Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Jag kan tänka mig att slänga mina på ryggen om bordet är rangligt.
Alt ligga på golvet och dricka direkt ur kranen. Är det fest så är det.
För övrigt tycker jag det är märkligt att Lindas ungar bygger sandslott. Fossilungar slutar med det i 5-6 årsåldern. Melissa som ska vara stora damen, pussa Danny, söka till Idol, ränna ensam i stan sent på lördagkvällar - bygger hon verkligen sandslott?
Jag orkar inte ta någon mer diskussion med Danny Boy. Leder säkert till att jag blir utkastad nån vecka för att ha varit för mycket off topic.
Men jag kommer till Umeå på fredag. Passa dig så jag inte daskar till dig med hängpattarna, kom inte för nära!

En kvinna till som vet hur man ska festa minsann!
Det är lite märkligt men det verkar som att någonstans mellan 9-14 så går man raskt från blöjbarnsstadiet till vuxen och det känns jävligt märkligt med tanke på att i en av Farmors seriösa kvarter så var hon partiledare och där hade de en punkt som sade att man inte ska vara vuxen förrän man är 30. Man kan undra varför allt hon säger och står för krockar hela tiden.
Kan se rubrikerna: "Man kränktes av äldre kvinna"
Den unge mannen berättar att han kunde inte tro sina ögon. Helt plötsligt när han står vid bänken får han se en äldre kvinna som spänner ögonen i honom. Han hinner inte ens reagera så har kvinnan tagit sitt ena bröst och kastat det (i en stil värdig en OS-segrare i kula) och landar på kinden på på den unge mannen med ett schmock! Kvinnan försvann hastigt efter bröstinsamlandet och mannen stod chockad kvar och hade det inte varit ett bevis med smärtan i kinden så hade han trott att han drömt. Han fortsätter att berätta att han känner sig oerhört kränkt, chockad och sårad och tänker anmäla händelsen. "Man ska inte behöva få bröst i ansiktet när man är ute och går", säger han.
Läs vidare på sid 4586 i en tidning nära dig på lördag OM Frugan finner DonnyBoy!
.