2008-08-03, 12:10
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Och var är KEVIN??? Han kom ju till mamma häromdagen, efterlängtad som få, vad hände sen?

Nu måste jag faktiskt försvara Allas Våran Folkkära Gayikon Bionda - hon kanske bara slutade skriva om honom eftersom folk var så elaka i hennes blogg?

Plus, hon drog åtminstone inte med honom i paraden
2008-08-03, 12:18
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av condor
Dagens farmor #2:

Här är jag och Indiens prins

(Visste inte att Indien infört monarki.)

Farmor är känd för att vara lite kreativ med sanningen så det passade väl sinnet för dagen att få visa att hon inte svänger sig bland enbart vanliga och dödliga.

Kan siktet vara inställt på att lyckas så mkt och få bevisa för andra att hon minsann kan så nu planerar hon en framtid som prinsessa i Indien?
.
2008-08-03, 12:19
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Och var är KEVIN??? Han kom ju till mamma häromdagen, efterlängtad som få, vad hände sen?

Kortkort besök? Han verkar ju inte fått vara med om videokvällen varjefall....
.
2008-08-03, 12:21
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quanto_tempo
Haha jag är O. Fröken har försökt regga sig här på flashback.info men hon har inte hittills fått åtkomst till forumet.

Försökt? Menar du att det inte funkar eller väntar hon bara på att de tre dagarna ska gå så hon får skriva?
.
2008-08-03, 12:21
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Nu måste jag faktiskt försvara Allas Våran Folkkära Gayikon Bionda - hon kanske bara slutade skriva om honom eftersom folk var så elaka i hennes blogg?

Sant...till viss del. Melissa omnämns med namn i dagens etta...
.
2008-08-03, 12:23
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Men jösses...jätteseriöst alltså! Det är självklart det bästa sättet att nå framgång inom nåt. Jag skulle vilja bli korr-läsare på någon tidning. Jag startar en namninsamling så bör jag snart ha tjänsten i min hand va?!
.

Jag var inne på bloggn och letade lite; men jag kommer ju inte ihåg vilken månad det var (gammal och halvsenil), och jag orkar inte gåe genom flera månaders inlägg från ankan, det får nån annan göra.
2008-08-03, 12:23
Medlem
quanto_tempos avatar
Roligaste kommentaren (någon här?) hittils, plockat från bloggen:

"Malin! Du är så jäkla fjortis! Vet din mamma att du har en botoxanka som förebild? "

http://www.hanky.se/frameset/gmain/gleft/memberblogentry.aspx?me_id=22&be_id=11032
2008-08-03, 12:25
Medlem
William Hainess avatar
Nu måste jag försvara Allas Våran Folkkära Gayikon Bionda igen - finns det inte något form av kungahus i Indien? Det var ju en massa liv ett tag sedan om att "Indiens prins" kom ut som homo.
2008-08-03, 12:30
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Jag var inne på bloggn och letade lite; men jag kommer ju inte ihåg vilken månad det var (gammal och halvsenil), och jag orkar inte gåe genom flera månaders inlägg från ankan, det får nån annan göra.

Nä, inte behövde du göra det inte! Jag måste erkänna att när nu påståendet fått marinerats lite så ringer det en liten klocka i bakhuvudet om att jag läst nåt sånt så jag tvivlar inte alls. Vissa saker behöver marineras en stund när man är gammal och halvsenil - jag är där jag med mao.
.
2008-08-03, 12:33
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Nu måste jag försvara Allas Våran Folkkära Gayikon Bionda igen - finns det inte något form av kungahus i Indien? Det var ju en massa liv ett tag sedan om att "Indiens prins" kom ut som homo.

Snabb googling utan engagemang och fördjupning ger att Indinen är republik men har ett privatiserat kungahus så hon har minsann frotterat sig med blåblodigt folk.

Edit: Glömde....suck igen!

Om han är homo så förklarar ju det varför han var just DÄR vid det tillfället. Funderade hastigast på det när jag såg bilden men nu är det ju förståeligt.
.
2008-08-03, 12:33
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:

Och varför skulle hon sluta skriva om honom och fortsätta skriva om dottern?
Tror jag inte för ett ögonblick.
Hon har säkert dumpat Kevin hos pappan igen. Blev väl för snärjigt att vara mamma och "arbetet" som fagghagga och bloggare.

Att skriva att man kollat på video kan ju knappast ses som att utelämna sina barn. Så Kevin befinner sig säkert någonannanstans.
2008-08-03, 12:36
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Snabb googling utan engagemang och fördjupning ger att Indinen är republik men har ett privatiserat kungahus så hon har minsann frotterat sig med blåblodigt folk.

Edit: Glömde....suck igen!

Om han är homo så förklarar ju det varför han var just DÄR vid det tillfället. Funderade hastigast på det när jag såg bilden men nu är det ju förståeligt.
.

Hon verkar tala sanning för en gångs skull. Prinsen är här: http://www.stockholmpride.org/Know/Press-och-media/Pressmeddelanden-EuroPride-08/Oppen-indisk-prins-invigningstalar-pa-EuroPride/

Kanske kan hon ta med sig prinsen till nästa träningpass? Han kan väl frottera sig med våra sessor medan Linda och hennes personlige tränare jobbar på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in