Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Dagens Farmor #1:
"Idag ska jag skriva kontrakt!
Published: 9 minuter sedan
Här är jag med sångaren Jonas Hedqvist.
Vi tog en fika häromdagen och pratade allt från kärlek
till pengar. Han är en sån supergo kille.
Helt sjuk! Vaknade nu...
Jag har sovit i 12,5 timmar.
Så här länge har jag inte sovit sen jag var
typ 25, hahaha.
Men det var väl behövligt då.
Jag har ju inte känt mig så pigg så det är väl kroppen
som behöver återhämta sig efter Pride,hahaha.
Jag har ju tackat ja till att medverka i ett kommande tv-
program i höst. Så i dag ska jag skriva på kontraktet
och posta det. Det kommer att bli superkul.
Och jag ska ringa ett annat och disskutera lite mer
kring det. Innan jag bestämmer mig där.
Hösten blir spännande och fullt med roliga saker för mig.
Jaglängtar verkligen,,,,,,
Sen ska jag träffa och fika med min kära vän Bobby.
honom. Han ska åka på semester i en eller två
veckor. Så då vill jag passa på och träffa han innan
han åker. Jag kommer sakna honom so much!
Sen ska jag nog shoppa loss!
Känner att jag verkligen är värd det,,,,
Självklart ska jag fota det och lägga upp bilderna här."
Vem fan är Jonas Hedqvist? Har hon inte piggnat på ÄN från Pride?
.
"Idag ska jag skriva kontrakt!
Published: 9 minuter sedan
Här är jag med sångaren Jonas Hedqvist.
Vi tog en fika häromdagen och pratade allt från kärlek
till pengar. Han är en sån supergo kille.
Helt sjuk! Vaknade nu...
Jag har sovit i 12,5 timmar.
Så här länge har jag inte sovit sen jag var
typ 25, hahaha.
Men det var väl behövligt då.
Jag har ju inte känt mig så pigg så det är väl kroppen
som behöver återhämta sig efter Pride,hahaha.
Jag har ju tackat ja till att medverka i ett kommande tv-
program i höst. Så i dag ska jag skriva på kontraktet
och posta det. Det kommer att bli superkul.
Och jag ska ringa ett annat och disskutera lite mer
kring det. Innan jag bestämmer mig där.
Hösten blir spännande och fullt med roliga saker för mig.
Jaglängtar verkligen,,,,,,
Sen ska jag träffa och fika med min kära vän Bobby.
honom. Han ska åka på semester i en eller två
veckor. Så då vill jag passa på och träffa han innan
han åker. Jag kommer sakna honom so much!
Sen ska jag nog shoppa loss!
Känner att jag verkligen är värd det,,,,
Självklart ska jag fota det och lägga upp bilderna här."
Vem fan är Jonas Hedqvist? Har hon inte piggnat på ÄN från Pride?
.
Det var jävlars vilken lång bakfylla människan har. Hon ska träffa sin goda vän Bobby, har hemliga planer, sen ska hon shoppa loss. Inget nytt under solen undra om det kommer en bild på en kaffe och bakelse idag, spänningen är olidlig.


