Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Peter var spelledig igår och då är hon sjuk och kan inte blogga
Bild från nyår - det går vilt till med herr Thelenius
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=k4cgg3&s=5
"(...) om min blogg inte blir mer intressant idag"
Vaddå "idag"? Den är ju aldrig intressantare än inlägget du klippt in! Hon tror mao på fullaste allvar att det hon presterar är högintressant och våra åsikter här i tråden om kvaliteten och innehållet lär inte få någon respons det här århundradet. Det är väl tur för hennes ekonomi att det finns folk som inte gett upp än och fortfarande klickar sig in på hennes blogg. Frågan är vad som krävs för ATT de ska ge upp? Sallader, Vasastan, sjukdom, fika och hemliga åtaganden som hon kommer berätta mer om när hon får, vilket sällan händer, går ju som ett rullande schema.
Om hon anser att hennes blogg är intressant för gemene man så bör hon ju anse att tex Blondinbella är värsta Einstein i jämförelse och bör prisas varje dag för det. Till och med MITT liv är betydligt intressantare än Farmors men eftersom jag inte bloggar så kan jag inte få pris för det.
Trots denna svada så är jag tacksam att vissa här i tråden fortfarande engagerar sig i att klippa in hennes "intressanta" alster så att så få som möjligt bidrar till hennes försörjning. Jag älskar att läsa Farmor Ankas inlägg och se hur hon sakta men säkert misshandlar hönan som värper guldägg till döds. Det är humor på hög nivå!
Förövrigt har jag sett att det spekuleras i att Ankan kanske är med ankunge. Jag hoppas vid gud att ni har fel i era spekulationer - tiden lär utvisa det. Jag kommer för mitt liv aldrig att förstå varför en människa som inte klarat att ta hand om sina två redan existerande ungar ens kan tänka sig ännu en. Än mindre kan jag förstå varför en man vill ha barn med den där och jag undrar på fullaste allvar vad det är för fel på karln! Ser på bilden du länkade till att killen är ju snygg så han bör ju inte ha speciellt svårt att få tjejer men sen beror det väl på personligheten om de stannar eller inte. Min slutsats är alltså att det är nåt fel på honom!
.