Citat:
Ursprungligen postat av Ugbug
Inte tillsammans!

Men Linda sa ju att hon var så kär...
Aaah, nu fattar jag;
publicerad: 2009-04-01 - artikeln måste vara ett aprilskämt!
För de kysstes ju, sov ihop och träffade varandras föräldrar... (ja, bortsett från Lindas mamma då, beroende på att Linda har svårt för svärmödrar, och det har jag full förståelse för med tanke på att mödrar så pass sällan är bögar...)
Citat:
Rosing valde Hugo – men var inte kär
I går fick tittarna se hur Linda Rosing valde Hugo, 19, som ”Den rätte för Rosing”.
Nu berättar hon sanningen – det fanns aldrig någon kärlek.
– Nej, vi var aldrig tillsammans, säger Linda Rosing, 35.
– Jag är ute efter att hitta någon som jag kan bilda familj med, säger Linda.
Akta er killar, hon vill bilda familj nu igen!
Citat:
Programmet har slitit med dåliga tittarsiffror hela tiden – förra veckans program sågs av knappt 218 000 tittare.
Trots det är Kanal 5 nöjda med Rosing – som hela tiden har bloggat på kanalens hemsida.
– Klart man alltid kan önska sig mer, samtidigt är Linda en starkt bidragande orsak till att vår webb har slagit rekord, säger Lars Beckung, programchef.
Ja, guuu va hon bloggar!