2009-02-21, 14:09
  #8977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenKenmaj
Varför var inte Slabbeduskan inbjuden till Gaygalan (hon har ju bara bögar som vänner, självklar kandidat kan man tycka),
premiären av Män som hatar kvinnor och andra "fina" fester dit Sveriges kändisar visar upp sig?

Mäh! Var hon inte på gaygalan? Är det slut mellan henne och gaymaffian? De spelade ju in en film i somras på Pridefestivalen, om sin fantastiska vänskap... men isåfall blir det kanske ingen uppföljning?

Länge sedan hon prisade Erwik och Bobby i bloggen också? Alltså, flera dagar sedan... Har glöden falnat?
(Att det numera är finito mellan Bionda och Bobbys Amal har vi ju sett bildbevis på...)
2009-02-21, 15:10
  #8978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det beror väl på hur bra Den Rätte För Rosing går. Det kan mycket så att kanal 5 har något form av avtal med Linda att de får använda henne lite hur de behagar, vilket förklarar varför hon var med i Sanningens ögonblick, Wipeout, Voice, med mera.

Känns lite som de, milt uttryckt, valt att smida medan järnet är varmt. Kanske har de kontrakterat henne på (max) ett år?
Svårt att tro att de planerar mer tv för henne efter våren. Men vem vet?

Och vad det gäller bloggen:
Hon har ju uppenbarligen ingen egen inre drivkraft att skriva... så den är nog väldigt beroende av vilken deal hon erbjuds.
2009-02-21, 16:32
  #8979
Bannlyst
Hur många här inne kommer att se Den rätte för Linda Rosing på Tisdag?

Jag undar hur många som kommer att se den.
jag är delad i frågan , ville se men vill inte gynna henne
2009-02-21, 16:52
  #8980
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Hur många här inne kommer att se Den rätte för Linda Rosing på Tisdag?

Såvida du inte ingår i en tittarundersökning så spelar det ingen roll.
2009-02-21, 16:55
  #8981
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Känns lite som de, milt uttryckt, valt att smida medan järnet är varmt. Kanske har de kontrakterat henne på (max) ett år?
Svårt att tro att de planerar mer tv för henne efter våren. Men vem vet?

De väntar väl att se om Den rätte för Rosing går bra eller inte. Det är mycket möjligt att de trollar fram ännu ett realityprogram kring Lindas liv och leverne om det skulle gå bra - jag kan knappast tänka mig att de skulle använda henne som programledare eller något sådant dock. Hon är väldigt tafatt framför kameran...
2009-02-21, 17:36
  #8982
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Såvida du inte ingår i en tittarundersökning så spelar det ingen roll.

Ok säger du det så kan ju jag titta, har precis som Soolen varit kluven.
2009-02-21, 17:37
  #8983
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Hur många här inne kommer att se Den rätte för Linda Rosing på Tisdag?

Jag undar hur många som kommer att se den.
jag är delad i frågan , ville se men vill inte gynna henne

Jag tänker inte se skiten men det spelar ingen roll om du eller någon annan gör det. Bara referensgrupperna som räknas.
Hade dock varit kul om dom kunde mäta tittarsiffror på samma sätt som man mäter unika besök på websidor. Hade kunnat bli intressanta resultat
2009-02-21, 19:21
  #8984
Medlem
Såg en trailer med några av de stackars "männen", en av killarna som deltar är 19 år!!!

Herregud, är han inte lite för ung för Rosing???
2009-02-21, 19:46
  #8985
Medlem
styggvesnyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppan
Såg en trailer med några av de stackars "männen", en av killarna som deltar är 19 år!!!

Herregud, är han inte lite för ung för Rosing???
Fysiskt-ja.
Mentalt-nej.
2009-02-21, 19:49
  #8986
Medlem
SmiLLies avatar
Jag kommer titta!
Fast jag får ladda hem det eftersom jag inte ens har femman!
Men det kanske är lika bra!? Sen kommer jag sitta där bakom min
skämskudde och halvt skratta halvt gråta...antagligen.
2009-02-21, 19:50
  #8987
Medlem
William Hainess avatar
Just därför tror jag det blir en flopp Soolen - vilka tilltalar programmet egentligen? Det kan knappast räknas som söt familjeteve såsom Bonde söker fru eller Ensam mamma söker. Big Brother-tittarna har skingrat upp sig för länge sedan. Bilkraschtevetittare är inte många. Så vilka blir kvar?
Jag vet inte. Jag kan naturligtvis ha fel, men jag förstår inte vilka Den rätte för Rosing försöker rikta in sig på.

Jag kan posta tittarsifforna när de kommer ut på onsdag förmiddag i alla fall så får vi se vem som får rätt.
2009-02-21, 20:33
  #8988
Medlem
Tolvans avatar
Som jag sagt tidigare (tror jag) så tror jag att första avsnittet kommer ha höga tittarsiffror men sedan dalar nog intresset snabbt om det inte blir massa snask och snusk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in