Citat:
Linda Rosing, 2009-06-24 14:25
I morgon får jag min dator. Den var sviiiin dyr. Men det är den helt klart värd. Och i morgon lägger jag upp en bild på den så ni får se hur den ser ut. Jag älskar den! Ååå vad jag längtar tills i morgon.
Linda Rosing, 2009-06-24 14:43
Jag är verkligen ledsen men jag har inte haft möjlighet att kunna läsa era mail förrens nu. Därför har jag inte kunnat svara heller som ni säkert förstår. När jag loggade in så hade jag fått nästan 1000 mail! Galet men hur kul som helst. Fortsätt gärna att skicka mail med era frågor så ska jag besvara det jag kan här i bloggen. Och sen vill jag bara säga, tusen tack till alla ni underbara som sänder mig så fina lyckönskningar i mitt liv. Om ni visste vad glad jag blir. Jag ska ha en dag i veckan där jag bara svarar på era mail ,så fortsätt maila på precis som ni tidigare har gjort. Min mail hittar ni på vänstra sidan här på bloggen.
Men... hur går det här ihop?
För det första, varför fick hon inte datorn med sig direkt?
(Den kan iofs ha varit tillfälligt slut på lagret. Eller så är den så pass stooor att den inte går in i stora bilen?)
Nåväl, hursomhelst leverans dagen efter. Men hur vet hon att hon älskar den innan hon fått hem och installerat den?
Och det här med mailboxen... Har hon inte kunnat logga in från Peters dator? Och hur kan det isåfall komma sig att hon plötsligt fått tillgång till mailen precis nu, dagen innan den nya datorn kommit?