Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det beror väl på hur bra Den Rätte För Rosing går. Det kan mycket så att kanal 5 har något form av avtal med Linda att de får använda henne lite hur de behagar, vilket förklarar varför hon var med i Sanningens ögonblick, Wipeout, Voice, med mera.
Känns lite som de, milt uttryckt, valt att smida medan järnet är varmt. Kanske har de kontrakterat henne på (max) ett år?
Svårt att tro att de planerar mer tv för henne efter våren. Men vem vet?
Och vad det gäller bloggen:
Hon har ju uppenbarligen ingen egen inre drivkraft att skriva... så den är nog väldigt beroende av vilken deal hon erbjuds.