2008-07-11, 00:18
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Ska bli förbannat kul att se vad hennes dotter kommer att göra som vuxen. Hur gammal e ungen nu? 14-15-16?
2008-07-11, 00:24
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Ska bli förbannat kul att se vad hennes dotter kommer att göra som vuxen. Hur gammal e ungen nu? 14-15-16?

Herregud!

Våga tänka på det,nu?

Beroende på vad fadern pysslar med,så kan det kanske finnas en förhoppning om att hans gener är starkare än Lindas?

Men risken är att äpplet inte faller så långt från trädet och att rosa solglasögon kommer att sitta säkert på näsryggen.
2008-07-11, 00:25
Bannlyst
Vad sysslar egentligen Melissas pappa med? Vill minnas jag läste han var en förmögen affärsman som gärna höll sig i bakgrunden. Men var han verkligen det eller en av Västerås praktmiffon?
2008-07-11, 00:42
Medlem
Jaywalkers avatar
Vackra kusin Jenny

Tänker på ett inlägg Linda hade för någon vecka sedan där vackra kusin Jenny var på besök och hade Big Planes!! Rapport kommer givetvis senare, med foton enligt Linda.

Inget blev av detta fotat mer än ett foto som Linda ansåg vara av omslagsklass där hon i verkligheten såg ut som modell för födande från någon fjärran bushklan!

Samma helg var Mamma Mia gänget och ALLA kändisar var där. Till detta hade man väl kunnat vänta att jetsetkända kusinen från amerika som umgås med alla kändisar overthere hade kunnat fixa biljetter när tydligen inte Lindas eget kändisskap räckte till. Märkligt tycker jag när dom båda är sååå kända enligt ankan.
2008-07-11, 00:56
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Vad sysslar egentligen Melissas pappa med? Vill minnas jag läste han var en förmögen affärsman som gärna höll sig i bakgrunden. Men var han verkligen det eller en av Västerås praktmiffon?

Förmögen affärsman?

Tror du Linda skulle ha lämnat en karl med en "förmögenhet"?

Om det nu inte var han som insåg vart det barkade och flydde hals över huvud!

Förresten....jag har ett svagt minne av att det var han som pyntade Lindas första proteser!
Eller har jag fel?
Kanske Kevins far.....äh,strunt samma!
Oavsett vad det gäller så tar nog linda bra betalt för att umgås med en pojkvän!

Fadde gick ju i konken för Lindas dyra ingrepp och sånglektioner!
2008-07-11, 01:06
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Förmögen affärsman?

Nej, pengar behövs om man ska kunna ha råd med alla Lindas skönhets??operationer (ska man verkligen tala om skönhet i detta fallet?). Var säkert inte hon som lämnade honom, karln insåg väl som du skriver läget och sen var där kanske inte så mycket för Linda att säga till om. Och sen hade han väl vårdnaden om dottern ett tag oxå så inget underhåll inte. Men men, nu har ju allt löst sig till det bättre å Linda kan återigen lägga en massa stålar på sitt utseende...tyvärr
2008-07-11, 02:10
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Nej, pengar behövs om man ska kunna ha råd med alla Lindas skönhets??operationer (ska man verkligen tala om skönhet i detta fallet?). Var säkert inte hon som lämnade honom, karln insåg väl som du skriver läget och sen var där kanske inte så mycket för Linda att säga till om. Och sen hade han väl vårdnaden om dottern ett tag oxå så inget underhåll inte. Men men, nu har ju allt löst sig till det bättre å Linda kan återigen lägga en massa stålar på sitt utseende...tyvärr

Vårdnaden om dottern förlorade Linda inför hela,halva sverige!

Det var under BB-tiden som fadren till dottern fick nog och skickade in ett papper för Linda att underteckna.
Tydligen hade de delad vårdnad innan BB-tiden.

Micke frågade vad det var,och linda ryckte i princip bara på axlarna och ansåg det vara en struntsak.

Hon ansåg att dottern var en black om foten för hennes begynnande världskarriär,och dumpade helt sonika dottern för att istället få glänsa på Stureträsket!

Dessutom berättade hon om hur korkad pappan till kevin var,och hon ansåg att barnens pappor var sippa när de ville att hon skulle plocka ner utvikningsbilderna på sig själv när barnen kom på besök!

Hon berättade även stolt,att hon lärt sina barn att säga att "mamma är snygg"!

Vilket hon,var gång hon blev på lyset,alltid sluddrade till de intagna i huset!-"Vicsht e ja schnygg?!"

När hon inte spydde bakom elementet och i sängen!
2008-07-11, 10:15
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Kan ju vara den där bögblaskan,Q-någottjosan,eller vad den nu heter?

Det är faktiskt europride snart,och då kommer det säkert ett nytt nummer med anledning av det.
Eller så kan det även vara något annat som rör just Pride.

Kanske veckorevyn? De har ju tappat kalsongerna för länge sedan,då de tycker att 14-åriga tjejer ska veta allt om oralsex och hur en "ung,knoppande kvinna" spinner loss på en fjunig killkompis.

Givetvis är Linda och hennes dotter fina fisen för veckorevyns läsarkrets!

Ja, men det är ju klart att det är den! Alla hennes vänner är ju bögar, hon bloggar på hankypanky-forumet och allt kretsar kring gayvärlden och allt detta ihop med europride måste ju generera ett uppslag i nån gaytidning. Med tanke på hur de klär ut sig under pride-paraderna så kanske det inte är så konstigt att Farmor anser anknäbbar är snyggt - hennes input kommer ju från folk som klär sig i fjädrar och annat märkligt.
.
2008-07-11, 10:21
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Förmögen affärsman?

Förresten....jag har ett svagt minne av att det var han som pyntade Lindas första proteser!
Eller har jag fel?
Kanske Kevins far.....äh,strunt samma!
Oavsett vad det gäller så tar nog linda bra betalt för att umgås med en pojkvän!

Fadde gick ju i konken för Lindas dyra ingrepp och sånglektioner!
Om jag minns rätt så var det killen som var religiös och som hon gifte sig med som betalade första tuttarna.

Ang hennes sätt gentemot barnen och speciellt Melissa under BB-tiden så var det chockerande och hjärtskärande att sitta och höra hur kall hon var. Det verkar som att de har bra kontakt i dag och det glädjer mig för Melissas skull men i bloggen verkar det lite överdrivet....som om hon nu MÅSTE visa hur mkt de älskar varandra och hur bra allt är. Känns fejkat för mig...
.
2008-07-11, 11:09
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #1:

"Vi såg "Sex and the city"!
Published: Idag, 09:59

Efter plåtningen igår så gick jag och barnen på bio.
Eftersom jag varit borta hela dagen så fick dom välja
vad vi skulle göra, och då blev det bio.

Vi stannade till först på Mc Donalds och åt.
Sen gick vi till Hötorgetsbio och där var det som vanligt
massor med folk.

Det blev lätt att välja film.
Båda mina barn ville se "Sex and the city".

Både Jag,Kevin och Melissa älskarde den serien när
den gick på tv. Så det fick bli den filmen!

Inte mig emot då jag fullkommligt ÄLSKADE den.

Jag kan verkligen rekommendera er som inte har
sett den. Gå och se den,den är fantastiskt bra.

Både jag och barnen grinade och skrattade om vart annat.
Den är bara såååååå romantisk.

Den kanske är världens bästa film!
Absolut den bästa jag har sett iallafall.

Man blir helt ekelt kär när man ser den.
Det bara är så!

Det är en sån film man ska gå med någon som man nyss
träffat och är attraherad av. För man blir bara så KÄR!

En perfekt dejt är att gå och se den filmen.
För då är allt klart sen(skratt)!

Så jag och barnen hade en super mysig biokväll."

Nu är hästarna på rymmen från stallet igen...jag fattar inte hur filmen är perfekt för en date och att allt sen är klart...? Någon som kan förklara för mig?
.
2008-07-11, 11:23
Medlem
Tolvans avatar
Vilken kille i Kevins ålder älskar Sex and the city?
2008-07-11, 11:24
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Dagens Farmor #1:

Det är en sån film man ska gå med någon som man nyss
träffat och är attraherad av. För man blir bara så KÄR!

En perfekt dejt är att gå och se den filmen.
För då är allt klart sen(skratt)!

Så jag och barnen hade en super mysig biokväll."

Nu är hästarna på rymmen från stallet igen...jag fattar inte hur filmen är perfekt för en date och att allt sen är klart...? Någon som kan förklara för mig?
.

För att få sig ett skjut, fattar la du

Jag tycker att det är skrämmande att hon tar med sin son på en sådan film. Hon kan ju försöka inbilla oss att han älskar Sex and the city. Allt hon gör är för sitt egna höga nöjesskull, hon skiter ju i sina barn. Det finns tusen andra saker att göra på sommarlovet än att hänga med morsan till frissan, spruta in botox, plåtningar och städa lägenhet.

Jag skulle vilja träffa henne och tala om vilken kass mamma hon är, tycker så synd om barnen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in