvudsakliga uppgift. Jag lovar att hon skulle slåss för din rätt att uttrycka din åsikt. Jag tvivlar på att du skulle slåss för hennes rätt att uttrycka sina åsikter.

Du är uppebarligen svenskfientlig.
Citera
2012-12-20, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Tröttsamma människa...

För det första är jag rätt säker på att hon inte försörjer sig på prostitution så sluta låta som en 15-årig fjunmusche från förorten. Det är sådana som du som fuckar upp debatten och ger batikvänstern verktyg att odla sin unkna politik genom att vi sansade invandringskritiska buntas ihop med pajashögern och således kan ignoreras. Inte bra
Nja hon försörjer väl sig genom expo = skattepengar.. bidragstagande hora är vad hon är.
Finns ingen jag avskyr lika mycket som leninisten Linderborg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in