Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
mmm hon är bright den kära ankan ... och huset fullt med barn jojo. Hur många sketna värmeljus lär du tända om du ska känna av att det blir varmt av dom? 20-30? 40-50? För hon hade väl dom inte nära sängen kan man hoppas?
Jo, men vad ska hon göra då den frusna stackaren!
Skaffa ett värmande fettlager på kroppen är ju inget alternativ.
Hon har pratat med hyresvärden, men fick visst bara "elementen höjda" en aning, så det hjälpte inte. Värmefläkt har hon ju också försökt fixa via "annons" i bloggen, men ingen VVS-firma verkade nappa.
Så då återstår ju bara att tända massor av värmeljus runt sängen!
Det där de brukar säga i kampanjer om att inte glömma tända ljus, gäller faktiskt bara i advent!

Om ni ändå oroar för brandrisken, så glömmer ni nog att Linda är lite av en brandman...