2009-02-24, 19:19
  #9085
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Han gillar poker, Linda har varit "pokerproffs".Han gillar pengar, Linda gillar att shoppa (fast ändå inte).

Jodå, i Lindas LaLa land är det där en soul meet.
Och både har ju varit "politiker" så det måste ju vara så.
2009-02-24, 19:23
  #9086
Medlem
elevators avatar
finns det någon live-streaming av programmet ikväll? har inte femman
2009-02-24, 19:25
  #9087
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elevator
finns det någon live-streaming av programmet ikväll? har inte femman
Jag kan inte se det heller, danska Lyxfällan har högre prioritet; men det kommer nog att finns för nedladdning på diverse sidor.
2009-02-24, 19:39
  #9088
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Vissa vill inte ge bloggen trafik (= pengar), men ändå delta i diskussionerna i tråden. Därför klistras inläggen in här. Idag gjorde jag det, för att ingen annan gjort det. Hade inga egna kommentarer att tillägga för tillfället.


Edit: Gick in på femmans hemsida för att kolla TV-tablån, många kanaler har stuvat om bland sändningarna pga den kungliga förlovningen. Gissar att SvT vinner kampen om tittarna ikväll...

Oj då! Rapport Special klockan 20:00 - onekligen så kommer detta påverka programmet... dålig tajming för Linda och co. Gissar på att de kommer sätta in en repris senare i veckan i en bra slot.
2009-02-24, 19:40
  #9089
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elevator
finns det någon live-streaming av programmet ikväll? har inte femman

Man kan se på programmet på Kanal 5.se senare.
2009-02-24, 19:42
  #9090
Bannlyst
LaLa

Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Han gillar poker, Linda har varit "pokerproffs".Han gillar pengar, Linda gillar att shoppa (fast ändå inte).

Jodå, i Lindas LaLa land är det där en soul meet.
LaLa land= Flashback för en del. För henne IRL.
2009-02-24, 19:43
  #9091
Medlem
Mycket motorcykel för Melissa och Kevin framöver?

Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Han gillar poker, Linda har varit "pokerproffs".Han gillar pengar, Linda gillar att shoppa (fast ändå inte).

Jodå, i Lindas LaLa land är det där en soul meet.

Men den ultimata soulmeeten är väl ändå Jofre som bott i Dubai? Han söker en välklädd, rökfri, katolsk kvinna som är intelligent...

Namn: Jofre Araldi. Ålder: 44 år.
Yrke: Vagabond. Exmodell och ex-Chippendale-dansare. ”Just nu gör jag ingenting, jag väntar på bra kontakter”.
Inkomst: 24 400 kronor (taxering 2008). Ort: ”Jag bor överallt, har inte hittat hem. Senast bodde jag i Dubai.” Barn: Nej.



Varför sökte du till programmet?

– Jag hade ingenting att göra och hade precis kommit hem från inspelningarna av tävlingsprogrammet ”Wipe out”. Då tipsade kanal 5 mig om det här.

Linda har barn. Skulle du bli en bra pappa?

– Ja, jag tror att jag skulle vara bäst. Jag är sportig och gillar saker som barn gillar. Som motorcyklar.

Hur förför du?

– Det var så längesen, så jag kommer inte ihåg hur man gör.

Hur är din idealtjej?

– My god! Kvinnlig, välklädd. Hon får inte ha några dåliga vanor. Inte röka, inte dricka. Hon ska vara intelligent. Ödmjukhet är väldigt viktigt. Och att hon är katolik.
2009-02-24, 19:43
  #9092
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Kommer det ske mätningar på antalet tittar tro? Om det nu är möjligt!? Vill i så fall inte vara med och bidra till att programmet får höga tittarsiffror. Får ladda ner skiten i så fall..
2009-02-24, 19:46
  #9093
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Kommer det ske mätningar på antalet tittar tro? Om det nu är möjligt!? Vill i så fall inte vara med och bidra till att programmet får höga tittarsiffror. Får ladda ner skiten i så fall..

Ja, men de som deltar i mätningarna har en box hemma som läser av vad de tittar på. Det spelar ingen roll om just du tittar eller inte, såvida du inte ingår i t. ex. MMS-mätningarna.

Jag kan posta tittarsiffran imorgon på förmiddagen.
2009-02-24, 19:46
  #9094
Medlem
elevators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Man kan se på programmet på Kanal 5.se senare.

hur lång tid tar det innan programmet ligger uppe på femman?
2009-02-24, 19:51
  #9095
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
[i]– My god! Kvinnlig, välklädd. Hon får inte ha några dåliga vanor. Inte röka, inte dricka. Hon ska vara intelligent. Ödmjukhet är väldigt viktigt. Och att hon är katolik. [/b]
Det är ju en perfekt beskrivning av ankan.
2009-02-24, 19:54
  #9096
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
20:00.

Jag kom dessvärre på att relativt nya avsnitt Simpsons och Family Guy sänds samtidigt... dilemma!
Men jag måste ju titta på NCIS nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in