2009-04-01, 02:07
  #10285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callas

Vilket mysterium! Har hon tvingat Peter att inreda sitt kök så att hon ska känna sig som hemma?


Jag tror att Catami har helt rätt! Det ÄR två helt olika kök!
Det som förvirrar är bara att kaklet har samma mönster, men det ena är grått och Lindas var grönt/rosa.
I inlägget som är postat så sent som 03-13 sitter hon i Blackebergsköket och har samma 80-talsluckor och skåpknoppar som på tidigare Blackanbilder. I det nya köket ser både knoppar och luckor helt annorlunda ut.
Även kranarna i diskhon, eller ser jag fel?

Men ett mysterium är det hursomhelt.
Har de samma kakel för att de är soulmeets...?
2009-04-01, 09:12
  #10286
Medlem
”Vi var aldrig tillsammans”
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article4787559.ab

No shit.
2009-04-01, 09:27
  #10287
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugbug
”Vi var aldrig tillsammans”
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article4787559.ab

No shit.
Helt rubbat!
Det där tog väl slut snabbare än hennes "seriösa" satsningar på diverse karriärer!
Citat:
När kamerorna slocknat bestämde sig Linda för att gå vidare utan Hugo. En anledning var den stora åldersskillnaden.
No shit, när kamerorna slocknat var han inte intressant längre!
Så otroligt oväntat!
2009-04-01, 10:29
  #10288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Jag tror att Catami har helt rätt! Det ÄR två helt olika kök!
Det som förvirrar är bara att kaklet har samma mönster, men det ena är grått och Lindas var grönt/rosa.
I inlägget som är postat så sent som 03-13 sitter hon i Blackebergsköket och har samma 80-talsluckor och skåpknoppar som på tidigare Blackanbilder. I det nya köket ser både knoppar och luckor helt annorlunda ut.
Även kranarna i diskhon, eller ser jag fel?

Men ett mysterium är det hursomhelt.
Har de samma kakel för att de är soulmeets...?

Så är det nog. Senaste bilden med falukorv, annan korv och 2L mjölk är inte tagen i Lindas lght.
2009-04-01, 10:39
  #10289
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugbug
”Vi var aldrig tillsammans”
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article4787559.ab

No shit.

Inte tillsammans! Men Linda sa ju att hon var så kär...

Aaah, nu fattar jag; publicerad: 2009-04-01 - artikeln måste vara ett aprilskämt!

För de kysstes ju, sov ihop och träffade varandras föräldrar... (ja, bortsett från Lindas mamma då, beroende på att Linda har svårt för svärmödrar, och det har jag full förståelse för med tanke på att mödrar så pass sällan är bögar...)


Citat:
Rosing valde Hugo – men var inte kär
I går fick tittarna se hur Linda Rosing valde Hugo, 19, som ”Den rätte för Rosing”.
Nu berättar hon sanningen – det fanns aldrig någon kärlek.

– Nej, vi var aldrig tillsammans, säger Linda Rosing, 35.

– Jag är ute efter att hitta någon som jag kan bilda familj med, säger Linda.

Akta er killar, hon vill bilda familj nu igen!

Citat:
Programmet har slitit med dåliga tittarsiffror hela tiden – förra veckans program sågs av knappt 218 000 tittare.

Trots det är Kanal 5 nöjda med Rosing – som hela tiden har bloggat på kanalens hemsida.

– Klart man alltid kan önska sig mer, samtidigt är Linda en starkt bidragande orsak till att vår webb har slagit rekord, säger Lars Beckung, programchef.

Ja, guuu va hon bloggar!
2009-04-01, 10:44
  #10290
Medlem
Callass avatar
Leverans:

Bloggar i 180, som vanligt...

Citat:
Vad hände sen med mig och Hugo..
Linda Rosing, 2009-04-01 10:31

Klicka och läs: www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article4787559.ab

Länken till artikeln har ju vi flashbackare redan hittat...
2009-04-01, 11:30
  #10291
Medlem
Callass avatar
Aprilskämt överallt idag...

Bloggtoppen:
http://www.bloggtoppen.se

Citat:
http://www.bloggtoppen.se/kategori/personligt/

1 Fuck you right back
Katrin Schulman bloggar på Finest.se 1,274 49,085

2 Hannah Graafs blogg
Hannah Graaf skriver om sitt liv. 1,440 48,159

3 Linda Rosings blogg
I min blogg skriver jag allt om mitt liv - från glammiga kändisfester till middagslagning åt barnen.
Här får ni också följa med bakom kulisserna på mitt nya TV-program "Den rätte för Rosing". 1,034 44,425


4 En annan del av Stureplan
- med Anna Hibbs. 825 33,237

5 Prinsessans dagbok
Välkommen att läsa om mitt liv i Oslo. 691 26,742

6 gizmolinas
Shopping makes me happy & life is too short not to... 320 14,694

7 Linda Rosings blogg!
Linda Rosings blogg! 36 11,017


8 finnjonna
om mig och mitt liv som mamma när barnen inte finns 122 9,399

9 MOGI
Är en 19 årig Stockholmstjej. 146 6,479

Plac Bloggnamn Ut Besök

Hahaha. Så lustigt!
Ett stort skämt att hon öht är placerad i en kategori som heter personligt!
Dessutom; aprilskämt att hon finns med på två ställen, och sjuk humor att pilarna pekar uppåt!

Citat:
12 Linda Rosings blogg
I min blogg skriver jag allt om mitt liv - från glammiga kändisfester till middagslagning åt barnen. 1,054 46,470
http://www.bloggtoppen.se/kategori/alla/
Bland alla, tolfte plats. Pilen uppåt där också...

Citat:
Mest besökta proffsbloggar på bloggportalen:

1 Blondinbella 595343
2 Style by Kling (ny!) 167028
3 Tjuvlyssnat.se 132122
4 Att vara Alex Schulman 131944
5 Sofis snapshots 115058
6 Posh24 - Sveriges största kändissajt! 111852
7 Fuck you right back 110642
8 GYNNING: I swear to tell the truth... 105059
9 Ebba von Sydow blogg 85853
10 Linda Rosings blogg 81236

(Siffrorna anger besök per IP-adress och timme senaste 7 dygnen
http://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/TopLists?tl=2
__________________
Senast redigerad av Callas 2009-04-01 kl. 11:42.
2009-04-01, 11:30
  #10292
Medlem
open your eyess avatar
yes

Ang. köket:


Det ser ut som om att 'knoppen' ramlat av på sjävla luckan och bara själva 'spiken' (därav silver färgen) är kvar?
2009-04-01, 11:46
  #10293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av open your eyes
Ang. köket:


Det ser ut som om att 'knoppen' ramlat av på sjävla luckan och bara själva 'spiken' (därav silver färgen) är kvar?

Nej, jag tror inte det eftersom "spiken" sitter i själva knoppen, man skruvar in den i ett hål. Skruven skulle alltså inte bli kvar i luckan om handtaget ramlade av eftersom den är ett med knoppen. Luckorna i de två köken är dessutom helt olika. Lindas var fanér och det här ser ut som mer gedigen trä med något sorts mönster, typ:
http://molindershusbygge.blogg.se/images/2009/dsc00988_28555514.jpg


OK, måste sluta stalka kök!
2009-04-01, 12:10
  #10294
Medlem
William Hainess avatar
Hur som helst: 266 000 tittare igår! Så nästan rekord.

Porrsåpan genom veckorna:

1 - 271 000
2 - 223 000
3 - 176 000
4 - 215 000
5 - 218 000
6 - 266 000

Jag tror inte det kommer att bli en "Den rätte för Rosas"...
2009-04-01, 12:14
  #10295
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av open your eyes
Ang. köket:

Det ser ut som om att 'knoppen' ramlat av på sjävla luckan och bara själva 'spiken' (därav silver färgen) är kvar?

Var också inne på den linjen ett tag,
eller att det skulle vara en sådan där barnsäkerhetsnyckel (som kan finnas där det är tänkt att förvara rengöringsmedel).

Men jag tror att det är övre halvan på ett metallhandtag man ser.
Här är bilden igen: http://i42.tinypic.com/nqeo00.jpg

Hittar inget likadant handtag (med täckbricka) just nu, men om man tänker sig en blandning av dessa två modeller?

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90038541
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40070232
2009-04-01, 12:17
  #10296
Bannlyst
266.000 idioter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in