2009-03-20, 14:28
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Slabbeduskan gör en taggtråd runt överarmen så trendigt, i klass med en svart panter

Sen att det inte känns något är ju bull eller är hon botoxad i hela kroppen eller?

Hon kanske smög med embla-kräm innan?

Jag själv ser ut som ett klotterblock! Och visst sjutton gör det ont att gadda sig!

Pantern som hon har är en copycat på den tatto som han fotbollsspelaren har!
Bara det att hennes är totalt platt och utan liv.
Antagligen går hon till den som Hundrunkarn varit hos, eftersom de får rabatt där! Kanske även Patsy tänker klämma in något på latin?

Och hennes besök av föräldrar...tja....förra gången de var hos henne var när hon flyttade! Då hennes mor lagade mat o Patsy inte åt fläskfile eftersom hon inte äter rött kött!

Så visst är bruden mer än lovligt pantad. Vad hennes mor gjorde under graviditeten med Patsy, är faktiskt en fråga!

Att anal fem har vissa problem med sin hemoroid Patsy, är nog bara förnamnet! Att jobba med folk som inte tar in enkel info och som dessutom anser sig vara bättre vetande än de som faktiskt vet vad som gäller, är ett helvete!

Har själv kollegor som påminner om Patsy.......och känslan av att vilja sätta en slaktmask mellan ögonen på individen är frestande!

Spännande kan man iallafall påstå att det är nu!
Finland eller ej...visst sjutton har stolpskottet något på gång!

Om det nu inte är fladder som åter är på tapeten?
Eller Buttboy? Kanske Hundrunkarn som känner för ett byte?
Oavsett vad, så läcker nog någon förr eller senare. Speciellt då Patsy är djupt avskydd av de flesta runt träsket som mer än gärna ser henne sjunka i en latrintank eller två!
2009-03-20, 14:43
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Så visst är bruden mer än lovligt pantad. Vad hennes mor gjorde under graviditeten med Patsy, är faktiskt en fråga!

Att anal fem har vissa problem med sin hemoroid Patsy, är nog bara förnamnet! Att jobba med folk som inte tar in enkel info och som dessutom anser sig vara bättre vetande än de som faktiskt vet vad som gäller, är ett helvete!

Just det är Kanal 5s stora problem - Linda tror sig själv att kunna lura människor genom att påskina att hon är singel i sin blogg; antagligen så lyftes detta ego när Kanal 5 först gick på det. Hon har inte fattat att folk har ögon och märker om hon står och hånglar med Basic Element-Peter.

Dock så satte Kanal 5 ned foten efter Sälen-resan. Då blev Linda riktigt utbränd.
2009-03-20, 15:09
Medlem
Lindalovers avatar
Ett nytt begåvat och innehållsrikt inlägg av Patsy

Väntar på min...
Linda Rosing, 2009-03-20 14:42

Nu ligger jag och väntar på att mina föräldrar ska komma. Känner mig hänig och trött. Hoppas att det släpper efter att jag vilat lite..

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=35a6pdt&s=5

-------------------------------------------

I inlägget innan fick man åter se den vedervärdiga pantern

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=1zdoenb&s=5

Nu har människan skrivit hänig i två inlägg på raken. Jag börjar misstänka att detta är ett eget "Patsyord" som på riktigt existerar i slabbans liv.
2009-03-20, 15:26
Medlem
jojjemas avatar
Heil Stian!

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=a09q4p&s=5
2009-03-20, 15:28
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Väntar på min...

Nu ligger jag och väntar på att mina föräldrar ska komma. Känner mig hänig och trött. Hoppas att det släpper efter att jag vilat lite..

Nu har människan skrivit hänig i två inlägg på raken. Jag börjar misstänka att detta är ett eget "Patsyord" som på riktigt existerar i slabbans liv.

Det är väl nu som viruset bryter ut.
Varför tar man en bild på sig själv när man ser ut som en heroinist på avtändning?

Och gällandes "pantern"!
Jag går sedan flera år tillbaka till en tatuerare. Vi kom att prata om djuret som Patsy gaddat in. Han fick något stirrigt i blicken och ansåg denna panter vara ett hån mot yrket. Att snubben som gjort den, anses vara bra i tattokretsar, är en sak, men att inte erkänna att just "vilddjur" är ens svaga sida, är en annan!

Alternativt att smubben som gaddade Patsy, ville platta till henne utan att hon fattade!

Nu till "panterns" anatomi! Bakdel som en groda! Huvud som en dinosaur. Torso som en tjur!

Där har vi patsys "panter"!
Japp! Så var det framme i ljuset!
2009-03-20, 15:51
Medlem
m68s avatar
Citat:
Väntar på min...

Det är nu hon bäddar för att hon ska slippa blogga under helgen, så att hon kan åka till Finland. Eller så är det därför mamsen och papsen kommer dom ska vara hennes spökbloggare under helgen.
2009-03-20, 16:06
Medlem
MaeWests avatar
Finns en del filmer som haft premiär. Bland gästerna skymtas både blondinbella, Stian och Herr Inga!

Men....sveriges super blogg erska Patsy Trosing är talande osynlig!

Det går bra nu, Patsy!
2009-03-20, 16:10
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Det är väl nu som viruset bryter ut.
Varför tar man en bild på sig själv när man ser ut som en heroinist på avtändning?

Ja, onekligen är något på G. Vare sig det blir flytt eller Finland, lär vi nog få uppleva ett skralt bloggande i helgen. Allt under täckmantel "sjukdom".

Nu till Buttboy. Bloggkommentatorerna skrev så här i ett inlägg om honom (sista stycket är underbart - jag ser Bobby framför mig med de stela "alltid redo att suga kuk-läpparna"):

2009-03-20, 18:40
Medlem
Snart är porrshowen slut och hon behöver nya ideèr om den framtida mediaexponeringen.
Kan inte någon tipsa ankan om att söka till Lyxfällan. Hon gör vad som helst för att synas och skulle lätt skaffa sig kreditskulder och lån för att platsa med råge.
2009-03-20, 19:29
Medlem
Trollmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugbug
Snart är porrshowen slut och hon behöver nya ideèr om den framtida mediaexponeringen.
Kan inte någon tipsa ankan om att söka till Lyxfällan. Hon gör vad som helst för att synas och skulle lätt skaffa sig kreditskulder och lån för att platsa med råge.

Om skattemyndigheten väljer att granska henne så lär hon nog få rejält med skulder...
2009-03-20, 19:32
Medlem
Citat:
Ja, onekligen är något på G. Vare sig det blir flytt eller Finland, lär vi nog få uppleva ett skralt bloggande i helgen. Allt under täckmantel "sjukdom".

Nu till Buttboy. Bloggkommentatorerna skrev så här i ett inlägg om honom (sista stycket är underbart - jag ser Bobby framför mig med de stela "alltid redo att suga kuk-läpparna"):

Den här historien är onekligen mer spännande än dejtingsåpan i sig själv!
2009-03-20, 20:37
Medlem
felixthecats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
Den här historien är onekligen mer spännande än dejtingsåpan i sig själv!

det är ju så uppenbart att homofilerna utnyttjar trosing, för att själva synas i rutan. hon e så jävla blåst och desperat FAN GÖR PORR ISTÄLLET!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in