Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Citat:
Tillslaget i samband med Grammisgalan var heller inte enda gången i år som Rosing fått påhälsning av polisens drogkommission. I samband med hennes 35-årsfirande på en innekrog på Stureplan i januari i år, gjordes en razzia sent på natten, och Rosing tycker sig nu se ett samband.
Hon själv.
- Ja, det är helt sjukt faktiskt. Det känns nästan som trakasserier tycker jag. Varför ska de hela tiden förfölja mig. Jag tycker så klart att polisen ska göra sitt jobb, men varför just mig varenda gång? Det finns andra det vore bättre att de testade. Jag har lagt allt sånt där bakom mig och tar helt avstånd från allt som har med droger att göra, säger hon.
"Varför ska de hela tiden förfölja mig. Jag tycker så klart att polisen ska göra sitt jobb, men varför just mig varenda gång? Jag har lagt allt sånt där bakom mig och tar helt avstånd från allt som har med droger att göra."
Varför? Kanske för att hon uppenbarligen knarkat i perioder, och så sent som för 14 (?) månader sedan testades positivt för kokain.
Tagit avstånd?

På vilket sätt då?
Citat:
I kvällens premiär av "Den rätte för Rosing" uppdagas dessutom en annan misstänkt knarkhistoria.
- Ni får se i programmet. Men jag blev sjukt besviken när jag upptäckte det. Kanal 5 har kollat upp allt efteråt, berättar hon.
Spännande! Jag gissar:

Någon bad henne svälja ihopknutna kondomer när de skulle flyga utomlands, och sedan blev Rosing sjuk och besviken. Det var då hon "mådde lite dåligt" och tvingades åka rullstol?