Men hallå, det där var faktiskt länge sedan!
Det var ju förra julen som bestyren blev för mycket! Och många månader sedan Melissa flyttade, och flera månader sedan Jannike försvann... Och flera veckor sedan Linda visade sig offentligt med Peter, och flera dagar sedan strippan hyrdes in...
Alltihopa i förfluten tid alltså. Vi ska ju gå vidare nu, det har ju Erwik sagt!
Numera är Rosing noga med att äta frukost:
Citat:
Linda Rosing, 2009-02-03 08:56
Min frukost idag: 2 koppar kaffe, ett knäckebröd och massa äpplen och bananer.
Det får mig att stå iallafall några timmar till!!
Försov mig lite, snoozade ett antal gånger på alarmklockan. Så det fick bli express dusch och turbo sminkning!!! haha
Citat:
improveme.se 2008-10-04 19:12
Linda Rosing har genomgått en förvandling. Från att ha hinkat vin och levt ett onyttigt liv så har hon gjort en resa där hon nu fokuserar sig på att må bra, äta rätt och vårda sitt utseende.
På sin blogg avslöjar Linda vad hon gör för att hålla sig fräsch.
+ Hon solar sig brun.
+ Hon power-walkar sig smal.
+ Hon äter nyttigt.
+ Hon tatuerar sina bryn.
+ Hon färgar och plockar sina fransar.
Linda har också berättat tidigare om hur hon gjort flera Restylane-behandlingar.
Däremot slarvar fröken Rosing med frukosten, vilket är långt ifrån bra. Så här skriver hon i bloggen:
– Jag dricker mitt morgon kaffe som vanligt. Jag kan inte äta så tidigt på morgonen,det funkar inte alls.
Men framåt lunch då är jag så hungrig att jag skulle kunna äta en varg...hahahaa!
Undrar bara vad som menas med massa äpplen och bananer...
En massa av frukt, någon slags puré kanske, en smoothie?
Eller menar hon massvis av/massor av frukt, och isåfall; hur många äpplen och hur många bananer?
Vad tror ni?