2008-10-22, 00:12
  #6373
Medlem
Dagens inlägg nr 3:

Jag i Vakna med the Voice!
Published: Idag, 19:23

Imorgonbitti kl:07:30 ska jag vara med i
Vakna med the voice.
Och vad jag kommer att prata om det kan ni
antingen se på Kanal5 då det sänds live.
Eller lyssna på 105,9 i eran radio.
2008-10-22, 00:14
  #6374
Medlem
Dagens bombvarning, inlägg nr 4:

Jag släpper en bomb i The Voice!
Published: Idag, 20:13


Jag vet inte hur jag ska säga det här, men imorgon
bitti kommer jag att släppa en bomb i The Voice!

Är ni nyfikna så bör ni titta på kanal5 eller
lyssna på 105,9!
2008-10-22, 00:28
  #6375
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Jag släpper en bomb i The Voice!
Published: Idag, 20:13


Jag vet inte hur jag ska säga det här, men imorgon
bitti kommer jag att släppa en bomb i The Voice!

Är ni nyfikna så bör ni titta på kanal5 eller
lyssna på 105,9!
Hon är på smällen. snälla säg att hon är på smällen... eller har HIV.
2008-10-22, 00:38
  #6376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
mmm hon är bright den kära ankan ... och huset fullt med barn jojo. Hur många sketna värmeljus lär du tända om du ska känna av att det blir varmt av dom? 20-30? 40-50? För hon hade väl dom inte nära sängen kan man hoppas?

Jo, men vad ska hon göra då den frusna stackaren!

Skaffa ett värmande fettlager på kroppen är ju inget alternativ.
Hon har pratat med hyresvärden, men fick visst bara "elementen höjda" en aning, så det hjälpte inte. Värmefläkt har hon ju också försökt fixa via "annons" i bloggen, men ingen VVS-firma verkade nappa.

Så då återstår ju bara att tända massor av värmeljus runt sängen!

Det där de brukar säga i kampanjer om att inte glömma tända ljus, gäller faktiskt bara i advent! Om ni ändå oroar för brandrisken, så glömmer ni nog att Linda är lite av en brandman...
2008-10-22, 00:43
  #6377
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Hon är på smällen. snälla säg att hon är på smällen... eller har HIV.

Eller så har hon varit förstoppad...

Nä, jag tror hon ska meddela att Kanal 5 köpt hela henne!
Hon kanske ska sluta blogga ... på Hanky?
2008-10-22, 00:48
  #6378
Medlem
Fler inlägg från igår:

Jag sitter i Idolpanelen!
Published: Igår, 18:46



Här är vi i Panelen som tycker till.

Jag sitter i Idolpanelen för aftonbladets "klick" bilaga
varje Fredag. Där jag då varje vecka ger min åsikt om
Idolerna och deras uppträdande. Så jag följer Idol slaviskt
nu,hahaha! Men det är bara roligt. Söndagarna är bokade i min säng då jag ligger och kollar in reprisen av Fredagens omgång.
När jag blev till frågad av Aftonbladet om jag ville bli deras fasta
Idol kommentator sa jag självklart JA! Det är det enda familje
-underhållnings program jag följer. Och det gjorde jag även förra året då min barndomsvän Marie Picasso vann. Vilket jag självklart gissade på att hon skulle göra. Den kvinnan kan sjunga!
Så varje Fredag i klick kan ni läsa vad jag och dom andra i
panelen tycker och tänker om dom olika Idolerna och deras chanser till Globen.

Självklart har jag min favorit!

vilken har ni?
2008-10-22, 00:54
  #6379
Medlem
Gårdagens sista inlägg, en slags cliff-hanger:

Jag bär på en hemlighet!
Published: Igår, 21:05


(ansiktsbilder av LR med lurig uppsyn)


Syns det?
2008-10-22, 07:20
  #6380
Medlem
Mr Coffees avatar
Missa inte att Linda ska släppa en bomb i The Voice om ett par minuter nu!
2008-10-22, 07:35
  #6381
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Missa inte att Linda ska släppa en bomb i The Voice om ett par minuter nu!

Du menar att hon prata när hon är där?
2008-10-22, 07:53
  #6382
Medlem
relativs avatar
Har hon släppt bomben än?
2008-10-22, 07:57
  #6383
Medlem
My name is Earls avatar
Jag hann precis se 30 sekunder, och då sa hon att hon ALDRIG gjort nåt kriminellt, inte ens snattad (är det inte kriminellt att snorta kokain?) , och så ska hon tydligen vara med på Voice varje fredag framöver.
2008-10-22, 07:58
  #6384
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Jag hann precis se 30 sekunder, och då sa hon att hon ALDRIG gjort nåt kriminellt, inte ens snattad (är det inte kriminellt att snorta kokain?) , och så ska hon tydligen vara med på Voice varje fredag framöver.

Haha. Smart. Okej, bomben var alltså att hon ska vara med i Voice varje fredag? Gud så ointressant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in