2009-04-26, 16:06
  #10885
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet-trynet
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2rhrd3t&s=5

Som det sagts innan så ser denna bild på Bobby och Kevin i soffan läskig ut! Är detta normalt? Brukar man gosa så med en 12-13åring, om man nu inte är barnets förälder? Om ens då
Äckligt ser det ut och pojken ser väldigt obekväm ut.
2009-04-26, 16:06
  #10886
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Kevin är killen som kommer ut som hetro när han är 25 med resultatet att mamma Linda dumpar honnom.


Alla har redan dumpat honom, det är bara en kelgris som man tar fram ibland när man behöver att nån tycker om en. Så sött. *kröks*
2009-04-26, 16:12
  #10887
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
När jag kom hem igår stod det ett blombud utanför min dörr. Och blommorna var från min älskling! Han landade på Arlanda igår för att åka vidare och jobba på ett ställe 45 mil bort. Och då tänkte han så mycket på mig att han skickade dom här underbara rosorna. Visst är dom fina? Jag blev såååå glad. Jag har världens bästa pojkvän!

På kortet stod det så här: Jag saknar dig jätte mycket.


Åh så kul det här är.
Frk R har lyckats skaffa sig en kille som också särskriver eller kanske det var blombudet (han/eller hon som stod utanför dörren) som särskrev?!? (Det står verkligen "jätte mycket" på kortet).

Någon mer än jag som tänkt tanken att frk R fixat blommor (och skrivit kortet) till sig själv.
Jag tror ju inte att Peter kommer att läsa igenom hennes blogg när han återvänder så hon kan "fabulera fritt"
2009-04-26, 16:28
  #10888
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Åh så kul det här är.
Frk R har lyckats skaffa sig en kille som också särskriver eller kanske det var blombudet (han/eller hon som stod utanför dörren) som särskrev?!? (Det står verkligen "jätte mycket" på kortet).

Någon mer än jag som tänkt tanken att frk R fixat blommor (och skrivit kortet) till sig själv.
Jag tror ju inte att Peter kommer att läsa igenom hennes blogg när han återvänder så hon kan "fabulera fritt"

På tal om det måste jag komma ihåg att beställa blommor till min begravning.


Jag har inte hängt med, Peter.... inte hette han så han som var i det dära programmet? Han hette väl Henrik eller Hugo eller nåt?
2009-04-26, 16:31
  #10889
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
och då passade Kevin på att bli stylad i håret. Han ville se ut som Danny i E.M.D.

Otroligt....

Kevin Gillar Bobby så mycket att han inte släppte han en sekund. Utan han låg i hans famn hela tiden. Så söta.

Jag får inga som helst bra vibbar av det där. Är det acceptabelt att gosa med din kompis 12åriga dotter på det viset? Nej såklart inte. Men är man gay och heter bobby är det helt ok enligt Linda.
Gosar Lindas killkompisar med Melissa med kanske?
__________________
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2009-04-26 kl. 16:33.
2009-04-26, 16:36
  #10890
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
På tal om det måste jag komma ihåg att beställa blommor till min begravning.


Jag har inte hängt med, Peter.... inte hette han så han som var i det dära programmet? Han hette väl Henrik eller Hugo eller nåt?
Peter Thelenius, googla
2009-04-26, 16:40
  #10891
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Gosar Lindas killkompisar med Melissa med kanske


Den frågan är faktiskt bra....riktigt bra
2009-04-26, 16:41
  #10892
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet-trynet
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2rhrd3t&s=5

Som det sagts innan så ser denna bild på Bobby och Kevin i soffan läskig ut! Är detta normalt? Brukar man gosa så med en 12-13åring, om man nu inte är barnets förälder? Om ens då


När man kramar barn i tolvårsåldern så "retas" man lite, buskramar lite vilt så.... så att de får en kram men inte behöver bli "inklämda".... man ser ju hur inklämd han är det och så sitter mamma och vad han nu heter och säger att han älskar han, vad han nu heter.

Och varför heter Lindas kille Peter? Så hette väl inte han som vann henne i rättingprogrammet.
2009-04-26, 16:43
  #10893
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Peter Thelenius, googla

Tack där kom svaret. Han sjunger i ett basiskt element och ser inte värst vidare smart ut heller. Kaka kanske äntligen har hittat maka. Nån som tror på den?
2009-04-26, 16:49
  #10894
Medlem
Använder sonen läppstift?

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=1zf3bdd&s=5
2009-04-26, 17:03
  #10895
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Tack där kom svaret. Han sjunger i ett basiskt element och ser inte värst vidare smart ut heller. Kaka kanske äntligen har hittat maka. Nån som tror på den?

Känns som Linda träffat en ny soulmeet. Ungefär som no brain möter no brain.
2009-04-26, 17:06
  #10896
Medlem
Clara Hertzs avatar
x

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in