2009-02-03, 22:13
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag kommer inte ihåg - sändes hennes kommentar angående dottern i teve eller var det bara på livefeed?

Kommmer inte heller ihåg. Vi får väl se. Dock kommer jag ihåg när hon dissade Kevins far.

Likadant med det hon snackade om när hon sket på sig i en taxi. Eller om det var på en fest? Orsaken till att Patsy sket ner sig, var att hon blivit så dålig i magen av all kola hon snortade.

Undrar om hennes snack om när hon brandade han boxaren,scott, i en rättegång?

Fy farao vad mycket skit hon snackat under sin tid i huset.
Och ojsan så stolta anal fem kommer att vara!

Och hennes likgiltiga beteende efter det att hon blivit fråntagen vårdnaden av sin dotter.
2009-02-03, 22:55
Avslutad
Jag kommer hata mig själv efter detta, men det får jag fan i mig ta! Finns det någonstans man kan se trailern och/eller reklamfilmen/filmerna för serien?
2009-02-03, 22:59
Bannlyst
Kommer ni ihåg hennes min i bikten när hon frågade en av killarna vem som var snyggast av tjejerna och han svarade Malin
Jag skrattade så jag ramlade ned i golvet då
man såg så tydligt hur sur hon blev och vad hon ville att han skulle svara

hon är inte så bra på att dölja sina känslor direkt
2009-02-03, 23:28
Medlem
mellys avatar
Nu är jag hemma igen,,,,
Linda Rosing, 2009-02-03 22:38

Jag har haft en fantastisk dag i Norrköping. Vi har filmat hela dagen och gud vad vacker stad det är.Och vilket väder vi har haft. Mycket fina bilder har vi fått. Allt har gått smidigt och jag har haft jätte kul. Och vad jag har haft för mig kommer ni att få se i mitt program längre fram i vår. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det godnatt. För i morgon väntar nästa äventyr och då ska jag till södertälje och spela in. Puss och godnatt!
2009-02-03, 23:28
Medlem
.
Senast redigerad av nvmd 2009-02-04 kl. 00:04.
2009-02-03, 23:44
Bannlyst
Hon måste vara ensam i världen om att tycka att Norrköping är vackert.
2009-02-04, 00:01
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Nu är jag hemma igen,,,,
Linda Rosing, 2009-02-03 22:38
Jag har haft en fantastisk dag i Norrköping. Vi har filmat hela dagen och gud vad vacker stad det är.Och vilket väder vi har haft. Mycket fina bilder har vi fått. Allt har gått smidigt och jag har haft jätte kul. Och vad jag har haft för mig kommer ni att få se i mitt program längre fram i vår. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det godnatt. För i morgon väntar nästa äventyr och då ska jag till södertälje och spela in. Puss och godnatt!

Med tanke på att hon hoppar in i duschen direkt efter enter så kan vi ju tänka oss vad hon har haft för sig.

Södertälje? Gruppeknall med ett gäng kåta syrianer i Ronna då va?
2009-02-04, 00:04
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws

Lundell?
2009-02-04, 00:04
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Södertälje? Gruppeknall med ett gäng kåta syrianer i Ronna då va?

Det var det första som jag kom att tänkta på när jag läste att Patsy ska till Södertälje.
2009-02-04, 00:07
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Att Patsy har ett gott öga för mörka killar, rådet det inte några som helst tvivel om..Hon kommer att ta en avstickare under inspelningen i Södertälje var så säkra, lite anus-sex med en Syrian kan inte Patsy motstå.
2009-02-04, 05:59
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
tja innerstan e väl hygglo o den gamla industrimiljön vid än har väl fått nåt arkitekturpris.

http://www.resume.se/nyheter/2009/02/03/borsbolag-erbjod-bloggare-/

Citat:
Börsbolag erbjöd bloggare bröstförstoring
Börsbolaget Q-Med erbjöd flera unga bloggare att testa produkten Macrolane som används för bröstförstoring.
Om de skrev om produkten skulle de få den gratis.

En av de som fick erbjudandet var Beatrice Birkeldh, bloggare frilansreporter och frilansreporter för tjejtidningar och Expressen fredag.

I mejlet skrev Q-Med:s globala internetchef:
”Vi ska ta ut 10 personer i Sverige som vi ska sponsra under ett år. Du kommer att få prova Restylane och Macrolane under ett år mot att du skriver om behandlingarna och produkterna regelbundet på din blogg under ett år.”

Beatrice Birkeldh svarade på bloggen :
”Jag är starkt emot att unga ska uppmuntras till alla sorters skönhetsoperationer/sprutinjektioner och jag tycker jag är vacker som jag är. Tack.”

Idag har Upsala Nya Tidning skrivit om Q-Med:s raggningsförsök. Och marknadschefen Tommy Gullbo backar.
– Mejlet till de här bloggarna är ett ogenomtänkt initiativ, säger han till tidningen

Dom skulle mailat Linda istället.....
2009-02-04, 11:52
Medlem
Södertälje
Linda Rosing, 2009-02-04 10:04
Idag vaknade jag med mobiltelefonen i örat, och sen kockan halv åtta har jag konstant pratat i telefon. Det blev en usel frukost. En glas av beroccas multivitamin, kaffe och en avokado. Den senaste tiden har jag inte ätit riktigt bra frukost. Man blir små trött hela dagen om man inte förbereder sig med bra energi på morgonen. Jag kände i hlegen hur underbart det är att äta frukost i lugn och ro, så mitt nästa mål är att varje dag ta mig tid att äta en bra fruksot.

Nu är jag på väg till Södertälje för inspelning av mitt program. Vet inte riktigt vad som kommar att hända, men vet bara att det är planerat att spela in programmet ända fram till åtta ikväll! Men det blir ju alltid förseningar hur man än förbereder sig. Oförutsedda saker händer ju jämt!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in