Citat:
Ursprungligen postat av jerro
Ofyfan vem fanär denna stian igentligen? lyssna på hans vidriga skratt i klippet sjuka människa hur kan han få vara på tv?
Ja, det skrattet är det sjukaste jag hört. Sen har idioten mage att idag skriva i sin blogg:
"På personalfesten tvingade Dj Baby J alla att titta på 2 girls 1 cup och filmade våra reaktioner. Jag har ju hört talas om den men inte varit så speciellt sugen på att titta. Fattar ju att det skulle vara äckligt som fan. Men förstod nog inte riktigt exakt hur äckligt..."
Fin rådgivare och bästa vän på sina fem fingrar Linda har
Man undrar ju vem som är sjukast...