2012-12-20, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Tröttsamma människa...

För det första är jag rätt säker på att hon inte försörjer sig på prostitution så sluta låta som en 15-årig fjunmusche från förorten. Det är sådana som du som fuckar upp debatten och ger batikvänstern verktyg att odla sin unkna politik genom att vi sansade invandringskritiska buntas ihop med pajashögern och således kan ignoreras. Inte bra

Jag är inte invandringskritisk men det där var ett bra inlägg.
Citera
2012-12-20, 13:32
Medlem
Twittervänsterns organiserade ramaskri var fantastiskt. Gjordes ett massutskick före artikeln publicerades tro? Någon sorts avledningsmanöver för invandrarupploppen i GBG?
Citera
2012-12-20, 13:33
Medlem
Wahnsinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micrealist
En hjärna med över 100 i IQ.
Förstår att du inte fattar med dina neandertalare-gener.
Linderborg ska alltså dömas i svensk domstol för uppmaning till folkmord för att flashbackaren Micrealist har en hjärna med över 100 i IQ. Makes perfect sense.
Citera
2012-12-20, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leBook
Hon vill inte förbjuda. Hon vill granska, det är hennes huvudsakliga uppgift. Jag lovar att hon skulle slåss för din rätt att uttrycka din åsikt. Jag tvivlar på att du skulle slåss för hennes rätt att uttrycka sina åsikter.

Du är uppebarligen svenskfientlig.
Hon vill granska "skiten"...
Citera
2012-12-20, 13:34
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Med detta sagt så önskar jag att de mest rabiata tokstollarna på både höger och vänsterkanten kunde hålla truten ett tag så att den sansade debatten kunde få blomstra. Vi som förhåller oss skeptiska till svensk invandringspolitik blir ständigt förknippade med mordhotande Breivikfans och andra tokstollar vilket är synnerligen irriterande
En mycket bra sammanfattning av vad jag själv också länge känt. Detta evinnerliga jävla gapande om kulturmarxister, nassesvin, blattekramare, bonnläppar och allt vad fan det är är otroligt jävla antiintellektuellt på alla sätt och vis och omöjliggör sakligt resonerande. Jag må låta som om jag kommer från Mars nu men det ÄR faktiskt givande att verkligen leva sig in i också sina meningsmotståndares världar, försöka ta in vad de säger och se saker ur deras synpunkt, utan att det måste innebära att man överger sin egen ståndpunkt.

On topic så hoppas jag givetvis att dessa ynkliga, värdelösa, krälande små encelliga ursäkter till liv snarast uppsöks av en hel bortsprungen fängelseavdelning och utsätts för de sexuella handlingar de beskriver, tjugofalt. Att svara på någon som kritiserar ens världsbild genom att ligga vaken på nätterna och skicka sex-sms måste tyda på väldigt, väldigt många svåra snedsteg i barn- och ungdom. Och som brukligt är det personer från just samma ideologiska träsk som skriker högst emot att etniskt svenska kvinnor kallas horor som själva tycks ägna sig åt det som någon slags fritidshobby.
Senast redigerad av Adversarius 2012-12-20 kl. 13:38.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Linderborg ska alltså dömas i svensk domstol för uppmaning till folkmord för att flashbackaren Micrealist har en hjärna med över 100 i IQ. Makes perfect sense.
Nej för hennes propagerande av folkmord på svenskar förstås? Allting pekar på om invandringen fortsätter som idag så kommer vi svenskar sluta som indianerna i Amerika.
Men det behöver man en hjärna på över 100 IQ för att förstå, tydligen.
Citera
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daedrra
Twittervänsterns organiserade ramaskri var fantastiskt. Gjordes ett massutskick före artikeln publicerades tro? Någon sorts avledningsmanöver för invandrarupploppen i GBG?
Waggin the dog... just waggin the dog..
Citera
2012-12-20, 13:36
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Nja hon försörjer väl sig genom expo = skattepengar.. bidragstagande hora är vad hon är.
Finns ingen jag avskyr lika mycket som leninisten Linderborg.
Må så vara men att springa runt och regurgitera invektiv såsom hora, slyna, orre och teorier om andra människors mammor är inte värdigt och direkt ointelligent. Det är en av anledningarna till att jag har så förbannat svårt för många av våra nya svenskar i förorten
Citera
2012-12-20, 13:38
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Uppmaning till folkmord?

Om du tror att det finns någon bärighet i det tycker jag att du ska pröva det rättsligt. Anmäl henne för "uppmaning till folkmord" och se vad som händer.
Citera
Medlem
https://twitter.com/ozznujen/status/281736819576549376

SD ligger bakom det! Detektivturken tror säkert att det är Jimmie Åkesson själv som skickat SMSen.
Citera
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leBook
Hon vill inte förbjuda. Hon vill granska, det är hennes huvudsakliga uppgift. Jag lovar att hon skulle slåss för din rätt att uttrycka din åsikt. Jag tvivlar på att du skulle slåss för hennes rätt att uttrycka sina åsikter.

Du är uppebarligen svenskfientlig.

Citat:
Ja, vi vill stoppa skiten
Det ska vara olagligt att hetsa mot folkgrupp!

Hon vill förbjuda/stoppa. Hon vill granska skiten för att kunna stoppa/förbjuda den.
Citera
2012-12-20, 13:39
Medlem
Malacodas avatar
Att bli trakasserad för sina åsikter är väl det nya sverige. Vänsterextremister trakasserar sverige demokrater, högerextremister trakasserar vänsterjournalister, muslimer trakasserar judar osv osv. Och då som Åsa Linderborg representera en tidning som mer eller mindre tagit på sig rollen att åsiktsförfölja ett demokratiskt invalt riksdagsparti så är det väl inte konstigt att hon får smaka på samma behandling som många av SDs riksdagspolitiker också utsätts för. I detta nya sverige, med denna nya hat-kultur måste nog Åsa sluta vara så naiv och de facto inse att hon är en del av det hela.
Men gissar att hon där uppe på sin låtsaspiedestal putsar på sin gloria av narcissisism helt ovetandes om sin egen roll och anser sig vara ett offer(som för övrigt alla andra i landet lättkränkt).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in