2009-02-08, 08:21
Medlem
m68s avatar
Men du slabbeduskhooker det är verkligen classy att dricka vitt vin med sugrör. Är anusläpparna för hårda för att forma runt glaskanten eller?

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=i2sxup&s=5
2009-02-08, 08:40
Medlem
leachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Men du slabbeduskhooker det är verkligen classy att dricka vitt vin med sugrör. Är anusläpparna för hårda för att forma runt glaskanten eller?

Snyggt, hon ÄR tre år mentalt.

Ger Patsy Plutmun min 500 rade post
2009-02-08, 10:52
Medlem
Godmorgon...
Linda Rosing, 2009-02-08 09:49
Igår så var jag bara hemma och sov. Känner att jag har haft mycket sömn att ta igen efter min inspelning som har pågått i två intensiva månader.Så jag bäddade ner mig i min säng och somnade. Och vaknade nu. Ska hoppa in i duschen och åka till Bobby och äta brunch med honom på något mysigt ställe. Bara han och jag,mysigt! Så ännu en slapp dag väntar mig och det är så skönt. Jag tänker inte göra något annat måste idag förutom det. Och nu när inspelningarna slutat så kommer jag kunna ta tag i min kära blogg här igen. Har saknat att blogga som jag gjort förut. Men nu kommer jag att lägga ner min själ iden igen. Så håll utsikt mina kära.....
2009-02-08, 11:06
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Godmorgon...
Linda Rosing, 2009-02-08 09:49
Igår så var jag bara hemma och sov. Känner att jag har haft mycket sömn att ta igen efter min inspelning som har pågått i två intensiva månader.Så jag bäddade ner mig i min säng och somnade. Och vaknade nu. Ska hoppa in i duschen och åka till Bobby och äta brunch med honom på något mysigt ställe. Bara han och jag,mysigt! Så ännu en slapp dag väntar mig och det är så skönt. Jag tänker inte göra något annat måste idag förutom det. Och nu när inspelningarna slutat så kommer jag kunna ta tag i min kära blogg här igen. Har saknat att blogga som jag gjort förut. Men nu kommer jag att lägga ner min själ iden igen. Så håll utsikt mina kära.....
Lägga ned sin själ? Igen?
Det visar bara hur torftig hennes själ är...
2009-02-08, 12:37
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68

När jag var ung och dum gick det rykten om att man blev fullare om man drack alkoholen med sugrör. Men tanke på att jag och Linda är ungefär jämngamla så kan det vara så att hon också hört det.
2009-02-08, 12:38
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Jaså ska hon "leverera" nu igen? Varför inte börja idag? Hon ska ju bara bruncha på hela dagen.
2009-02-08, 14:17
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
När jag var ung och dum gick det rykten om att man blev fullare om man drack alkoholen med sugrör. Men tanke på att jag och Linda är ungefär jämngamla så kan det vara så att hon också hört det.

Eller rosta bananskal i ugnen, smula ner i tobak, röka o bli hög!

Jag tror att Patsy inbillar sig att hon ser kät och fräck ut när hon låter sin anusring sluta sig runt röret!

Nyrullad mumie!
2009-02-08, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Jag bjuder på följande:

http://img228.imageshack.us/my.php?image=n16396447321104801694up5.jpg

Men vad i hela friden

Kolla in Lindas vänstra axel. Först tänkte jag att det kanske var hennes nyckelben som syns, men det tror jag inte att det är.
Finns det någon här som är duktig på anatomi som kan tala om vad det där är? Ni förstår säkert vad jag menar om ni tittar på bilden.

Fast å andra sidan kanske det inte hjälper att man är duktig på anatomi.
Detta med tanke på att Linda hela tiden ändrar på orginalet så att säga.

Hur som helst, jag tycker hon blir mer och mer anskrämlig jag.
Hennes utseende skrämmer både barn och vuxna.
2009-02-08, 15:17
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinson
Men vad i hela friden

Kolla in Lindas vänstra axel. Först tänkte jag att det kanske var hennes nyckelben som syns, men det tror jag inte att det är.
Finns det någon här som är duktig på anatomi som kan tala om vad det där är? Ni förstår säkert vad jag menar om ni tittar på bilden.

Hennes utseende skrämmer både barn och vuxna.
Klassiskt syndrom på inavel upptäck i västra afrika 1898.
2009-02-08, 15:21
Medlem
Brunch i Casa di Linda Rosing
Linda Rosing, 2009-02-08 13:32
Det blev ingen brunch inne i stan, utan jag bjöd helt enkelt hem ett par vänner. Ska tillaga ugnsbakad kykling med rotfrukter och potatis. Dedt serveras med en kall chili-sås baserad på yougurt!

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2n7nfn&s=5

Snart
Linda Rosing, 2009-02-08 14:24
Nu har rotfrukterna varit i ugnen i ca 40 minuter. 220 grader och nu ska jag sätta in kyklingen som jag snabbt kokade i lite vatten i pannan! Till sidorätt blir det spenatsallad med tomat och gurka. Vi alla fem är jätte hungriga efter att ha babblat skvaller i två timmar. Älskar såna här lata söndagar!!
2009-02-08, 15:35
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Brunch i Casa di Linda Rosing
Linda Rosing, 2009-02-08 13:32
Det blev ingen brunch inne i stan, utan jag bjöd helt enkelt hem ett par vänner. Ska tillaga ugnsbakad kykling med rotfrukter och potatis. Dedt serveras med en kall chili-sås baserad på yougurt!

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2n7nfn&s=5

Snart
Linda Rosing, 2009-02-08 14:24
Nu har rotfrukterna varit i ugnen i ca 40 minuter. 220 grader och nu ska jag sätta in kyklingen som jag snabbt kokade i lite vatten i pannan! Till sidorätt blir det spenatsallad med tomat och gurka. Vi alla fem är jätte hungriga efter att ha babblat skvaller i två timmar. Älskar såna här lata söndagar!!
Konstigt!
Har hon både lärt sig skriva på utländska, stava hyfsat, sätta punkt efter meningar OCH laga mat, samtidigt som hon har filmat och dejtad?

Nääh, det är nog Nisse som har börjat jobba igen.
2009-02-08, 15:51
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
sidorätt? baserad på youghurt? Aldrig i helvete att det är den där fattiga människan som författat inlägget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in