2008-08-07, 12:13
  #3949
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Dagens Farmor #1:

"Idag ska jag skriva kontrakt!
Published: 9 minuter sedan

Här är jag med sångaren Jonas Hedqvist.
Vi tog en fika häromdagen och pratade allt från kärlek
till pengar. Han är en sån supergo kille.

Helt sjuk! Vaknade nu...
Jag har sovit i 12,5 timmar.
Så här länge har jag inte sovit sen jag var
typ 25, hahaha.
Men det var väl behövligt då.
Jag har ju inte känt mig så pigg så det är väl kroppen
som behöver återhämta sig efter Pride,hahaha.

Jag har ju tackat ja till att medverka i ett kommande tv-
program i höst. Så i dag ska jag skriva på kontraktet
och posta det. Det kommer att bli superkul.
Och jag ska ringa ett annat och disskutera lite mer
kring det. Innan jag bestämmer mig där.

Hösten blir spännande och fullt med roliga saker för mig.
Jaglängtar verkligen,,,,,,

Sen ska jag träffa och fika med min kära vän Bobby.
honom. Han ska åka på semester i en eller två
veckor. Så då vill jag passa på och träffa han innan
han åker. Jag kommer sakna honom so much!

Sen ska jag nog shoppa loss!
Känner att jag verkligen är värd det,,,,
Självklart ska jag fota det och lägga upp bilderna här."

Vem fan är Jonas Hedqvist? Har hon inte piggnat på ÄN från Pride?
.

Det var jävlars vilken lång bakfylla människan har. Hon ska träffa sin goda vän Bobby, har hemliga planer, sen ska hon shoppa loss. Inget nytt under solen undra om det kommer en bild på en kaffe och bakelse idag, spänningen är olidlig.
2008-08-07, 12:15
  #3950
Bannlyst
Från AlexErwiks blogg kommentarer

Från: Marei (Gäst) Postat: 2008-08-07, 12:09
där ser man hur mogen du själv är.
Du tycker tydligen att det är okay att knarka och ha barn samtidigt
att lämna sina barn hemma och gå ut och festa
att lära sina barn så fina saker som att det är ett måste att ha stora bröst och visa sig halvnaken för att få respekt...oja dom barnen kommer att bli så bra när dom är vuxna.
speciellt kevin som är lärd att säga till sin mor att hon är vacker. ja det har hon ju själv sagt att hon LÄRT sitt barn att säga till henne.

Så frågan är vem är inskränkt?
du som tror att alla bor i stockholm eller jag som inte tycker man ska knarka eller på något sätt uttnyttja sina egna barn.
kanske går bra med hund?
--------------------------------
Från: AlexErwik, (M) Postat: 2008-08-07, 11:53
Och må gud hjälpe oss om du får några barn som sprider den där inskränkta livsåskådningen vidare.
Från: AlexErwik, (M) Postat: 2008-08-07, 11:52
Kom igen nu Marie, det här är fem år sen. Vakna för fan och se att människor kan förändras. Ville du gärna vara i det där BB-huset eller? Eller vad är det som fått dig att fastna så. Patetisk är vad du är.
-----------------------------------------------------
Från: Marie (Gäst) Postat: 2008-08-07, 11:41
Ja visst älskar man sina barn när man sitter i ett BB hus och säger att hennes dotter aldrig kommer att bli lika vacker som hon och att ingen vill ha kevin.
Och erkänner att hon har valt bort barnen pga kändiskap.
oja fram med mera såna föräldrar absolut "ironi"
och speciellt en som knarkar för seriöst ingen tror att hon har slutat knarka speciellt inte när hon umgås med en som är mycket duktig på att langa.
2008-08-07, 12:18
  #3951
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken


Det kan ligga en skräll i stället där man får kaffe och kaka gratis med guldkortet - där åt hon tonfisksallad som hon verkade gilla.
.

Jag undrar hur mocco klarar av sin deklaration?
Gratis latte och bakelse-var dag till de kändisar som fnaskar för media och christos!

Luktar svarta pengar lång väg!

Tjejen som inte bryr sig om "idoler"...ändå är hon så kåt på att namedroppa...
2008-08-07, 12:18
  #3952
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Det var jävlars vilken lång bakfylla människan har. Hon ska träffa sin goda vän Bobby, har hemliga planer, sen ska hon shoppa loss. Inget nytt under solen undra om det kommer en bild på en kaffe och bakelse idag, spänningen är olidlig.

Haha, jag tror inte vi får veta svaren på alla frågor vi har utan det blir nog en cliffhanger av de flesta frågorna.

Jag är förvånad att det tar så lång tid att återhämta sig för henne. Tom JAG återhämtar mig snabbare efter en helg av festande! Fast hon kanske tog nåt som jag inte brukar ta...?

Men vem är den där Jonas då? Ska man veta vem han är eller är det bara som Farmor tror?
.
2008-08-07, 12:19
  #3953
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Från: Marei (Gäst) Postat: 2008-08-07, 12:09
där ser man hur mogen du själv är.
Du tycker tydligen att det är okay att knarka och ha barn samtidigt
att lämna sina barn hemma och gå ut och festa
att lära sina barn så fina saker som att det är ett måste att ha stora bröst och visa sig halvnaken för att få respekt...oja dom barnen kommer att bli så bra när dom är vuxna.
speciellt kevin som är lärd att säga till sin mor att hon är vacker. ja det har hon ju själv sagt att hon LÄRT sitt barn att säga till henne.

Så frågan är vem är inskränkt?
du som tror att alla bor i stockholm eller jag som inte tycker man ska knarka eller på något sätt uttnyttja sina egna barn.
kanske går bra med hund?
--------------------------------
Från: AlexErwik, (M) Postat: 2008-08-07, 11:53
Och må gud hjälpe oss om du får några barn som sprider den där inskränkta livsåskådningen vidare.
Från: AlexErwik, (M) Postat: 2008-08-07, 11:52
Kom igen nu Marie, det här är fem år sen. Vakna för fan och se att människor kan förändras. Ville du gärna vara i det där BB-huset eller? Eller vad är det som fått dig att fastna så. Patetisk är vad du är.
-----------------------------------------------------
Från: Marie (Gäst) Postat: 2008-08-07, 11:41
Ja visst älskar man sina barn när man sitter i ett BB hus och säger att hennes dotter aldrig kommer att bli lika vacker som hon och att ingen vill ha kevin.
Och erkänner att hon har valt bort barnen pga kändiskap.
oja fram med mera såna föräldrar absolut "ironi"
och speciellt en som knarkar för seriöst ingen tror att hon har slutat knarka speciellt inte när hon umgås med en som är mycket duktig på att langa.

Guldmedalj till Marie!
.
2008-08-07, 12:22
  #3954
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag undrar hur mocco klarar av sin deklaration?
Gratis latte och bakelse-var dag till de kändisar som fnaskar för media och christos!

Luktar svarta pengar lång väg!

Tjejen som inte bryr sig om "idoler"...ändå är hon så kåt på att namedroppa...

Det kan man undra...kostar det där guldkortet mkt kanske så det täcker upp gratisfikat?

Kanske ett tips till SV vore nåt?!

Precis, hon säger en sak men visar en helt annan men hon inser inte det!
.
2008-08-07, 12:27
  #3955
Medlem
William Hainess avatar
Håller det där konsumentprogrammet på SVT på fortfarande? Dom om någon borde väl göra en bloggspecial om smygreklamen... eller det kanske redan har hänt och jag har missat?

Och ang. Lindas ömma moderskap - sa hon inte något om att hon tog var en kompismorsa som tog hennes barn med till gymmet och doktorsbesök? Tycks ha ett minne av det, men det hängpattemaffian håller nog reda på det.
2008-08-07, 12:31
  #3956
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Håller det där konsumentprogrammet på SVT på fortfarande? Dom om någon borde väl göra en bloggspecial om smygreklamen... eller det kanske redan har hänt och jag har missat?

Och ang. Lindas ömma moderskap - sa hon inte något om att hon tog var en kompismorsa som tog hennes barn med till gymmet och doktorsbesök? Tycks ha ett minne av det, men det hängpattemaffian håller nog reda på det.

PLus? Japp det går än men jag har inte sett det på många år så jag vet inte om de tagit upp det faktiskt. Vore en idé så Sverker, om du läser detta så har William just gett dig tidernas idé!

Du minns så rätt så! Är du säker på att du inte har hängpattar du med?
.
2008-08-07, 12:32
  #3957
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Dagens Farmor #1:

"Idag ska jag skriva kontrakt!
Published: 9 minuter sedan

Här är jag med sångaren Jonas Hedqvist.
Vi tog en fika häromdagen och pratade allt från kärlek
till pengar. Han är en sån supergo kille.

Helt sjuk! Vaknade nu...
Jag har sovit i 12,5 timmar.
Så här länge har jag inte sovit sen jag var
typ 25, hahaha.
Men det var väl behövligt då.
Jag har ju inte känt mig så pigg så det är väl kroppen
som behöver återhämta sig efter Pride,hahaha.

Jag har ju tackat ja till att medverka i ett kommande tv-
program i höst. Så i dag ska jag skriva på kontraktet
och posta det. Det kommer att bli superkul.
Och jag ska ringa ett annat och disskutera lite mer
kring det. Innan jag bestämmer mig där.

Hösten blir spännande och fullt med roliga saker för mig.
Jaglängtar verkligen,,,,,,

Sen ska jag träffa och fika med min kära vän Bobby.
honom. Han ska åka på semester i en eller två
veckor. Så då vill jag passa på och träffa han innan
han åker. Jag kommer sakna honom so much!

Sen ska jag nog shoppa loss!
Känner att jag verkligen är värd det,,,,
Självklart ska jag fota det och lägga upp bilderna här."

Vem fan är Jonas Hedqvist? Har hon inte piggnat på ÄN från Pride?
.

Därför erwik stryker henne medhårs-han ska tydligen oxå vara med i detta program! Och om Frk Botox ska ut och fladdra,så blir det väl när barnen är där.
För inte kan hon välja bort sina aktiviterer bara för att hon leker "mamma"?

Och har hon någon som hjälper henne med kontraktsläsning?
Med tanke på alla kryptiska formuleringar,fotnötter och undantag i kontrakt som media tillhandahåller och försöker pracka på folk som inte har koll på kulorna....

Hon har nog bara kollat hur mycket som hon får-före skatt och omkostnader som företagare.

Jaja.....
2008-08-07, 12:35
  #3958
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Därför erwik stryker henne medhårs-han ska tydligen oxå vara med i detta program! Och om Frk Botox ska ut och fladdra,så blir det väl när barnen är där.
För inte kan hon välja bort sina aktiviterer bara för att hon leker "mamma"?

Och har hon någon som hjälper henne med kontraktsläsning?
Med tanke på alla kryptiska formuleringar,fotnötter och undantag i kontrakt som media tillhandahåller och försöker pracka på folk som inte har koll på kulorna....

Hon har nog bara kollat hur mycket som hon får-före skatt och omkostnader som företagare.

Jaja.....

Jag skulle tro det är Erwik som hjälper henne med det finstilta och de svåra orden.

Tror du hon ens har företag? Förr om åren när hennes deklarationer blivit offentliga så har det inte funnits nåt i dem som säger det. Kanske det startats ett nu när hon är lite mer lyckosam?
.
2008-08-07, 12:43
  #3959
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag skulle tro det är Erwik som hjälper henne med det finstilta och de svåra orden.

Tror du hon ens har företag? Förr om åren när hennes deklarationer blivit offentliga så har det inte funnits nåt i dem som säger det. Kanske det startats ett nu när hon är lite mer lyckosam?
.


Jag har faktiskt kollat upp hennes "deklaration"...var på SV i ett annat ärende.

Och inte finns det många kronor intjänade där per månad,inte.
Att hon helt klart lever av någon form av svart pengaförtjänst,är helt uppenbart.

Med tanke på den enorma outflow hon har,så borde inflow vara,om inte gigantisk,så ändå vara mycket större än den för tillfället är!

Men,för att använda Erwiks favoritutryck när hans motiveringar tagit slut,jag är väl bara patetisk när jag anser att en seriös affärskvinna som dessutom ska vara en förebild för sina medialt uthängda barn,även ska deklarera ALLA förmåner som inte är reda pengar!

Antagligen trevar Ervik själv omkring i den grå zonen skattemässigt,så för honom är skattefiffel en helt seriös sysselsättning?

Frågan är när SV nappar?
2008-08-07, 14:34
  #3960
Bannlyst
Nä nu ska jag shoppa på stan för det har jag såååååååå förtjänat med att sitta och rulla mina tummar idag
oj pust stånk så otroligt mycket jobb jag utför
jag bara måååååste shoppa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in