2009-02-24, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
"Polisen följde med mig mig in på toaletten": http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.1477125/linda-rosing-polisen-foljde-med-mig-in-pa-toaletten

Citat:
Tillslaget i samband med Grammisgalan var heller inte enda gången i år som Rosing fått påhälsning av polisens drogkommission. I samband med hennes 35-årsfirande på en innekrog på Stureplan i januari i år, gjordes en razzia sent på natten, och Rosing tycker sig nu se ett samband.
Hon själv.
- Ja, det är helt sjukt faktiskt. Det känns nästan som trakasserier tycker jag. Varför ska de hela tiden förfölja mig. Jag tycker så klart att polisen ska göra sitt jobb, men varför just mig varenda gång? Det finns andra det vore bättre att de testade. Jag har lagt allt sånt där bakom mig och tar helt avstånd från allt som har med droger att göra, säger hon.

"Varför ska de hela tiden förfölja mig. Jag tycker så klart att polisen ska göra sitt jobb, men varför just mig varenda gång? Jag har lagt allt sånt där bakom mig och tar helt avstånd från allt som har med droger att göra."

Varför? Kanske för att hon uppenbarligen knarkat i perioder, och så sent som för 14 (?) månader sedan testades positivt för kokain.
Tagit avstånd? På vilket sätt då?

Citat:
I kvällens premiär av "Den rätte för Rosing" uppdagas dessutom en annan misstänkt knarkhistoria.
- Ni får se i programmet. Men jag blev sjukt besviken när jag upptäckte det. Kanal 5 har kollat upp allt efteråt, berättar hon.

Spännande! Jag gissar: Någon bad henne svälja ihopknutna kondomer när de skulle flyga utomlands, och sedan blev Rosing sjuk och besviken. Det var då hon "mådde lite dåligt" och tvingades åka rullstol?
Senast redigerad av Slang-Calle 2009-02-24 kl. 17:50.
2009-02-24, 17:58
Medlem
Ba'alzamons avatar
Finns det någon tråd om snubbarna i programmet? Deras inkomster känns som något jag vill veta mer om, en kaptialförvaltare med 0 kronor i taxerad inkomst måste det finnas en intressant historia bakom.
Fredrik Weibull verkar ju från första anblicken vara lite av en skojare också.

Aftonbladets lilla faktaruta om deltagarna var tamefan mer intressant än vad Rosing är.
2009-02-24, 17:59
Medlem
Hahaha.

Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Fan vad skönt! Det kom en kungaförlovning ivägen. Nu får vi stora rubriker om förlovningen istället för stora rubriker om trosings tv-premiär.

Tack för det kungafamiljen!
Underbar tajming, de har visst existensberättingande trots allt!
Nu vill ju alla höra om den "gulliga dejtingsåpan" istället!
2009-02-24, 18:00
Medlem
Kapitalförvaltarn som du pratar om har varit politiskt aktiv inom Moderaterna och stod på någon av deras listor senaste valet...
Sen gillar han o spela poker också
2009-02-24, 18:23
Medlem
Från bloggen idag:

Det var riktigt kul att göra radio idag
Linda Rosing,
2009-02-24 16:56

Var tvungen att stiga upp kvart i fem idag, drog upp min stackars dotter ur sängen.. Hon såg fram emot att vara med, så taxin kom och vi åkte raka vägen till Mix Megapol.. Och som vanligt så hade Adam Alsing ett strålande varmt morgonhumör!! Det är alltid lika roligt och träffa honom och Gry! Melissa fick vara med, och hon tyckte det var spännande och roligt... Direkt efteråt så åkte vi till Vinyl, där gjorde jag en snabb itnervju med Jonas & Lillemor!!! Sedan gick jag över till The Voice, och det är alltid lika stimmigt och retfullt där, man skrattar gott efteråt!! Melissa tyckte det var kul och att hon vill jobba med radio, det ända är att man behöver ha ett tidigt morgonhumör!! Bilde kommer senare eller imorgon!
2009-02-24, 18:25
Medlem
Ännu ett inlägg från bloggen:

Nu är det inte många timmar kvar....
Linda Rosing,
2009-02-24 17:44

Jag fick redan se det första programmet för några timmar sedan... Har ändå lite pirr i magen inför när det visas på Kanal 5... Jag tänker mycket på min pappa som är med i kvällens program, han är världens gulligaste!!! Är så enormt glad att han ställde upp i programmet, och det känns tryckt! Jag ska hem till Bobby ikväll för att titta på programmet... Alex, Fredrik, Samuel och Melissa ska alla titta på programmet tillsammans med mig... Jag är lite nervös för vad de ska tycka om programmet, men vad jag såg idag så är jag så stolt... När jag såg pappa i programmet så började jag nästan gråta, blev så rörd för vad han sa!! Är så glad att jag har så underbara föräldrar!!
2009-02-24, 18:39
Bannlyst
Vad är grejen med att utan egna kommentarer kopiera blogginlägg från hennes sida in i den här tråden?
2009-02-24, 18:54
Medlem
Ba'alzamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAhrne
Vad är grejen med att utan egna kommentarer kopiera blogginlägg från hennes sida in i den här tråden?

En vild chansning:
För att ge folk en chans att undvika besöka bloggen och därmed ge henne ekonomiskt stöd.
2009-02-24, 18:56
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jdags
Kapitalförvaltarn som du pratar om har varit politiskt aktiv inom Moderaterna och stod på någon av deras listor senaste valet...
Sen gillar han o spela poker också

En manlig motsvarighet till Linda
Kanske en ny soul meeet.
2009-02-24, 18:56
Medlem
Citat:

Vissa vill inte ge bloggen trafik (= pengar), men ändå delta i diskussionerna i tråden. Därför klistras inläggen in här. Idag gjorde jag det, för att ingen annan gjort det. Hade inga egna kommentarer att tillägga för tillfället.

Edit: Gick in på femmans hemsida för att kolla TV-tablån, många kanaler har stuvat om bland sändningarna pga den kungliga förlovningen. Gissar att SvT vinner kampen om tittarna ikväll...
Senast redigerad av Slang-Calle 2009-02-24 kl. 19:12.
2009-02-24, 19:02
Medlem
Drakfisks avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Vissa vill inte ge bloggen trafik (= pengar), men ändå delta i diskussionerna i tråden. Därför klistras inläggen in här. Idag gjorde jag det, för att ingen annan gjort det. Hade inga egna kommentarer att tillägga för tillfället.

+ att man kanske inte vill ha på sitt samvete att man besökt "fröken" Rosings blogg.
2009-02-24, 19:05
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
En manlig motsvarighet till Linda
Kanske en ny soul meeet.

Han gillar poker, Linda har varit "pokerproffs".Han gillar pengar, Linda gillar att shoppa (fast ändå inte).

Jodå, i Lindas LaLa land är det där en soul meet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in