Citat:
När jag kom hem igår stod det ett blombud utanför min dörr. Och blommorna var från min älskling! Han landade på Arlanda igår för att åka vidare och jobba på ett ställe 45 mil bort. Och då tänkte han så mycket på mig att han skickade dom här underbara rosorna. Visst är dom fina? Jag blev såååå glad. Jag har världens bästa pojkvän!
På kortet stod det så här: Jag saknar dig jätte mycket.
Åh så kul det här är.
Frk R har lyckats skaffa sig en kille som också särskriver eller kanske det var blombudet (han/eller hon som stod utanför dörren) som särskrev?!? (Det står verkligen "jätte mycket" på kortet).
Någon mer än jag som tänkt tanken att frk R fixat blommor (och skrivit kortet) till sig själv.
Jag tror ju inte att Peter kommer att läsa igenom hennes blogg när han återvänder så hon kan "fabulera fritt"