Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Japp, men ärliga försök och stor uppoffring från Farmor krävs för att det alls ska gå att bli någorlunda normalt. Har hon den kapaciteten? Tvivlar starkt!
Båda två? Farmor säger ju själv att hon inte kan sjunga. Sluta läs så selektivt!
Sista stycket är så idiotiskt så jag klarar inte ens att kommentera det på annat sätt än så här!
.
När sidohänget börjar att ta blickarna från Frk Botox,så är mammaleken över för Frk Botox!
Och då kommer en ny intervju med Frk Botox:
"Jag måste satsa på mig själv,min karriär och mina seriösa (hemliga,ler,fniss,skratt)jobberbjudanden! Min dotter förstår mitt krav på "allt ljus på mig"och som den förstående dotter hon är,har hon nu åkt hem för att låta mig utvecklas till den fullfjädrade,seriösa kvinna jag är!"