Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Med detta sagt så önskar jag att de mest rabiata tokstollarna på både höger och vänsterkanten kunde hålla truten ett tag så att den sansade debatten kunde få blomstra. Vi som förhåller oss skeptiska till svensk invandringspolitik blir ständigt förknippade med mordhotande Breivikfans och andra tokstollar vilket är synnerligen irriterande
En mycket bra sammanfattning av vad jag själv också länge känt. Detta evinnerliga jävla gapande om kulturmarxister, nassesvin, blattekramare, bonnläppar och allt vad fan det är är otroligt jävla antiintellektuellt på alla sätt och vis och omöjliggör sakligt resonerande. Jag må låta som om jag kommer från Mars nu men det ÄR faktiskt givande att verkligen leva sig in i också sina meningsmotståndares världar, försöka ta in vad de säger och se saker ur deras synpunkt, utan att det måste innebära att man överger sin egen ståndpunkt.
On topic så hoppas jag givetvis att dessa ynkliga, värdelösa, krälande små encelliga ursäkter till liv snarast uppsöks av en hel bortsprungen fängelseavdelning och utsätts för de sexuella handlingar de beskriver, tjugofalt. Att svara på någon som kritiserar ens världsbild genom att ligga vaken på nätterna och skicka sex-sms måste tyda på väldigt, väldigt många svåra snedsteg i barn- och ungdom. Och som brukligt är det personer från just samma ideologiska träsk som skriker högst emot att etniskt svenska kvinnor kallas horor som själva tycks ägna sig åt det som någon slags fritidshobby.