2009-04-13, 13:23
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAnalys
Hon är verkligen en parasit denna "kvinna", att vara 35 och inte ha ett eget förstahandskontrakt säger väl allt. Det är fortfarande männen som styr hennes liv....
Anka och parasit

Hon är den typ av person som leds runt i nosring hela livet utan att riktigt förstå vad det innebär. Hon tror att hon är självständig om någon ger henne två alternativ och sedan leder in henne på den ena vägen.
2009-04-13, 14:31
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
Näe precis!
Det är sällan jag går ut och går på Strandvägen. Åker oftare till St Tropez.
Men lantstället på västkusten då? :s
2009-04-13, 17:26
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAnalys
...att kontraktet i Blackeberg löpte ut, och så hade hon ingenstans att ta vägen, så Peter förbarmade sig och lät henne flytta in. Hennes nästa flytt går till "Buttboy" tror jag, Samuel är ju på väg till en egen lägenhet...

Hon är verkligen en parasit denna "kvinna", att vara 35 och inte ha ett eget förstahandskontrakt säger väl allt. Det är fortfarande männen som styr hennes liv....

Den kåte Stian har väl knappast plats för sin bästa vännina nu längre, när han så käckt saluför hur orgasmerna står som spön i backen med sin nye loverboy!

Och att samuel lämnar sin bisexuelle bögis, är väl inte konstigt. Den 40-årskris som buttboy nu genomsexar måste vara påfrestande för samuel. Vilken sambo vill läsa sida upp om sin partners vilda härjningar bland kreti o pleti?

Och att vara 35 utan eget kontrakt. Att vara 35 utan ett eget liv verkar värre!
Inget jobb, inget familjeliv, inget av allt det som normala människor, och som även "kändisar" faktiskt har!

Tycker faktiskt att Patsys nuvarande "liv" verkar vara rena ankskiten!
2009-04-14, 08:08
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Hon verkar dessutom tro på lögnerna själv, men det kanske hör till mytomanin?

Allt det här tjatet om Odenplan och Vasaparken börjar verkligen bli löjligt. Bara för att man bor i en viss stadsdel så behöver man väl inte hålla sig inom en 500 meters radie?
Inte sjutton tillbringar jag mer än 10% av min vakna tid runt Gärdet varje dag...

Hennes tillvaro liknar alltmer en sjukpensionärs, inte ens botox, tvättstuga och naglar längre, istället matar hon duvor och tittar på hundar i parken, tar planlösa promenader och sitter ensam på parkbänkar...
Vad är det som händer?

Fast egentligen är det synd om Linda - hon är 35 år gammal och har ljugit in sig i ett sådant hörn att hon inte ens kan berätta om sitt eget liv längre. Dessutom så är lögnerna mer genomskinliga än en tvåårings.

Nåja, det ska bli kul att se hur Kanal 5 ska förnedra henne härnäst.
2009-04-14, 11:24
Medlem
Ringblommas avatar
Den läskiga tanten i parken...

Kommer ni ihåg att det fanns läskiga människor i den närmaste parken när man var liten? Typ gubbar och tanter som satt varje dag på samma bänk och stirrade på människor och lekande barn? Som var lite halvknäppa sossfall i risiga kläder utan alla pommes på tallriken och som man skulle akta sig för...
2009-04-14, 12:28
Medlem
Lindalovers avatar
Så oväntat - Patsy är sjuk

Citat:
Jag har blivit sjuk!

Linda Rosing, 2009-04-14 12:06
Sorry att jag inte har bloggat på ett dygn. Men anledningen är att jag har fått feber och ont i hela kroppen. Igår var ag sängliggandes hela dagen och kvällen. Sov omvartannat. Vaknade nu och ska försöka få i mig lite mat. Mår inge bra. Hoppas ni har lite förståelse om min blogg inte blir mer intressant idag. Behöver gå och lägga mig igen snart.

Peter var spelledig igår och då är hon sjuk och kan inte blogga

Bild från nyår - det går vilt till med herr Thelenius

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=k4cgg3&s=5
Senast redigerad av Lindalover 2009-04-14 kl. 12:36.
2009-04-14, 14:03
Bannlyst
Som jag sagt förr hon är sjuk ofta
2009-04-14, 14:23
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen

Hon kanske har fått HIV av stian?
2009-04-14, 15:01
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Peter var spelledig igår och då är hon sjuk och kan inte blogga

Bild från nyår - det går vilt till med herr Thelenius

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=k4cgg3&s=5

"(...) om min blogg inte blir mer intressant idag"

Vaddå "idag"? Den är ju aldrig intressantare än inlägget du klippt in! Hon tror mao på fullaste allvar att det hon presterar är högintressant och våra åsikter här i tråden om kvaliteten och innehållet lär inte få någon respons det här århundradet. Det är väl tur för hennes ekonomi att det finns folk som inte gett upp än och fortfarande klickar sig in på hennes blogg. Frågan är vad som krävs för ATT de ska ge upp? Sallader, Vasastan, sjukdom, fika och hemliga åtaganden som hon kommer berätta mer om när hon får, vilket sällan händer, går ju som ett rullande schema.

Om hon anser att hennes blogg är intressant för gemene man så bör hon ju anse att tex Blondinbella är värsta Einstein i jämförelse och bör prisas varje dag för det. Till och med MITT liv är betydligt intressantare än Farmors men eftersom jag inte bloggar så kan jag inte få pris för det.

Trots denna svada så är jag tacksam att vissa här i tråden fortfarande engagerar sig i att klippa in hennes "intressanta" alster så att så få som möjligt bidrar till hennes försörjning. Jag älskar att läsa Farmor Ankas inlägg och se hur hon sakta men säkert misshandlar hönan som värper guldägg till döds. Det är humor på hög nivå!

Förövrigt har jag sett att det spekuleras i att Ankan kanske är med ankunge. Jag hoppas vid gud att ni har fel i era spekulationer - tiden lär utvisa det. Jag kommer för mitt liv aldrig att förstå varför en människa som inte klarat att ta hand om sina två redan existerande ungar ens kan tänka sig ännu en. Än mindre kan jag förstå varför en man vill ha barn med den där och jag undrar på fullaste allvar vad det är för fel på karln! Ser på bilden du länkade till att killen är ju snygg så han bör ju inte ha speciellt svårt att få tjejer men sen beror det väl på personligheten om de stannar eller inte. Min slutsats är alltså att det är nåt fel på honom!
.
2009-04-14, 15:14
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Och? Det är ingen hemlighet att han levt på svarta pengar, han sitter väl i fängelse nu.
http://www.expressen.se/noje/1.1158676/fadde-det-har-ar-helt-sjukt

Linda kommer upp i två bolag http://www.allabolag.se/?what=linda+rosing&where=&s.x=0&s.y=0. Där finns väl pengarna.

Okej, hon har två bolag men hon måste ju ändå försörja sig och tar hon ut lön därifrån så visar det sig ju som inkomst i hennes deklaration så jag förmodar att hon lever på svarta pengar eller har någon sugardaddy. Eller är det nåt jag inte har begripit med hur bolag funkar...?

Annars vore det ju nåt som verkligen vore högintressant att läsa om i hennes blogg. "Hur man klarar att försörja sig och barn, roa sig och skönhetsoperera sig på minimal inkomst!" Jag skulle omedelbart sluta bojkotta hennes blogg och lusläsa den för matnyttiga tips.
.
2009-04-14, 15:25
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Okej, hon har två bolag men hon måste ju ändå försörja sig och tar hon ut lön därifrån så visar det sig ju som inkomst i hennes deklaration så jag förmodar att hon lever på svarta pengar eller har någon sugardaddy. Eller är det nåt jag inte har begripit med hur bolag funkar...?

Annars vore det ju nåt som verkligen vore högintressant att läsa om i hennes blogg. "Hur man klarar att försörja sig och barn, roa sig och skönhetsoperera sig på minimal inkomst!" Jag skulle omedelbart sluta bojkotta hennes blogg och lusläsa den för matnyttiga tips.
.
Vilket år är inkomstuppgiften ifrån? Hon har nog mer än 10 000 nu för att ha genomfört en tv-serie, får garanterat betalt för att blogga. Och hur är det med deklarationen av enskild firma, syns mer än vinsten i den personliga deklarationen? Om inte, har hon väl förbrukat alla intäkter.

"Sängliggande" lät väl trevligt när han varit ute på lång turne
2009-04-14, 15:30
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Undrar om det kommer urarta till halsfluss i någon av hennes halsar den här gången också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in