Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Hittade en gammal Metro på toan idag. Där intervjuades Belinda Olsson inför sitt kommande program och berättade där öppenhjärtligt att hon i sitt program ska banta offentligt. Detta genom att ha gäster som på olika sätt skulle hjälpa henne komma igång med träningen. Intervjun kröntes av en före och en "förhoppningsvis" photoshoppad efterbild. Hon sa att ett av de första programmen skulle handla om hur hon powerwalkade med Linda Rosing. Och detta var i måndags. Alltså flera dagar tidigare än Linda säger att det är "hemligt" vem och vad hon ska göra med TV8.
Vi kan ju dessutom konstatera hur den fd feministbruden och fittstimmaren Belinda (hata allt och alla) sjunkit i sitt eget träsk till en bantardrottning som tar Linda Rosing till sin hjälp.
Hallå? Jag som trodde vi skullle få se ett reportage i stil med Anna Manheimers klassiska hemma hos med Don & Anelique.
Men DET har hon pratat om, det var nån/några veckor sen. Hon berättade ju att inspelningen skulle göras en speciell dag och så hände nåt som jag inte minns så de fick lov att ändra till en tisdag och då regnade det visst en del.
Detta som är NU är nåt helt annat och inkluderar en seriös och respekterad person och det kommer att bli kul enligt Farmor. Så mkt mer har hon väl inte sagt om denna sak tror jag men någon klippte in nåt om Adaktusson här i tråden...
Jag vet att det låter lite virrigt och kanske någon annan kan komma med fler detaljer som tillägg.
Edit: Ang hemlighetsmakeriet så har det varit så vid andra tillfällen också. Jag tror att Farmor inte riktigt förstår när, vad och hur hon kan berätta.
.