2008-09-05, 13:07
  #5161
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg

Hoppsan missade att hängpattarna slagit an med samma innehåll innan mig. Kanske har han aldrig blåst just dem. Men uppenbart har de kontakt alla tre och man undrar vad Hankys Team tycker om att Brinken figurerar i kulisserna.

Ingen fara, skojade med dig. Vem har inte missat nåt nångång liksom.

Jo, han har ju blåst Farmor en gång eller hävdat att hon blåst honom (minns ej detaljerna nu tyvärr) och det gick så långt så det åtminstone anmäldes, kanske längre tom. Att efter DET bråket och artiklar/krönikor om hur vidrig den andre var så är det mkt förvånande att Farmor och Fadderullan sökte sig tillbaka till Brinkenfjärt för mer jobb.

Tror inte hankypanky kan säga nåt om vem/vilka som figurerar i kulisserna.
.
2008-09-05, 17:24
  #5162
Medlem
hamadas avatar
Det [B]är [/B]Adaktuson! Varsågoda.

Inför Vm kvalet på Onsdag!
Published: Idag, 14:52

Inspelningen med Lars Adaktusson för Tv8 gick bra.
Vi gjorde en lite rolig grej som ska komma innan Vm kvalet
på Onsdag när Sverige möter Ungern.
Och vill ni se vad vi gjorde då ska ni titta på Tv8 kl:19.45.
Så håll utsikt!


Fan jag får inte upp bilderna,suck!
Och min dotter är i skolan. Men det kommer
2008-09-05, 17:30
  #5163
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamada
Inför Vm kvalet på Onsdag!
Published: Idag, 14:52

Inspelningen med Lars Adaktusson för Tv8 gick bra.
Vi gjorde en lite rolig grej som ska komma innan Vm kvalet
på Onsdag när Sverige möter Ungern.
Och vill ni se vad vi gjorde då ska ni titta på Tv8 kl:19.45.
Så håll utsikt!


Fan jag får inte upp bilderna,suck!
Och min dotter är i skolan. Men det kommer

En seriös och respekterad profil ihop med henne och en rolig grej inför VM-kvalet...? Vad månne det bliva av detta? Hög risk att hon gör bort sig totalt istället för att roa.

Nu har vi alltså återigen sett resultat av alla mailerbjudanden hon får. Hon säger själv att hon tackar ja till de RIKTIGT bra erbjudandena. Det blir inte bättre än så här alltså...?
.
2008-09-05, 17:35
  #5164
Bannlyst
Har inte Adaktusson sjunkit djupare än någon trodde det var möjligt? Det var ok att lämna SVT men TV 8 funkar ju bara inte, han måste vara desperat.
2008-09-05, 21:19
  #5165
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Har inte Adaktusson sjunkit djupare än någon trodde det var möjligt? Det var ok att lämna SVT men TV 8 funkar ju bara inte, han måste vara desperat.

Med tanke på det i mina ögon nedbyte han gjort så kan man undra varför han gick till tv8. Att sen beblanda sig med Farmor - har karln totalt tappat förståndet...? Jag undrar hur han tänkte när han tyckte det var bra att göra nåt kul ihop med henne. Att det blir kul är iofs hennes ord än så länge...
.
2008-09-05, 21:27
  #5166
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Nu har vi alltså återigen sett resultat av alla mailerbjudanden hon får. Hon säger själv att hon tackar ja till de RIKTIGT bra erbjudandena. Det blir inte bättre än så här alltså...?

Man kan undra vilka de sämre erbjudandena är? Fadde som tigger efter lite kul i sängen, kanske?

För övrigt, från Dominikas blogg:

Citat:
Nästa vecka ska Miss Inga sammanföra mig med Miss Linda. Rosing alltså. Vi ska äta middag och lära känna varandra. Bloggkollegor som vi är. Det ska bli väldigt trevligt. Jag har träffat Linda några gånger men aldrig suttit och babblat en hel kväll sådär. Jag hör rykten om att tanten är riktigt kul. Och den här tanten (jag alltså) är ganska skojig också så det där blir nog bra.
2008-09-05, 21:33
  #5167
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Man kan undra vilka de sämre erbjudandena är? Fadde som tigger efter lite kul i sängen, kanske?

För övrigt, från Dominikas blogg:

Haha, behöver han tigga så har han glömt de magiska orden - "du är så schnygg!"

Jag undrar om Dominika ska göra fältstudie? Undrar vad Farmor tycker om att bli kallad tant? Jag kan inte riktigt se att hon skulle gilla det med tanke på hur hon är.
.
2008-09-05, 23:47
  #5168
Medlem
MaeWests avatar
Har tant Linda kvittrat lika glatt om middagen som Dominika?

Eller ska det oxå vara "stört hemligt ni får veta sen are"?

"Jag ska på middag. Min chef miss inga har bjudit mej och en annan schnygg blogg erska här från Hanky!Det blir nästa vecka.Det är super hemligt,Jag vet nästan ingen ting,Men jag vet att jag ska äta.Något.Ler."
2008-09-06, 01:24
  #5169
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
En seriös och respekterad profil ihop med henne och en rolig grej inför VM-kvalet...? Vad månne det bliva av detta? Hög risk att hon gör bort sig totalt istället för att roa.

Nu har vi alltså återigen sett resultat av alla mailerbjudanden hon får. Hon säger själv att hon tackar ja till de RIKTIGT bra erbjudandena. Det blir inte bättre än så här alltså...?
.

Hittade en gammal Metro på toan idag. Där intervjuades Belinda Olsson inför sitt kommande program och berättade där öppenhjärtligt att hon i sitt program ska banta offentligt. Detta genom att ha gäster som på olika sätt skulle hjälpa henne komma igång med träningen. Intervjun kröntes av en före och en "förhoppningsvis" photoshoppad efterbild. Hon sa att ett av de första programmen skulle handla om hur hon powerwalkade med Linda Rosing. Och detta var i måndags. Alltså flera dagar tidigare än Linda säger att det är "hemligt" vem och vad hon ska göra med TV8.

Vi kan ju dessutom konstatera hur den fd feministbruden och fittstimmaren Belinda (hata allt och alla) sjunkit i sitt eget träsk till en bantardrottning som tar Linda Rosing till sin hjälp.

Hallå? Jag som trodde vi skullle få se ett reportage i stil med Anna Manheimers klassiska hemma hos med Don & Anelique.
2008-09-06, 02:19
  #5170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Har tant Linda kvittrat lika glatt om middagen som Dominika?

Eller ska det oxå vara "stört hemligt ni får veta sen are"?

"Jag ska på middag. Min chef miss inga har bjudit mej och en annan schnygg blogg erska här från Hanky!Det blir nästa vecka.Det är super hemligt,Jag vet nästan ingen ting,Men jag vet att jag ska äta.Något.Ler."

Klockrent inlägg, en smått skrämmande likhet med Ankans egna
2008-09-06, 08:19
  #5171
Medlem
Softis...s avatar
Den aktern hade jag inte haft något emot att besöka.
http://img403.imageshack.us/my.php?image=kallaty3.jpg

OBS inte brunhålet. *yuck*
2008-09-06, 10:34
  #5172
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Hittade en gammal Metro på toan idag. Där intervjuades Belinda Olsson inför sitt kommande program och berättade där öppenhjärtligt att hon i sitt program ska banta offentligt. Detta genom att ha gäster som på olika sätt skulle hjälpa henne komma igång med träningen. Intervjun kröntes av en före och en "förhoppningsvis" photoshoppad efterbild. Hon sa att ett av de första programmen skulle handla om hur hon powerwalkade med Linda Rosing. Och detta var i måndags. Alltså flera dagar tidigare än Linda säger att det är "hemligt" vem och vad hon ska göra med TV8.

Vi kan ju dessutom konstatera hur den fd feministbruden och fittstimmaren Belinda (hata allt och alla) sjunkit i sitt eget träsk till en bantardrottning som tar Linda Rosing till sin hjälp.

Hallå? Jag som trodde vi skullle få se ett reportage i stil med Anna Manheimers klassiska hemma hos med Don & Anelique.


Men DET har hon pratat om, det var nån/några veckor sen. Hon berättade ju att inspelningen skulle göras en speciell dag och så hände nåt som jag inte minns så de fick lov att ändra till en tisdag och då regnade det visst en del.

Detta som är NU är nåt helt annat och inkluderar en seriös och respekterad person och det kommer att bli kul enligt Farmor. Så mkt mer har hon väl inte sagt om denna sak tror jag men någon klippte in nåt om Adaktusson här i tråden...

Jag vet att det låter lite virrigt och kanske någon annan kan komma med fler detaljer som tillägg.

Edit: Ang hemlighetsmakeriet så har det varit så vid andra tillfällen också. Jag tror att Farmor inte riktigt förstår när, vad och hur hon kan berätta.
.
__________________
Senast redigerad av MissTaken 2008-09-06 kl. 10:38.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in