2009-01-22, 14:51
Medlem
mellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
------------------
Tack
Saknade komentarer från hennes blogg , men ville inte sätta foten dit
2009-01-22, 16:14
Medlem
Jag är seg.
Linda Rosing, 2009-01-22 14:59
Nu mobil bloggar jag. Fast bilden blev dålig så jag tog bort den. Men det funkar hur bra som helst det här med mobilen. Shit vad bra och kul!

13 Kommentarer
Nu ska jag shoppa inför min resa....
Linda Rosing, 2009-01-22 14:41
Idag har jag inte gjort mycket. Förutom bokat in två intervjuver. Jag känner mig jätte hänig från gårdagens firande,hahaha. Själv förvållat så klart. Men nu måste jag rycka upp mig och bege mig ut i det här snövädret och shoppa det sista innan Turkiet resan som jag ska på i morgon. Det ska bli så skönt att få komma ner till 17 grader varma Turkiet. Och i morgon kl:10 ska jag möta upp filmteamet och alla killarna. Sen bär det iväg och jag kommer hem på Tisdag kväll. Fem dagar med massa jobb i Turkiet. Men det kommer det vara värt och jag hoppas att jag hinner få någon ledig tid. Som det har sett ut i vårat schema förut så har det inte funnits mycket vila. Men den här gången ska jag jag ta mig tid.................
2009-01-22, 16:20
Bannlyst
hahahaha.................
2009-01-22, 16:57
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Ja, och collage drivs av diverse småskumma individer som har som rutin att, upps, skulle man betala skatt ,oxå!

Stället är väldigt frekvent av gudfader-wannabees och flickor som vet hur ta betalt för en natt eller två!
Dessutom hemsökt!

Självklart att Patsy trivs där!

Inget ställe jag skulle besöka, om jag hade velat ha min heder i behåll!

Har hört att span ofta tassar förbi......
2009-01-22, 16:59
Medlem
William Hainess avatar
Säkert flödar det vita guldet där också...
2009-01-22, 17:00
Bannlyst
Det förklarar hennes närvaro där då
2009-01-22, 17:03
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Varför skriver folk kommentarer på en blogg där innehavarinnan går ut öppet, och ofta, med att hon skiter i att läsa kommentarerna?

Där hon idiotförklarar folk för att de skriver kommentarer.

Frågan är vilket som är mest korkat....folk som skriver dumma kommentarer, eller de som kommenterar de dumma kommentarerna?
2009-01-22, 17:05
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Säkert flödar det vita guldet där också...

Tja, en av bröderna ingrosso är ju involverad, så varför inte.

Kanske därför span smyger omkring.....

och nu har ju blå månen torskat, oxå!
2009-01-22, 17:12
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Jag är seg.
Linda Rosing, 2009-01-22 14:59
Nu mobil bloggar jag. Fast bilden blev dålig så jag tog bort den. Men det funkar hur bra som helst det här med mobilen. Shit vad bra och kul!

13 Kommentarer
Nu ska jag shoppa inför min resa....
Linda Rosing, 2009-01-22 14:41
Idag har jag inte gjort mycket. Förutom bokat in två intervjuver. Jag känner mig jätte hänig från gårdagens firande,hahaha. Själv förvållat så klart. Men nu måste jag rycka upp mig och bege mig ut i det här snövädret och shoppa det sista innan Turkiet resan som jag ska på i morgon. Det ska bli så skönt att få komma ner till 17 grader varma Turkiet. Och i morgon kl:10 ska jag möta upp filmteamet och alla killarna. Sen bär det iväg och jag kommer hem på Tisdag kväll. Fem dagar med massa jobb i Turkiet. Men det kommer det vara värt och jag hoppas att jag hinner få någon ledig tid. Som det har sett ut i vårat schema förut så har det inte funnits mycket vila. Men den här gången ska jag jag ta mig tid.................

"Pitt resan på G. Väntar! Spänn ande! Varmt i Turkiet! Ska jobb a häck en av mig! Det är jätte hemligt men ba ra för er så ska jag ta la om att jag ska ha min jätte dyra klänn ing på mig när jag blir ett runk objekt för jobb iga serv itö er. Jag kommer nog få jätte lätt att hitta många serv itör er i turk iet som är jobb iga. Jag kommer nog inte att be höva leta lika länge i turk iet som jag fick göra i Barca. Eller var jag nu var!
Jag res er ju så myck et så gud vad jag glö mmer alla sställen som jag var it på! HAHAHAHA.
Och jag är barn fri...Jag be höver verk ligen vara barn fri ett tag. För när jag är mamma så är det jätte jobbigt att leta barn vakt som vill jobba nätt er!"

Typ lixom.......
2009-01-22, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
"Pitt resan på G. Väntar! Spänn ande! Varmt i Turkiet! Ska jobb a häck en av mig! Det är jätte hemligt men ba ra för er så ska jag ta la om att jag ska ha min jätte dyra klänn ing på mig när jag blir ett runk objekt för jobb iga serv itö er. Jag kommer nog få jätte lätt att hitta många serv itör er i turk iet som är jobb iga. Jag kommer nog inte att be höva leta lika länge i turk iet som jag fick göra i Barca. Eller var jag nu var!
Jag res er ju så myck et så gud vad jag glö mmer alla sställen som jag var it på! HAHAHAHA.
Och jag är barn fri...Jag be höver verk ligen vara barn fri ett tag. För när jag är mamma så är det jätte jobbigt att leta barn vakt som vill jobba nätt er!"

Typ lixom.......

Ja, Patsy kommer att ha fullt upp med sitt superviktiga jobb! HAHAHAHA!
2009-01-22, 17:30
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Ja, Patsy kommer att ha fullt upp med sitt superviktiga jobb! HAHAHAHA!

Speciellt när gallringen av stock inträffar!

Men hon har ju sin "jätte dyra" pitt-finnar-klänning på sig!
2009-01-22, 18:13
Medlem
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=qx1b9c&s=5
Shopping pause
Linda Rosing, 2009-01-22 17:42
Nu sitter jag och fredrik och pustar ut efter en intensiv shopping runda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in