2007-08-18, 03:23
  #361
Medlem
Var det någon som såg Bionda på Chalmers? Jag missade det - såg Marit Bergman på Götaplatsen. Undrar verkligen ang. den spelningen. Varför hyrde de just CTH:s kårhus? Adas Palace på Hisingen hade passat dem bättre!
2007-08-18, 12:08
  #362
Medlem
johnjohns avatar
Om man titar på alla avsnitt så trubbas man nog av och sluter skämmas, eller?
2007-08-18, 14:47
  #363
Medlem
Stureplan1s avatar
just nu har dom "Tyck till om The Bitch Tour!" på bubblare.se ...dom kan ju lika gärna länka hit!

ni som vill ha era funderingar besvarade: lindaochfadde@bubblare.se
2007-08-19, 15:21
  #364
Medlem
De där filmerna är verkligen helt otroliga.
Jag undrar här länge de kommer kunna dra ut på kändisskapet. Hur länge de faktiskt kommer kunna få en inkomst bara genom att skämma ut sig. Förr eller senare bör det ju falla helt.

Får verkligen hoppas det blir snart.
2007-08-19, 19:39
  #365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Du är inte heller så bra på allt du tar dig an.


Vad menar du?
2007-08-19, 19:41
  #366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av commie
De där filmerna är verkligen helt otroliga.
Jag undrar här länge de kommer kunna dra ut på kändisskapet. Hur länge de faktiskt kommer kunna få en inkomst bara genom att skämma ut sig. Förr eller senare bör det ju falla helt.

Får verkligen hoppas det blir snart.

Hur många gånger har vi inte tänkt att "snart måste det ta slut". Men Biondas uppfinningsrikedom verkar vara oändlig när det gäller att skapa publicitet.
2007-08-19, 19:54
  #367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hisinge_girl
Hur många gånger har vi inte tänkt att "snart måste det ta slut". Men Biondas uppfinningsrikedom verkar vara oändlig när det gäller att skapa publicitet.

Det är inte slut före den feta damen sjungit!
Ja hennes fantasi är oändlig ... eller är det Brinkens?
2007-08-19, 20:39
  #368
Medlem
Hon är en riktigt vidrig människa
2007-08-20, 07:30
  #369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hisinge_girl
Hur många gånger har vi inte tänkt att "snart måste det ta slut". Men Biondas uppfinningsrikedom verkar vara oändlig när det gäller att skapa publicitet.

Det verkar onekligen så.

Vad jag har svårt att förstå är att tidningarna envisas med att skriva om det.
Nu har väl förvisso hennes bitch tour inte varit speciellt omnämnd sedan den startade. Men de har ju iallafall skickat tillräckligt med folk till den för att den ska gå runt, antar jag.

Det ska bli intressant att se hur sagan Rosing slutar.
2007-08-20, 19:51
  #370
Medlem
Öviksbesöket-ha ha

Har just pratat med två oberonde personer som besökte O´learys i Övik den kväll Linda Rosing m fl var i stan. Tydligen är Bitch Tour filmen ett hopklipp av två kvällar. Den kväll Micke Syd, Niklas Wahlgren mfl spelade inträffade en vecka innan Biondas besök. Alltså, det som ser ut som om ett fullt dansgolv vid Lindas besök var snarare vid grabbarnas uppträdande.

Enligt, de personer jag pratat med så kom Bionda "ut" på Scenen väldigt sent på natten, man fick ställa frågor och sedan så "vägrade" hon sjunga (ont i halsen) dock så mimar hon till den låt som är med i Tour del 3 framför ungefär 50-100 personer.

Även den person som jag pratade med ställde en mycket rolig fråga till fröken blond. Tar den lite senare!
2007-08-20, 23:00
  #371
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All about Me
Har just pratat med två oberonde personer som besökte O´learys i Övik den kväll Linda Rosing m fl var i stan. Tydligen är Bitch Tour filmen ett hopklipp av två kvällar. Den kväll Micke Syd, Niklas Wahlgren mfl spelade inträffade en vecka innan Biondas besök. Alltså, det som ser ut som om ett fullt dansgolv vid Lindas besök var snarare vid grabbarnas uppträdande.

Enligt, de personer jag pratat med så kom Bionda "ut" på Scenen väldigt sent på natten, man fick ställa frågor och sedan så "vägrade" hon sjunga (ont i halsen) dock så mimar hon till den låt som är med i Tour del 3 framför ungefär 50-100 personer.

Även den person som jag pratade med ställde en mycket rolig fråga till fröken blond. Tar den lite senare!


Kan du inte ta reda på hur mycket O´learys betalade för att få dit dom?
2007-08-20, 23:03
  #372
Medlem
theKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
Kan du inte ta reda på hur mycket O´learys betalade för att få dit dom?

Helt otroligt att det finns människor som är villiga att betala för att bevittna...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in