Under den sista resan i På Spåret ikväll nämndes Linda Rosing som ledtråd på 4 poäng (om jag minns rätt). Resmålet var givetvis Västerås. Undrar om hon tar det som en bekräftelse på sin storhet att kåtbocken Oldsberg hade med henne.
Men visst är det illa för Västerås att hon ö h t är med som ledtråd?
Precis vad Linda behöver, ännu en skitsnackare som är proppfull av enkla lösningar på hur man "mår bättre".
Livscoach och horoskop, vad mer behöver man för att komma till freds med sig själv och bli en lycklig och god människa?
__________________
Senast redigerad av lillamopsen 2009-01-17 kl. 14:23.
Från: Frank (Gäst) Postat: 2009-01-17, 11:19
hon ser ut som ett sprutluder som vanligt!
Från: anna (Gäst) Postat: 2009-01-17, 10:59
Finns det någon del som är äkta...
Från: Peter (Gäst) Postat: 2009-01-17, 03:57
Jag tycker Linda er vacker.....
Från: En som slutat (Gäst) Postat: 2009-01-17, 02:20
Fimpa ciggen så är du ännu snyggare på bild'
Från: hanna (Gäst) Postat: 2009-01-17, 00:21
ja vad ska man säga hon e ju som hon e skabbbbiiiggggggg
Från: Anonym (Gäst) Postat: 2009-01-16, 23:41
Linda ser enbart billig ut ! totalt avsaknad av charm, stor som en karlakarl. Babsan är snyggare som kvinna
Jag tycker synd om henne *snyft*
Från: Tomas (Gäst) Postat: 2009-01-16, 23:29
Som en krönikör skrev nyligen: "Lindas senaste ingrepp (snitten i mungiporna som ska få henne att se ständigt leende ut) var hennes sorgligaste hittills." Under masken döljer sig en liten rädd osäker flicka...kan inte någon bara ta henne i famn och säga att hon är bra som hon är.
Från: Ulla (Gäst) Postat: 2009-01-16, 23:03
Skulle inte fröken Rosing sluta röka efter nyår skrev hon i sin blogg iaf.. nej hon är inte snygg,men hon var söt när hon var med i BB.Hoppas ni får en trevlig kväll!
Från: Dylan (Gäst) Postat: 2009-01-16, 22:47
Nja vet inte det riktigt, det finns nog vackrare och fräschare,
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-01-16, 22:32
Å vad är detta för öststatsbrud då?
Från: A// (Gäst) Postat: 2009-01-16, 21:55
Jag brukar i normala fall vara en snäll människa, som inte klankar ner på andra. Men snälla snälla Alex, du verkar vara så vettig och sund...Vacker? Hon ser ju ut som en man som försöker se ut som en kvinna! När hon var med i Big Brother var hon jättesöt, men nu....Nej hon ser läskig ut! Försök att övertala henne att inte göra några mer ingrepp....Så synd att förstöra något som var Så Fint från början. Men hon verkar vara en fantastiskt snäll och mysig person. Kram!
Från: Mia (Gäst) Postat: 2009-01-16, 21:44
Synd att vi inte får se en bild på jurymedlemmen Jannike, hon lär ju vara störtläcker ikväll
Från: e (Gäst) Postat: 2009-01-16, 21:20
Bara jag som tycker att läpparna blivit lite svullna?
Antar att det är några intelligenta som skrivit och sedan ett gäng avundsjuka människor utan liv och utseende som varit inne och spridit sin dynga!
Fär att resonera i Patsy,Pimpen och ButtBilly-termer!
__________________
Senast redigerad av MaeWest 2009-01-17 kl. 16:49.
Tack för info. Betalar hon coachen ur egen ficka eller får kanal 5 stå för hela kalaset? Betalar kanal 5 Linda för att medverka i kukfinnarshowen? Nån som vet hur mycket?
Från: Frank (Gäst) Postat: 2009-01-17, 11:19
hon ser ut som ett sprutluder som vanligt!
Från: anna (Gäst) Postat: 2009-01-17, 10:59
Finns det någon del som är äkta...
Från: Peter (Gäst) Postat: 2009-01-17, 03:57
Jag tycker Linda er vacker.....
Från: En som slutat (Gäst) Postat: 2009-01-17, 02:20
Fimpa ciggen så är du ännu snyggare på bild'
Från: hanna (Gäst) Postat: 2009-01-17, 00:21
ja vad ska man säga hon e ju som hon e skabbbbiiiggggggg
Från: Anonym (Gäst) Postat: 2009-01-16, 23:41
Linda ser enbart billig ut ! totalt avsaknad av charm, stor som en karlakarl. Babsan är snyggare som kvinna
Jag tycker synd om henne *snyft*
Från: Tomas (Gäst) Postat: 2009-01-16, 23:29
Som en krönikör skrev nyligen: "Lindas senaste ingrepp (snitten i mungiporna som ska få henne att se ständigt leende ut) var hennes sorgligaste hittills." Under masken döljer sig en liten rädd osäker flicka...kan inte någon bara ta henne i famn och säga att hon är bra som hon är.
Från: Ulla (Gäst) Postat: 2009-01-16, 23:03
Skulle inte fröken Rosing sluta röka efter nyår skrev hon i sin blogg iaf.. nej hon är inte snygg,men hon var söt när hon var med i BB.Hoppas ni får en trevlig kväll!
Från: Dylan (Gäst) Postat: 2009-01-16, 22:47
Nja vet inte det riktigt, det finns nog vackrare och fräschare,
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-01-16, 22:32
Å vad är detta för öststatsbrud då?
Från: A// (Gäst) Postat: 2009-01-16, 21:55
Jag brukar i normala fall vara en snäll människa, som inte klankar ner på andra. Men snälla snälla Alex, du verkar vara så vettig och sund...Vacker? Hon ser ju ut som en man som försöker se ut som en kvinna! När hon var med i Big Brother var hon jättesöt, men nu....Nej hon ser läskig ut! Försök att övertala henne att inte göra några mer ingrepp....Så synd att förstöra något som var Så Fint från början. Men hon verkar vara en fantastiskt snäll och mysig person. Kram!
Från: Mia (Gäst) Postat: 2009-01-16, 21:44
Synd att vi inte får se en bild på jurymedlemmen Jannike, hon lär ju vara störtläcker ikväll
Från: e (Gäst) Postat: 2009-01-16, 21:20
Bara jag som tycker att läpparna blivit lite svullna?
Hon har suttit med cigg i handen på flera bilder nu, jag tror hon heltidsröker. Vad hände med alla pöwwerwallks och den sunda livsstillen hon anammade?
Hon har suttit med cigg i handen på flera bilder nu, jag tror hon heltidsröker. Vad hände med alla pöwwerwallks och den sunda livsstillen hon anammade?
Nu behöver hon ju inte leka hälsoorakel längre!
Hon får ju ett eget reklamprogram om "hur leta upp kåta dumskallar".(IKEA-sängar, RFSU och Viagra sponsrar.)
För att hålla förfallet borta, så sprutas det in vissa gifter. Eller karvas det lite lätt både här o där!
Knaprar väl effedrin till frukost, blandat med näskaffe och en sträng kola!
Påvvervalksen är nog utbytta mot 1000 juck i sänghalmen! (Kom nu ihåg att hon vinklat mungiporna uppåt för att inte dregla för mycket vid sina blowjobs!)
Shopping, ölhävning och räkmackeätning bränner väl även det några kalorier.
Säger sig ju självt att denna livsstil är det ultimata för att få en livslängd på 40!
ang Maria som ska hjälpa linda att må bra måste ju tycka att detta är hennes enklaste jobb hitills.
linda går ju på ALLT alla andra säger som har en titel eller dyl.
och allt går nog bra så länge Marie inte snor någon kille eller uppmärksamhet av Linda.
Nu behöver hon ju inte leka hälsoorakel längre!
Hon får ju ett eget reklamprogram om "hur leta upp kåta dumskallar".(IKEA-sängar, RFSU och Viagra sponsrar.)
För att hålla förfallet borta, så sprutas det in vissa gifter. Eller karvas det lite lätt både här o där!
Knaprar väl effedrin till frukost, blandat med näskaffe och en sträng kola!
Påvvervalksen är nog utbytta mot 1000 juck i sänghalmen! (Kom nu ihåg att hon vinklat mungiporna uppåt för att inte dregla för mycket vid sina blowjobs!)
Shopping, ölhävning och räkmackeätning bränner väl även det några kalorier.
Säger sig ju självt att denna livsstil är det ultimata för att få en livslängd på 40!
aaah! NU fattar jag varför hon karvade upp munnen! Hon ska få plats med två bastanta istället för en! Nu kan hon underhålla upp till 4 killar på en och samma gång. två i bak och två där fram. Tur att hon helt enligt egen utsago är bra på att knulla runt.
"Pratade med en rätt känd person i natt som berättade att även Linda Rosing blivit anmäld till socialen för att vanvårda sina barn. Jag fick höra att Linda tydligen trodde det var Fadde som låg bakom anmälan till socialen. Stämmer det är det förjävligt."