2012-12-20, 11:18
Medlem
Latrotoxins avatar
Det verkar som om hon har trampat på ömma tår...
Citera
2012-12-20, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamaduz
Feministiska fantasier? Att bli våldtagen av en stolt patriot? Är du helt från vettet?
I stort sett allt är polisanmält och varenda sms och mejl lär vara sparat, så särskilt mycket är nog inte påhittat. Och det tror nog inte du heller.

Ja offerfantasier att bli våldtagen av det hemskaste av det hemska för dessa feminister (den vite mannen) är säkert väldigt vanligt. Jag säger inte att dom vill att det ska hända men dom fantiserar om det.
Citera
2012-12-20, 11:19
Medlem
serotonins avatar
Lite sextrakasserier via SMS är det minsta man får tåla när man är med och subventionerar alla gruppvåldtäkter som det mångkulturella samhället innebär. Hon skriver en krönika om det samtidigt som hennes tidning i många fall inte ens orkar rapportera om en ny våldtäkt ute i förorten. Rätt åt dig, Åsa.

edit; du har goa pattar!
Citera
2012-12-20, 11:20
Medlem
mamaduzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daedrra
Ja offerfantasier att bli våldtagen av det hemskaste av det hemska för dessa feminister (den vite mannen) är säkert väldigt vanligt. Jag säger inte att dom vill att det ska hända men dom fantiserar om det.

Jaså, det säger du. Hur många feminister är det som avslöjat dessa sina innersta fantasier för dig?
Citera
2012-12-20, 11:20
Medlem
Pinsam artikel med försök att utmåla sig själv som ett offer, massa billiga poäng genom att ta med ett tiotal citeringar som är vidriga, men verkligen inte är något typiskt för svenskvänliga personer att säga.

Visste knappt vem människan var innan jag läste den här artikeln, har varit inne på avpixlat flera gånger och inte har de hetsat mot henne? Hon verkar ju inte ha mycket kontakt med verkligheten.

Varför skrivs det inte ett ord om hatet och hoten mot Sverigedemokrater? Det är tydligen inte ett hot mot demokratin men när en journalist får lite mejl då ska det tas upp överallt, kan garantera att Jimmie Åkesson och andra Sverigedemokrater får minst lika många hot som henne, men de får väl skylla sig själv, eller vad var det Reinfeldt sa?
Citera
2012-12-20, 11:21
Medlem
mamaduzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Lite sextrakasserier via SMS är det minsta man får tåla när man är med och subventionerar alla gruppvåldtäkter som det mångkulturella samhället innebär. Hon skriver en krönika om det samtidigt som hennes tidning i många fall inte ens orkar rapportera om en ny våldtäkt ute i förorten. Rätt åt dig, Åsa.

Du ser inte det infantila i att sextrakassera en människa som man påstår underlättar för andra att sextrakassera? Det är ju som hon skriver, man vill gärna påstå att muslimer är äckliga våldtäktsmän med usel kvinnosyn - men vad representerar de som skrivit dessa sms för människor? Vad har de för kvinnosyn?
Citera
2012-12-20, 11:21
Medlem
birgerburgers avatar
Vad är det för fel på alla dessa journalister av det svagare könet som måste gråta ut om hur trakasserade de är? De fattar verkligen inte att offermentaliteten är verkningslös när man sitter i deras position.
Citera
2012-12-20, 11:23
Medlem
mamaduzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Pinsam artikel med försök att utmåla sig själv som ett offer, massa billiga poäng genom att ta med ett tiotal citeringar som är vidriga, men verkligen inte är något typiskt för svenskvänliga personer att säga.
Visste knappt vem människan var innan jag läste den här artikeln, har varit inne på avpixlat flera gånger och inte har de hetsat mot henne? Hon verkar ju inte ha mycket kontakt med verkligheten.

Varför skrivs det inte ett ord om hatet och hoten mot Sverigedemokrater? Det är tydligen inte ett hot mot demokratin men när en journalist får lite mejl då ska det tas upp överallt, kan garantera att Jimmie Åkesson och andra Sverigedemokrater får minst lika många hot som henne, men de får väl skylla sig själv, eller vad var det Reinfeldt sa?

Fetning: Det beror ju helt och hållet på vilka du menar. Svenskvänliga? Jag har själv fått en massa lustiga förslag och önskemål på våldtäktsscenarion från så kallade "svenskvänliga" bara för att jag gett mig in i debatter på nätet. Anledningen till att hon skriver om hatet riktat mot henne är gissningsvis att hon skriver en krönika om sig själv. Är det så jävla konstigt? Eller ska det vara ett kriterium att för att få släppa en text så måste man ta med alla andra människor i hela världen som också upplevt något som skulle kunna kategoriseras som samma sak?
Citera
2012-12-20, 11:28
Medlem
mamaduzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerburger
Vad är det för fel på alla dessa journalister av det svagare könet som måste gråta ut om hur trakasserade de är? De fattar verkligen inte att offermentaliteten är verkningslös när man sitter i deras position.

Felet är antagligen att dessa kvinnliga journalister lockar fram det allra sämsta hos dessa härliga patrioter, anledningen till att de gråter ut i media är gissningsvis för att försöka få folk att förstå vilka jävla as det är som gömmer sig bakom telefon- och datorskärmar runt om i landet. Och gör sitt för landets bästa. Folk som skriver såna där mess och mejl är inget annat än svin och råttor och kan man som svensk, stolt jävla man inte inse det har man knappt förtjänat syre att andas. Hade det varit ett knippe blattar som skrivit till henne om att hon skulle våldtas för att hon granskade invandrargäng i Södertälje - hade du sagt samma sak då? Hade hon förtjänat den behandlingen då?
Citera
2012-12-20, 11:29
Medlem
Citat:
Fetning: Det beror ju helt och hållet på vilka du menar. Svenskvänliga? Jag har själv fått en massa lustiga förslag och önskemål på våldtäktsscenarion från så kallade "svenskvänliga" bara för att jag gett mig in i debatter på nätet. Anledningen till att hon skriver om hatet riktat mot henne är gissningsvis att hon skriver en krönika om sig själv. Är det så jävla konstigt? Eller ska det vara ett kriterium att för att få släppa en text så måste man ta med alla andra människor i hela världen som också upplevt något som skulle kunna kategoriseras som samma sak?

Med svenskvänlig menar jag majoriteten av alla som besöker dessa "hatsajter", nu använder hon idiotiska och vidriga sms/mejl till att smutskasta flera hundra tusen som verkligen inte stödjer eller vill ha något med sådana människor att göra.
Citera
2012-12-20, 11:29
Medlem
Citat:
Eller ska det vara ett kriterium att för att få släppa en text så måste man ta med alla andra människor i hela världen som också upplevt något som skulle kunna kategoriseras som samma sak?
Ska vi tala om politiskt motiverade hotbilder i dagens Sverige så blir det ju lite löjligt att hoppa över den största politiska förföljelsen som sker i dag, nämligen den som Linderborg med vänner utför. Det hela är lite som om Goebbels beklagat sig över att få oanständiga brev från arga judar.
Citera
2012-12-20, 11:30
Medlem
Twitter kokar om det här just nu med samma människor som hotar Sverigedemokrater.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in